Haku löysi 112 tulosta

Kirjoittaja Matti1150
22 Kesä 2026 10:07
Keskustelualue: Myydään
Aihe: MYYTY! Tankkilaukku Hepco & Becker Street Tourer L
Vastaukset: 2
Luettu: 5834

Re: MYYTY! Tankkilaukku Hepco & Becker Street Tourer L

Moi!

- sadesuojasta en tiennyt että semmoinen kuuluis olla
- enkä siitä remmistä - sitä ei tullut mukana

Voin toki palauttaa hinnasta yhdessä sovittavan summan - ei oo petostarkoitusta -ei!!!
Kirjoittaja Matti1150
18 Kesä 2026 10:09
Keskustelualue: R
Aihe: R1150 etummainen pönttö - katti vai ei?
Vastaukset: 0
Luettu: 1302

R1150 etummainen pönttö - katti vai ei?

Achtung!

Onko kyseinen pönttö siis katti vai pelkkä äänenvaimennin - romuna pyörii nurkissa ja mietin, jotta jos katti niin sehän on selvää rahaa?

Edit: Katiksi eppäilen kun siinä oli Lambda kiinni?
Kirjoittaja Matti1150
12 Kesä 2026 09:40
Keskustelualue: Myydään
Aihe: MYYTY! Tankkilaukku Hepco & Becker Street Tourer L
Vastaukset: 2
Luettu: 5834

MYYTY! Tankkilaukku Hepco & Becker Street Tourer L

Achtung! Taas olisi tarjolla parhautta: Otsikon mukainen, vähän käytetty, mutta uudenveroinen tankkilaukku (Stormissa 199,00 €) UUDELLA Bemarin sovitteella Tankring Kit 516005-0. (49,90 €) Sovitin yhdistelmää 2011 Adve-Gessuun MUTTA laukku tulee niin ylös, ettei tämmönen hukkapätkä (joskus ollut 176...
Kirjoittaja Matti1150
17 Huhti 2026 15:37
Keskustelualue: Myydään
Aihe: MYÖTY! Hepco & Becker Alu std 40 ltr pari 499 egee
Vastaukset: 0
Luettu: 14116

MYÖTY! Hepco & Becker Alu std 40 ltr pari 499 egee

Vielä ois tarjolla laukkujen parhautta!
Tsiistit.
Kahdet avaimet!

Tarjoa - nauretaan yhdessä :eatcorn: !

t. Mikkelin Matti
o4o 746 o87o
Kirjoittaja Matti1150
30 Maalis 2026 15:40
Keskustelualue: F
Aihe: Scarverin remmin vaihto
Vastaukset: 3
Luettu: 33293

Re: Scarverin remmin vaihto

Juu tuo sivu on jo suosikeissa.
Uusi hihna tilattu ja vaihtaja tiedossa.
Jokin vierasesine mennyt hihnasta läpi...
Kirjoittaja Matti1150
30 Maalis 2026 15:01
Keskustelualue: F
Aihe: Scarverin remmin vaihto
Vastaukset: 3
Luettu: 33293

Re: Scarverin remmin vaihto

Yks'toikkoseksi menee tällä palstalla näköjään keskustelu.
No, annamme ammattimiehen hoitaa orkkis-osalla.
Kirjoittaja Matti1150
17 Maalis 2026 09:34
Keskustelualue: F
Aihe: Scarverin remmin vaihto
Vastaukset: 3
Luettu: 33293

Scarverin remmin vaihto

Achtung!

Kaverin puolesta kyselen:

Onko siis rakettitiedettä - purkaahan pitäisi jonniin verran.
Sain merkkihuollosta listahinnan hommalle ja "aika kalliilta" vaikuttaa.
Muistanko oikein, että jokin muu hihna kuin Bemarin oma olisi käypäinen vai oliko se vain 800:siin remmivetoisiin?
Kirjoittaja Matti1150
30 Tammi 2026 14:34
Keskustelualue: Ostetaan
Aihe: R 65 GS Military - m Tanska
Vastaukset: 1
Luettu: 50997

Re: R 65 GS Military - m Tanska

Siis eikö kellään oo näistä mitään tietoa?

