MOI!
-olen uusi jäsen foorumilla, toki iältäni vanha (vanhuuseläkkeellä) mutta vielä sokeri sulaa suussa.
-eli 1.10 tuli hankittua tuollainen käytetty R sarjan GS pyörä.(tosi hyvältä tuntuu ekat n.700km)
-vuonna 89 harrastus alkoi ja on jatkunut useammalla erillaisella pyörällä.
-testataan ny aluksi siirtyykö tämä teksti ollenkaan foorumille, ku nää netti hommat ei oo ylensä meikäläisen sukupolven vahvimpi alueita.
t:tienvanki
ilmoittautuminen
Re: ilmoittautuminen
Morjens!
Jos tuo Gs on sinun ensimmäinen BMW olet aloittanut jälkiruoasta, onneksi olkoon!
terv. Raffe
Jos tuo Gs on sinun ensimmäinen BMW olet aloittanut jälkiruoasta, onneksi olkoon!
terv. Raffe
Viimeksi muokannut Raffe, 17 Marras 2012 15:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: ilmoittautuminen
Eipähän sitä sitten tarvitse enää vaihtaa
Tervetuloa foorumille.
Tervetuloa foorumille.
-
- Viestit: 78
- Liittynyt: 23 Loka 2008 16:53
- Moottoripyörän malli: R 850 R
- Paikkakunta: Riihimäki
Re: ilmoittautuminen
Tervetuloa omastakin puolesta foorumille!
Jos alla on ollut aiemmin suzuki v-strom:
Meno ei tästä hidastu bemarilla!
Jos alla on ollut aiemmin suzuki v-strom:
Meno ei tästä hidastu bemarilla!
Ajuri ei sääennusteita kattele!
Re: ilmoittautuminen
MOI! Raffe,Pate,Eddie ja alan harrastajat.
Tämä GS on minun ensimmäinen BMW, ja allroadpyöräni, aikuisiällä.
Mutta kloppina ostin v.67, R25 BMW.n vm52 kun ei ollut varaa autoon.
Bemari oli jo silloin yllättävän vakaa ajettava, ainakin mopon jälkeen, muistan kun mittari näytti 80km/h tuntui kun pyörä olisi ollut paikallan, jalkatapit sai myös helposti raapimaan asvattia.
Sitten se tuli myytyä pois. Empä tullut ajatelleksi että olisivat vielä jokus arvotavaraa.
R/GS pyörässäni olen huomannut seuraavaa, range näytää ajossa kyllä oikein, pyörän seistessä näytää enemmän kilometrejä, kun mitä on polttoainetta.(pyörä ei silloin käynnissä)
Sitten tuo ESA, jouston kovuus vaihtuu pakoilaan virtapäällä, sekä ajon aikana, tiepohjan valinta, vain paikollan moottorin käydessä, onko nämä ihan normaaleja juttuja?
t,tienvanki
Tämä GS on minun ensimmäinen BMW, ja allroadpyöräni, aikuisiällä.
Mutta kloppina ostin v.67, R25 BMW.n vm52 kun ei ollut varaa autoon.
Bemari oli jo silloin yllättävän vakaa ajettava, ainakin mopon jälkeen, muistan kun mittari näytti 80km/h tuntui kun pyörä olisi ollut paikallan, jalkatapit sai myös helposti raapimaan asvattia.
Sitten se tuli myytyä pois. Empä tullut ajatelleksi että olisivat vielä jokus arvotavaraa.
R/GS pyörässäni olen huomannut seuraavaa, range näytää ajossa kyllä oikein, pyörän seistessä näytää enemmän kilometrejä, kun mitä on polttoainetta.(pyörä ei silloin käynnissä)
Sitten tuo ESA, jouston kovuus vaihtuu pakoilaan virtapäällä, sekä ajon aikana, tiepohjan valinta, vain paikollan moottorin käydessä, onko nämä ihan normaaleja juttuja?
t,tienvanki
-
- Viestit: 33
- Liittynyt: 16 Maalis 2012 12:02
- Moottoripyörän malli: R 1200 GS
- Paikkakunta: Huittinen
Re: ilmoittautuminen
Moi ja onnittelut mainiosta pyörävalinnasta.
ESA:n vaimennusta pystyy säätämään ajon aikana mutta ajoalustojen valinta / kuorman määrä = jousien jäykkyyttä voidaan säätää turvallissuussyistä bain pyörän ollessa paikallaan.
Jos sinulla ei ole suomenkielistä omistajan käsikirjaa R 1200 GS pyörään niin sellainen on ladattavissa bmw.fi motorrad sivustolta.
Tuohon range näyttämään. Pidätkö pyörää yleensä sivutuella ?
Jos pidät niin silloin se saattaa näyttää eri lukemia kuin ajon aikana
jolloin pyörä on suorassa.
ESA:n vaimennusta pystyy säätämään ajon aikana mutta ajoalustojen valinta / kuorman määrä = jousien jäykkyyttä voidaan säätää turvallissuussyistä bain pyörän ollessa paikallaan.
Jos sinulla ei ole suomenkielistä omistajan käsikirjaa R 1200 GS pyörään niin sellainen on ladattavissa bmw.fi motorrad sivustolta.
Tuohon range näyttämään. Pidätkö pyörää yleensä sivutuella ?
Jos pidät niin silloin se saattaa näyttää eri lukemia kuin ajon aikana
jolloin pyörä on suorassa.
R 1200 GS -09