Mulla on ollut joskus Pannonia jolla oli ajettu tuplamäärä ja laakerit kunnossa.
Parempiajella bussireittejä jotta pääsee takaisin kotio kun masiina sanoo kaput.
Se siitä saksalaisesta laadusta.
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Kulkuri kirjoitti:R1100RT ajettu 98700 km ei ongelmia.
Kulkuri
Miksi verrata pyöriä joissa on täysin erilaiset perät?kamale kirjoitti:1200CL:llä ajettu vajaat 70000km ja ei ongelmia!
Lurppakorva kirjoitti:Se siitä saksalaisesta laadusta.
46000 km vasta takana eikä ongelmia.Ismo Vaara kirjoitti:Ehkä Lurppakorva olisi kiinnostuneempi jos joku kertoisi jonkun R1200GSA:n perän kestävyydestä jotain?
Uusien bemarien omistajat voisivat hiljalleen mieltää, että pyöränsä osat on tehty: Kiinassa, Taiwanissa, Intiassa, Puolassa, Ukrainassa, Portugalissa... Se perälaakeri voi olla tehty vaikka juuri Unkarissa!?
Jos pyöräsi on vm.-06-07 niin laakerin pitäisi olla tämän kokoinen.Ja sama näyttää olevan myös -08-09 malleissa.Lurppakorva kirjoitti:Jos joku tietää ja haluaa vielä kertoa mikä ja millainen se perän laakeri on niin haen sen laakerikaupasta itse ja pyydän kauppiaan toimittamaan parhaan mahdollisen laakerin minulle.
Jotenkin en halua enään sitä tehtaan ensiasennus laatua masiinaani.