Heips,
teiltä muilta kokeneilta gessu-kuskeilta löytyy varmaankin tietoa polttoaineen kulutuksesta... Itse olen ajanut pyörälläni n. 300 km. En tiedä mitä R 1200 GS, vm. 2006 pitäisi kuluttaa. Valmistaja tietty lupaa omat kulutusarvonsa. Oman pärräni kulutuksesta ei siis vielä kokemusta.
Panin merkille pa-mittarin erikoisuuden, harmaa pystytolppa näytössä näytti yllättäin puolta tankkia, vaikka olin juuri tankannut onko kyseessä tyyppivika, vai vaikuttaako kiihdytykset tai tiukat jarrutukset pa:n tasoantureihin (tai mitä siellä lieneekään)
Ison Gessun kulutus
-
- Moottoripyörän malli: R 1200 GS
Ison Gessun kulutus
when you drive a bike, remember; safety first.
- hlpvu8
- Moottoripyörän malli: R1200GS
Re: Ison Gessun kulutus
Mun 2007 GeSsu vie 5,2-5,6 l/100km riippuen nopeuksista, maaston muodoista yms.
Mitä tulee polttoainemittarin näyttöön, niin se reagoi tankkauksen täyttämän tankin tasoon melkoisella viiveellä. Ei siis kannata katsella niitä tolppia vielä siellä mittarilla seistessä, vaan vasta hetken ajeltuaan.
Huippuhienoja kilometrejä sinne kuparikaivoksille
Mitä tulee polttoainemittarin näyttöön, niin se reagoi tankkauksen täyttämän tankin tasoon melkoisella viiveellä. Ei siis kannata katsella niitä tolppia vielä siellä mittarilla seistessä, vaan vasta hetken ajeltuaan.
Huippuhienoja kilometrejä sinne kuparikaivoksille
Pertsa, Free Artist of Life
Alimmillaan maantieajossa voi päästä reilun neljän litran kulutukseen. Tarkoittaa melko alhaisia tasanopeuksia.
-
- Moottoripyörän malli: R 1200 GS
Minulla 3200 km keskikulutus tältä keväältä 5,2 l/ 100 km .
Kyseessä 2009 malli . ( 2008 alkaen välitys on hieman tiheämpi = kulutus vähän suurempi ).
Kyseessä 2009 malli . ( 2008 alkaen välitys on hieman tiheämpi = kulutus vähän suurempi ).
R 1200 GS -09