Käsitykseni mukaan näitä on tuotu joskus "keppi ja keihäs" -aikana kuorma-autolastillinen ja 5-tiellä Kuopijossa olen nähnyt liikenteessäkin!!!

Kauppoihin johtaneesta vihjeestä Jekku-pullo palkaksi!
Kirjoittaja Matti1150
09 Touko 2025 09:00
Keskustelualue: Ostetaan
Aihe: R 65 GS Military - m Tanska
Vastaukset: 1
Luettu: 50997

R 65 GS Military - m Tanska

Juu, aika p****a, mutta tämmönen kiinnostais.

Kai siinä enemmän tehoa kuitenkin ois kuin -86 kuitilla olleessa Husqvarna 250 Automaticissa :roll: ?

Näitähän on aikoinaan tuotu ainakin yx kuorma-autolastillinen ja näköhavaintokin on.

Tarjoa rohkeasti!
Kirjoittaja Matti1150
07 Touko 2025 19:52
Keskustelualue: Myydään
Aihe: K100 -89 Violetti KAIKKI muovit + verhoiltu penkki
Vastaukset: 0
Luettu: 12063

K100 -89 Violetti KAIKKI muovit + verhoiltu penkki

Kaverin puolesta tarjottelen projektista ylijääviä.

Ehjiä.

Myös sivulaukut & takalaukku.

Mikkelissä.

Kuvia laitetaan tarvittaessa, hinnat neuvotellaan.

Asiainhoitaja
MattiS.
o4o 746 o87o
Kirjoittaja Matti1150
29 Tammi 2025 11:35
Keskustelualue: Myydään
Aihe: MYYTY! Rallye 2 Pro -puku
Vastaukset: 0
Luettu: 11126

MYYTY! Rallye 2 Pro -puku

No niin, se yleisellä keskustelupalstalla mainittu puku (54) ois edelleen tarjolla; laitetaan hinnaksi vaikka 295 egee? Olen tulossa pe 31.1. MP-messuille eli toimitus vaikka sinne? Puku uuden karhea - jopa varanepparit mukana - yhdellä tahralla (ötökkä?). Soita, tarjoa - nauretaan yhdessä! t. Matti...
Kirjoittaja Matti1150
03 Tammi 2025 13:31
Keskustelualue: Myydään
Aihe: MYYTY G 310 R, 2018, 4300 €
Vastaukset: 0
Luettu: 11173

MYYTY G 310 R, 2018, 4300 €

Kevät tulee, kärpäset herää ja toivottavasti myös maamme nouseva motoristi-nuoriso - tai mikseipä aikuinenkin harrastusta aloitteleva - joten tästäpä sitten heille käypä A2:nen! Kevyt, näppärä & taipuisa! Rekisteröity 28.6.2018, huollettu ostettaessa 8 937 km (EMC, Oulu), nyt talvea vasten vaihd...
Kirjoittaja Matti1150
22 Joulu 2024 10:10
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: MYYTY! Rallye 2 Pro -puku???
Vastaukset: 2
Luettu: 37318

Re: Rallye 2 Pro -puku???

Niin ja puvussa on mukana se sadesisävuori ja "kauluri".
Kirjoittaja Matti1150
17 Joulu 2024 10:17
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: MYYTY! Rallye 2 Pro -puku???
Vastaukset: 2
Luettu: 37318

MYYTY! Rallye 2 Pro -puku???

Achtung! Erinäisten kauppojen yhteydessä minulle on päätynyt otsikon mukainen puku; lähes iskemätön kun moottoripyöräily ei originaalille omistajalle ollutkaan "se" juttu - eikä puolisolleen... Osaisiko joku puvusta jotain kertoa - guuglasin jo toki. Ja tuntuu kutistuvan kaapissa, koko 54,...
Kirjoittaja Matti1150
07 Loka 2024 14:14
Keskustelualue: Ostetaan
Aihe: Airheadia vailla - kaverin puolesta kyselen
Vastaukset: 1
Luettu: 17308

Re: Airheadia vailla - kaverin puolesta kyselen

Pyörä löytynyt - siitä kiitos!