Valitsin sanani väärin kun käytin "MP-markkinoita" kun tarkoitin moottoripyöräilyä yleisesti ja sen tulevaisuutta, joka tietysti edelleen heijastuu MP-markkinoihin, pyörätarjontaan, jälleenmyyjäverkostoon, huoltopisteisiin jne...Raffe kirjoitti:ari kirjoitti: "Olen täysin vakuuttunut motoristien edunvalvonnan tarpeellisuudesta! Tanskassa homma uuvahti pariksi kolmeksi vuodeksi ja sinä aikana saatiin aikaan lakimuutos, jolla kevarikortin ikäraja nostettiin 18 ikävuoteen. Näyttää varmaan Tanskan tulevat MP-markkinat ruusuisilta, kun nuoret pääsee valitsemaan ajavatko auto- vai kevarikortin..."
Ihan vakavastiko tässä mielestäsi poljetaan motoristien etuja kun Tanskassa
on päätetty korottaa kevarikortin ikärajaa parilla vuodella ( tod.näk. hyvin perustein )? Tätäkö se edunvalvonta on, että meidän tulisi kantaa huolta mp-markkinoiden toimeentulosta nuorten terveyden kustannuksella?
Ja ekaan kysymykseesi vastaan, että kyllä poljetaan!
Aina löytyy (tai on löytyvinään) perusteita vaikka mille kiellolle tai rajoitukselle. Ruotsissakin touhuttiin 70 luvulla lainsäädäntöä, joka olisi kieltänyt - olikohan nyt oikein- yli 250 cc moottoripyörät. SMC ehti hätiin. Kyllä tuollaisellekin laille varmasti olisi ollut "tod.näk. hyviä perusteita..."
t. pozo