Kiitos selvityksestä.Ismo Vaara kirjoitti:SLS on ilmaputki takiskuventtiilillä, jolla johdetaan ilmaa putsarista pakoaukon juureen. Virallisesti pakokaasut saa lisähappea puhtaampaan palamiseen, mutta todellisuudessa sillä vain laimennetaan pakokaasuja, jotta ne ovat mittarin mukaan puhtaampia.
Motorradin testeissä SLS vei muistaakseni noin 4% tehoa. Kannattaa ottaa pois. Myös kaasarin säädöt suuttimineen pitää silloin vaihtaa.
Keksintoä on käytetty ensin jenkkiautoissa, jotta ne saatiin menemään tiukentuneista saastemääräyksistä läpi. Joissain oli oikein sähköpumput putkistoon. Täyttä huijausta se oli, kertoi jenkkiautoja maahantuonut kaverini.
Kaikkea se saksalainen keksii, vai oliko amerikkalainen.
Pekka