R1200GSA
-
- Viestit: 36
- Liittynyt: 05 Helmi 2011 13:30
- Moottoripyörän malli: R1200GSA
R1200GSA
Ajettu 28 251km ja perän isolaakeri paskana.
Mulla on ollut joskus Pannonia jolla oli ajettu tuplamäärä ja laakerit kunnossa.
Parempiajella bussireittejä jotta pääsee takaisin kotio kun masiina sanoo kaput.
Se siitä saksalaisesta laadusta.
Mulla on ollut joskus Pannonia jolla oli ajettu tuplamäärä ja laakerit kunnossa.
Parempiajella bussireittejä jotta pääsee takaisin kotio kun masiina sanoo kaput.
Se siitä saksalaisesta laadusta.
- kamale
- Viestit: 234
- Liittynyt: 02 Touko 2006 20:25
- Moottoripyörän malli: BMW R 1200 CL
- Paikkakunta: ESPOO
Re: R1200GSA
1200CL:llä ajettu vajaat 70000km ja ei ongelmia!
Kari
A niin kuin Alfa Romeo, B niin kuin BMW ja C niin kuin CL + Canon
A niin kuin Alfa Romeo, B niin kuin BMW ja C niin kuin CL + Canon
Re: R1200GSA
R1100RT ajettu 98700 km ei ongelmia.
Kulkuri
Kulkuri
- Ismo Vaara
- Viestit: 2063
- Liittynyt: 20 Helmi 2006 11:16
- Paikkakunta: Mäntsälä
- Viesti:
Re: R1200GSA
Kulkuri kirjoitti:R1100RT ajettu 98700 km ei ongelmia.
Kulkuri
Miksi verrata pyöriä joissa on täysin erilaiset perät?kamale kirjoitti:1200CL:llä ajettu vajaat 70000km ja ei ongelmia!
Ehkä Lurppakorva olisi kiinnostuneempi jos joku kertoisi jonkun R1200GSA:n perän kestävyydestä jotain?
Mutta olen kyllä samaa mieltä, ettei BMW:n laatu ole enää sitä mitä se oli vielä 20-30 vuotta sitten. Ei lähelläkään!
Lurppakorva kirjoitti:Se siitä saksalaisesta laadusta.
Siinä laakerissa EI lue: Made in Germany. Lyön siitä vaikka vetoa!
Uusien bemarien omistajat voisivat hiljalleen mieltää, että pyöränsä osat on tehty: Kiinassa, Taiwanissa, Intiassa, Puolassa, Ukrainassa, Portugalissa... Se perälaakeri voi olla tehty vaikka juuri Unkarissa!?
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
-
- Viestit: 36
- Liittynyt: 05 Helmi 2011 13:30
- Moottoripyörän malli: R1200GSA
Re: R1200GSA
Jos joku tietää ja haluaa vielä kertoa mikä ja millainen se perän laakeri on niin haen sen laakerikaupasta itse ja pyydän kauppiaan toimittamaan parhaan mahdollisen laakerin minulle.
Jotenkin en halua enään sitä tehtaan ensiasennus laatua masiinaani.
Jotenkin en halua enään sitä tehtaan ensiasennus laatua masiinaani.
Re: R1200GSA
46000 km vasta takana eikä ongelmia.Ismo Vaara kirjoitti:Ehkä Lurppakorva olisi kiinnostuneempi jos joku kertoisi jonkun R1200GSA:n perän kestävyydestä jotain?
Uusien bemarien omistajat voisivat hiljalleen mieltää, että pyöränsä osat on tehty: Kiinassa, Taiwanissa, Intiassa, Puolassa, Ukrainassa, Portugalissa... Se perälaakeri voi olla tehty vaikka juuri Unkarissa!?
Edit: Tarkennetaan vikalista. Kaksi ajovalon polttimoa uusittu ja etujarruputki takaisinkutsuna.
Enkä pelkää Unkaria muutenkaan; halvin mahdollinen Nokialainen on peräisin juuri sieltä ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen jo puolenkymmentä vuotta...
Viimeksi muokannut JyrkiJ, 18 Marras 2011 16:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: R1200GSA
Jos pyöräsi on vm.-06-07 niin laakerin pitäisi olla tämän kokoinen.Ja sama näyttää olevan myös -08-09 malleissa.Lurppakorva kirjoitti:Jos joku tietää ja haluaa vielä kertoa mikä ja millainen se perän laakeri on niin haen sen laakerikaupasta itse ja pyydän kauppiaan toimittamaan parhaan mahdollisen laakerin minulle.
Jotenkin en halua enään sitä tehtaan ensiasennus laatua masiinaani.
http://www.thebigbearingstore.com/servl ... all/Detail
-
- Viestit: 36
- Liittynyt: 05 Helmi 2011 13:30
- Moottoripyörän malli: R1200GSA
Re: R1200GSA
-09 vuosimallia.
Kiitoksia Pate.Nyt menen kauppaan ja ostan/tilaan parhaan mahdollisen laakerin minkä rahalla saa.
Kiitoksia Pate.Nyt menen kauppaan ja ostan/tilaan parhaan mahdollisen laakerin minkä rahalla saa.
- kamale
- Viestit: 234
- Liittynyt: 02 Touko 2006 20:25
- Moottoripyörän malli: BMW R 1200 CL
- Paikkakunta: ESPOO
Re: R1200GSA
Nopeasti löytyi apua yhteisiltä sivuiltamme, hienoa!
Kari
A niin kuin Alfa Romeo, B niin kuin BMW ja C niin kuin CL + Canon
A niin kuin Alfa Romeo, B niin kuin BMW ja C niin kuin CL + Canon
Re: R1200GSA
Tämäkö se oikea laakeri on? 6013-2RS, 6013 2RS, 6013 RS, 6013RS, 6013-ZZ, 6013 ZZ, 6013ZZ, 6013 Z
Eli halkaisija sisä 65, ulko 100, lev 18mm.
Terv jp
Eli halkaisija sisä 65, ulko 100, lev 18mm.
Terv jp
Re: R1200GSA
R 1200 GS vm 2005 ajettu 85 000 km, ei peräongelmia.
Yläpään ohjauslaakerin vaihdettu viime viikonloppuna, kun vesi oli pilannut laakeria.
(FAG:n laadukas 2-rivinen kuulakeri alkuperäisenä ja myös nyt)
Yläpään ohjauslaakerin vaihdettu viime viikonloppuna, kun vesi oli pilannut laakeria.
(FAG:n laadukas 2-rivinen kuulakeri alkuperäisenä ja myös nyt)