R1200GSA

R-sarjan pyörät
Lurppakorva
Viestit: 36
Liittynyt: 05 Helmi 2011 13:30
Moottoripyörän malli: R1200GSA

R1200GSA

Viesti Kirjoittaja Lurppakorva »

Ajettu 28 251km ja perän isolaakeri paskana.
Mulla on ollut joskus Pannonia jolla oli ajettu tuplamäärä ja laakerit kunnossa.
Parempiajella bussireittejä jotta pääsee takaisin kotio kun masiina sanoo kaput.
Se siitä saksalaisesta laadusta. :evil:
Avatar
kamale
Viestit: 234
Liittynyt: 02 Touko 2006 20:25
Moottoripyörän malli: BMW R 1200 CL
Paikkakunta: ESPOO

Re: R1200GSA

Viesti Kirjoittaja kamale »

1200CL:llä ajettu vajaat 70000km ja ei ongelmia!
Kari

A niin kuin Alfa Romeo, B niin kuin BMW ja C niin kuin CL + Canon
Kulkuri
Viestit: 105
Liittynyt: 17 Helmi 2006 23:01

Re: R1200GSA

Viesti Kirjoittaja Kulkuri »

R1100RT ajettu 98700 km ei ongelmia.
Kulkuri
Avatar
Ismo Vaara
Viestit: 2063
Liittynyt: 20 Helmi 2006 11:16
Paikkakunta: Mäntsälä
Viesti:

Re: R1200GSA

Viesti Kirjoittaja Ismo Vaara »

Kulkuri kirjoitti:R1100RT ajettu 98700 km ei ongelmia.
Kulkuri
kamale kirjoitti:1200CL:llä ajettu vajaat 70000km ja ei ongelmia!
Miksi verrata pyöriä joissa on täysin erilaiset perät?
Ehkä Lurppakorva olisi kiinnostuneempi jos joku kertoisi jonkun R1200GSA:n perän kestävyydestä jotain?

Mutta olen kyllä samaa mieltä, ettei BMW:n laatu ole enää sitä mitä se oli vielä 20-30 vuotta sitten. Ei lähelläkään!
Lurppakorva kirjoitti:Se siitä saksalaisesta laadusta. :evil:

Siinä laakerissa EI lue: Made in Germany. Lyön siitä vaikka vetoa! :lol:
Uusien bemarien omistajat voisivat hiljalleen mieltää, että pyöränsä osat on tehty: Kiinassa, Taiwanissa, Intiassa, Puolassa, Ukrainassa, Portugalissa... Se perälaakeri voi olla tehty vaikka juuri Unkarissa!? :wink:
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
Lurppakorva
Viestit: 36
Liittynyt: 05 Helmi 2011 13:30
Moottoripyörän malli: R1200GSA

Re: R1200GSA

Viesti Kirjoittaja Lurppakorva »

Jos joku tietää ja haluaa vielä kertoa mikä ja millainen se perän laakeri on niin haen sen laakerikaupasta itse ja pyydän kauppiaan toimittamaan parhaan mahdollisen laakerin minulle.
Jotenkin en halua enään sitä tehtaan ensiasennus laatua masiinaani.
:P
JyrkiJ
Viestit: 74
Liittynyt: 17 Helmi 2006 14:08
Moottoripyörän malli: R1200GSA

Re: R1200GSA

Viesti Kirjoittaja JyrkiJ »

Ismo Vaara kirjoitti:Ehkä Lurppakorva olisi kiinnostuneempi jos joku kertoisi jonkun R1200GSA:n perän kestävyydestä jotain?
Uusien bemarien omistajat voisivat hiljalleen mieltää, että pyöränsä osat on tehty: Kiinassa, Taiwanissa, Intiassa, Puolassa, Ukrainassa, Portugalissa... Se perälaakeri voi olla tehty vaikka juuri Unkarissa!? :wink:
46000 km vasta takana eikä ongelmia.

Edit: Tarkennetaan vikalista. Kaksi ajovalon polttimoa uusittu ja etujarruputki takaisinkutsuna.

Enkä pelkää Unkaria muutenkaan; halvin mahdollinen Nokialainen on peräisin juuri sieltä ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen jo puolenkymmentä vuotta... :)
Viimeksi muokannut JyrkiJ, 18 Marras 2011 16:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Pate
Viestit: 262
Liittynyt: 13 Syys 2008 20:41
Moottoripyörän malli: Solifer
Paikkakunta: Oulu

Re: R1200GSA

Viesti Kirjoittaja Pate »

Lurppakorva kirjoitti:Jos joku tietää ja haluaa vielä kertoa mikä ja millainen se perän laakeri on niin haen sen laakerikaupasta itse ja pyydän kauppiaan toimittamaan parhaan mahdollisen laakerin minulle.
Jotenkin en halua enään sitä tehtaan ensiasennus laatua masiinaani.
:P
Jos pyöräsi on vm.-06-07 niin laakerin pitäisi olla tämän kokoinen.Ja sama näyttää olevan myös -08-09 malleissa.
http://www.thebigbearingstore.com/servl ... all/Detail
Lurppakorva
Viestit: 36
Liittynyt: 05 Helmi 2011 13:30
Moottoripyörän malli: R1200GSA

Re: R1200GSA

Viesti Kirjoittaja Lurppakorva »

-09 vuosimallia.
Kiitoksia Pate.Nyt menen kauppaan ja ostan/tilaan parhaan mahdollisen laakerin minkä rahalla saa.
:P
Avatar
kamale
Viestit: 234
Liittynyt: 02 Touko 2006 20:25
Moottoripyörän malli: BMW R 1200 CL
Paikkakunta: ESPOO

Re: R1200GSA

Viesti Kirjoittaja kamale »

Nopeasti löytyi apua yhteisiltä sivuiltamme, hienoa!
Kari

A niin kuin Alfa Romeo, B niin kuin BMW ja C niin kuin CL + Canon
jukkap
Viestit: 56
Liittynyt: 16 Maalis 2007 09:33

Re: R1200GSA

Viesti Kirjoittaja jukkap »

Tämäkö se oikea laakeri on? 6013-2RS, 6013 2RS, 6013 RS, 6013RS, 6013-ZZ, 6013 ZZ, 6013ZZ, 6013 Z
Eli halkaisija sisä 65, ulko 100, lev 18mm.
Terv jp :)
fineve
Viestit: 8
Liittynyt: 20 Marras 2006 19:28

Re: R1200GSA

Viesti Kirjoittaja fineve »

R 1200 GS vm 2005 ajettu 85 000 km, ei peräongelmia.

Yläpään ohjauslaakerin vaihdettu viime viikonloppuna, kun vesi oli pilannut laakeria.
(FAG:n laadukas 2-rivinen kuulakeri alkuperäisenä ja myös nyt)
Vastaa Viestiin