Pakoputken alkukäyrän rusketuksen poisto.
Re: Pakoputken alkukäyrän rusketuksen poisto.
Tässähän olisi tuotekehitysidea. Joku voisi kehitellä alkukäyrien päälle asennettavan kromatun suojaputken. Se ei kuumenisi kovin paljon? Mutta kuumenisikohan alkukäyrät liikaa siellä sisäpuolella... Tukeva ja rämisemätön kiinnitys voisi olla myös ongelma.
Re: Pakoputken alkukäyrän rusketuksen poisto.
Tuossa minun vanhassa CB Hondassa näyttäis olevan kaksiputkea päälekkäin käyrissä, en tidä sitten onko alkuperäiset.kardaani kirjoitti:Tässähän olisi tuotekehitysidea. Joku voisi kehitellä alkukäyrien päälle asennettavan kromatun suojaputken. Se ei kuumenisi kovin paljon? Mutta kuumenisikohan alkukäyrät liikaa siellä sisäpuolella... Tukeva ja rämisemätön kiinnitys voisi olla myös ongelma.
Re: Pakoputken alkukäyrän rusketuksen poisto.
Monissa japsipyörissä on tupslaseinäiset putket, ei muutu väri.
Vanhemmiten alkavat vaan rämistä, kun sisäputki ruostuu puhki.
Mielestäni turhaa lisäpainoa (ja ääntä). Lisää painoa minunkin menetelmäni on tuonut, mutta ei oletarvinnut kiillotella: Riittävästi ajoa savi- ja sorapintaisilla teillä pesemättä ja kas: Pyörään on saatu keraamipintaiset putket.
p.s. Harrikat on hinkkaamista varten, Bemarilla ajetaan. (tää toimii mulla )
cake
Vanhemmiten alkavat vaan rämistä, kun sisäputki ruostuu puhki.
Mielestäni turhaa lisäpainoa (ja ääntä). Lisää painoa minunkin menetelmäni on tuonut, mutta ei oletarvinnut kiillotella: Riittävästi ajoa savi- ja sorapintaisilla teillä pesemättä ja kas: Pyörään on saatu keraamipintaiset putket.
p.s. Harrikat on hinkkaamista varten, Bemarilla ajetaan. (tää toimii mulla )
cake
Re: Pakoputken alkukäyrän rusketuksen poisto.
Joo kyllä mullakin ajaminen on pääasia, mutta syksyisin huollan pyörän
itse ja jos on ehostettavaa niin teen sen. Tähän pakokäyräruskettumiseen
vaan kiinnostuin siksi, saako ne yleensä vielä metallin väriseksi.
Henkilökohtaisesti kierrän kyllä kaikki sora ja kurarännit ja ajan mieluummin
esim Saksassa pieniä syheröisiä asvalttiteitä siellä maaseudulla. Eikä tuo
Gessu niin harvinainen ole saksassa vaikka vaikea sieltä on löytää hiekkateitä.
GS= gelande und strasse
Ja mukavaahan tämä harrastus on jo sen takia, kun sitä voi harrastaa monipuolisesti
itse ja jos on ehostettavaa niin teen sen. Tähän pakokäyräruskettumiseen
vaan kiinnostuin siksi, saako ne yleensä vielä metallin väriseksi.
Henkilökohtaisesti kierrän kyllä kaikki sora ja kurarännit ja ajan mieluummin
esim Saksassa pieniä syheröisiä asvalttiteitä siellä maaseudulla. Eikä tuo
Gessu niin harvinainen ole saksassa vaikka vaikea sieltä on löytää hiekkateitä.
GS= gelande und strasse
Ja mukavaahan tämä harrastus on jo sen takia, kun sitä voi harrastaa monipuolisesti
pertsa
R 1200 R
R 80 R
R 1200 R
R 80 R