Moi!
- sadesuojasta en tiennyt että semmoinen kuuluis olla
- enkä siitä remmistä - sitä ei tullut mukana
Voin toki palauttaa hinnasta yhdessä sovittavan summan - ei oo petostarkoitusta -ei!!!
Haku löysi 112 tulosta
- 22 Kesä 2026 10:07
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: MYYTY! Tankkilaukku Hepco & Becker Street Tourer L
- Vastaukset: 2
- Luettu: 5834
- 18 Kesä 2026 10:09
- Keskustelualue: R
- Aihe: R1150 etummainen pönttö - katti vai ei?
- Vastaukset: 0
- Luettu: 1300
R1150 etummainen pönttö - katti vai ei?
Achtung!
Onko kyseinen pönttö siis katti vai pelkkä äänenvaimennin - romuna pyörii nurkissa ja mietin, jotta jos katti niin sehän on selvää rahaa?
Edit: Katiksi eppäilen kun siinä oli Lambda kiinni?
Onko kyseinen pönttö siis katti vai pelkkä äänenvaimennin - romuna pyörii nurkissa ja mietin, jotta jos katti niin sehän on selvää rahaa?
Edit: Katiksi eppäilen kun siinä oli Lambda kiinni?
- 12 Kesä 2026 09:40
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: MYYTY! Tankkilaukku Hepco & Becker Street Tourer L
- Vastaukset: 2
- Luettu: 5834
MYYTY! Tankkilaukku Hepco & Becker Street Tourer L
Achtung! Taas olisi tarjolla parhautta: Otsikon mukainen, vähän käytetty, mutta uudenveroinen tankkilaukku (Stormissa 199,00 €) UUDELLA Bemarin sovitteella Tankring Kit 516005-0. (49,90 €) Sovitin yhdistelmää 2011 Adve-Gessuun MUTTA laukku tulee niin ylös, ettei tämmönen hukkapätkä (joskus ollut 176...
- 17 Huhti 2026 15:37
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: MYÖTY! Hepco & Becker Alu std 40 ltr pari 499 egee
- Vastaukset: 0
- Luettu: 14116
MYÖTY! Hepco & Becker Alu std 40 ltr pari 499 egee
Vielä ois tarjolla laukkujen parhautta!
Tsiistit.
Kahdet avaimet!
Tarjoa - nauretaan yhdessä
!
t. Mikkelin Matti
o4o 746 o87o
Tsiistit.
Kahdet avaimet!
Tarjoa - nauretaan yhdessä
t. Mikkelin Matti
o4o 746 o87o
- 30 Maalis 2026 15:40
- Keskustelualue: F
- Aihe: Scarverin remmin vaihto
- Vastaukset: 3
- Luettu: 33287
Re: Scarverin remmin vaihto
Juu tuo sivu on jo suosikeissa.
Uusi hihna tilattu ja vaihtaja tiedossa.
Jokin vierasesine mennyt hihnasta läpi...
Uusi hihna tilattu ja vaihtaja tiedossa.
Jokin vierasesine mennyt hihnasta läpi...
- 30 Maalis 2026 15:01
- Keskustelualue: F
- Aihe: Scarverin remmin vaihto
- Vastaukset: 3
- Luettu: 33287
Re: Scarverin remmin vaihto
Yks'toikkoseksi menee tällä palstalla näköjään keskustelu.
No, annamme ammattimiehen hoitaa orkkis-osalla.
No, annamme ammattimiehen hoitaa orkkis-osalla.
- 17 Maalis 2026 09:34
- Keskustelualue: F
- Aihe: Scarverin remmin vaihto
- Vastaukset: 3
- Luettu: 33287
Scarverin remmin vaihto
Achtung!
Kaverin puolesta kyselen:
Onko siis rakettitiedettä - purkaahan pitäisi jonniin verran.
Sain merkkihuollosta listahinnan hommalle ja "aika kalliilta" vaikuttaa.
Muistanko oikein, että jokin muu hihna kuin Bemarin oma olisi käypäinen vai oliko se vain 800:siin remmivetoisiin?
Kaverin puolesta kyselen:
Onko siis rakettitiedettä - purkaahan pitäisi jonniin verran.
Sain merkkihuollosta listahinnan hommalle ja "aika kalliilta" vaikuttaa.
Muistanko oikein, että jokin muu hihna kuin Bemarin oma olisi käypäinen vai oliko se vain 800:siin remmivetoisiin?
- 30 Tammi 2026 14:34
- Keskustelualue: Ostetaan
- Aihe: R 65 GS Military - m Tanska
- Vastaukset: 1
- Luettu: 50991
Re: R 65 GS Military - m Tanska
Siis eikö kellään oo näistä mitään tietoa?
Käsitykseni mukaan näitä on tuotu joskus "keppi ja keihäs" -aikana kuorma-autolastillinen ja 5-tiellä Kuopijossa olen nähnyt liikenteessäkin!!!
Kauppoihin johtaneesta vihjeestä Jekku-pullo palkaksi!
Käsitykseni mukaan näitä on tuotu joskus "keppi ja keihäs" -aikana kuorma-autolastillinen ja 5-tiellä Kuopijossa olen nähnyt liikenteessäkin!!!
Kauppoihin johtaneesta vihjeestä Jekku-pullo palkaksi!
- 09 Touko 2025 09:00
- Keskustelualue: Ostetaan
- Aihe: R 65 GS Military - m Tanska
- Vastaukset: 1
- Luettu: 50991
R 65 GS Military - m Tanska
Juu, aika p****a, mutta tämmönen kiinnostais.
Kai siinä enemmän tehoa kuitenkin ois kuin -86 kuitilla olleessa Husqvarna 250 Automaticissa
?
Näitähän on aikoinaan tuotu ainakin yx kuorma-autolastillinen ja näköhavaintokin on.
Tarjoa rohkeasti!
Kai siinä enemmän tehoa kuitenkin ois kuin -86 kuitilla olleessa Husqvarna 250 Automaticissa
Näitähän on aikoinaan tuotu ainakin yx kuorma-autolastillinen ja näköhavaintokin on.
Tarjoa rohkeasti!
- 07 Touko 2025 19:52
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: K100 -89 Violetti KAIKKI muovit + verhoiltu penkki
- Vastaukset: 0
- Luettu: 12059
K100 -89 Violetti KAIKKI muovit + verhoiltu penkki
Kaverin puolesta tarjottelen projektista ylijääviä.
Ehjiä.
Myös sivulaukut & takalaukku.
Mikkelissä.
Kuvia laitetaan tarvittaessa, hinnat neuvotellaan.
Asiainhoitaja
MattiS.
o4o 746 o87o
Ehjiä.
Myös sivulaukut & takalaukku.
Mikkelissä.
Kuvia laitetaan tarvittaessa, hinnat neuvotellaan.
Asiainhoitaja
MattiS.
o4o 746 o87o
- 29 Tammi 2025 11:35
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: MYYTY! Rallye 2 Pro -puku
- Vastaukset: 0
- Luettu: 11123
MYYTY! Rallye 2 Pro -puku
No niin, se yleisellä keskustelupalstalla mainittu puku (54) ois edelleen tarjolla; laitetaan hinnaksi vaikka 295 egee? Olen tulossa pe 31.1. MP-messuille eli toimitus vaikka sinne? Puku uuden karhea - jopa varanepparit mukana - yhdellä tahralla (ötökkä?). Soita, tarjoa - nauretaan yhdessä! t. Matti...
- 03 Tammi 2025 13:31
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: MYYTY G 310 R, 2018, 4300 €
- Vastaukset: 0
- Luettu: 11170
MYYTY G 310 R, 2018, 4300 €
Kevät tulee, kärpäset herää ja toivottavasti myös maamme nouseva motoristi-nuoriso - tai mikseipä aikuinenkin harrastusta aloitteleva - joten tästäpä sitten heille käypä A2:nen! Kevyt, näppärä & taipuisa! Rekisteröity 28.6.2018, huollettu ostettaessa 8 937 km (EMC, Oulu), nyt talvea vasten vaihd...
- 22 Joulu 2024 10:10
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: MYYTY! Rallye 2 Pro -puku???
- Vastaukset: 2
- Luettu: 37316
Re: Rallye 2 Pro -puku???
Niin ja puvussa on mukana se sadesisävuori ja "kauluri".
- 17 Joulu 2024 10:17
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: MYYTY! Rallye 2 Pro -puku???
- Vastaukset: 2
- Luettu: 37316
MYYTY! Rallye 2 Pro -puku???
Achtung! Erinäisten kauppojen yhteydessä minulle on päätynyt otsikon mukainen puku; lähes iskemätön kun moottoripyöräily ei originaalille omistajalle ollutkaan "se" juttu - eikä puolisolleen... Osaisiko joku puvusta jotain kertoa - guuglasin jo toki. Ja tuntuu kutistuvan kaapissa, koko 54,...
- 07 Loka 2024 14:14
- Keskustelualue: Ostetaan
- Aihe: Airheadia vailla - kaverin puolesta kyselen
- Vastaukset: 1
- Luettu: 17304
Re: Airheadia vailla - kaverin puolesta kyselen
Pyörä löytynyt - siitä kiitos!