Perjantai oli varattu messukäynnille. Väkeä oli sopivan vähän aamupäivällä joten sain istua 10 min uuden GTL:n satulassa. Siinäkin ajassa alkoi jalka puutua. Eli ei mitään edistystä tällä saralla.
Lähinnä mielenkiintoista oli oikein tehtaan tekoiset moottorin suojaraudat. Pitää tutkia lähemmin.
Onkohan jalkatappien alennussarjoja jo tulossa että saisi polvikulman paremmaksi?
Eikä uusi 1200GS näytä enää niin pahalta. Jos vain lompsa ei olisi niin ohut...
K1600 satulatesti
-
- Viestit: 341
- Liittynyt: 27 Helmi 2006 22:22
- Moottoripyörän malli: K 1200 LT
- Paikkakunta: Hyvinkää
Re: K1600 satulatesti
Eikös Suburban Machinery Ohiossa ole jo tehnyt GTL:n madallussarjoja? Melkein sama setti kuin LoTjassa, mutta ei kumminkaan ihan sovi...
Sieltä vaan tilaamaan, on luotettava firma. Itse asioinut noiden kanssa lukuisia kertoja.
t. pozo
Sieltä vaan tilaamaan, on luotettava firma. Itse asioinut noiden kanssa lukuisia kertoja.
t. pozo
LT:n parantelukuvia: https://mygoodoldlt.blogspot.com/
Amerikan reissublogi 2006: http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/
Amerikan reissublogi 2010: http://finnstoccr3.blogspot.com/
Amerikan reissublogi 2011: http://finnstoccr2011.blogspot.com/
Amerikan reissublogi 2006: http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/
Amerikan reissublogi 2010: http://finnstoccr3.blogspot.com/
Amerikan reissublogi 2011: http://finnstoccr2011.blogspot.com/
Re: K1600 satulatesti
Itellä Suburbanin jalkatappien alentajat ja olen todella tyytyväinen. Mulla kipeyty lonkat matka-ajossa. Ja housujen polvisuojat painoi polvilumpioita. Suburbanit laskee tappeja 4 senttiä ja nyt pyörä on semmoinen kuin sen alunperinkin pitäisi olla. Ei mitään ahistuksia. Tapit ei ota maahan kantatessa - ainakaan mun ajotaidoilla.
Toinen persauksen puutumiseen vaikuttava tekijä on penkin korkeussäätö. Mulle sopisi yläasento parhaiten, mutta sitten jalat ei yllä kunnolla maahan. Haittaa lähinnä pyörää potkiessa taaksepäin soralla - eli mökin parkkipaikalla. Ala-asennollakin ajelee kun jalkatappeja sai alemmas.
Toinen persauksen puutumiseen vaikuttava tekijä on penkin korkeussäätö. Mulle sopisi yläasento parhaiten, mutta sitten jalat ei yllä kunnolla maahan. Haittaa lähinnä pyörää potkiessa taaksepäin soralla - eli mökin parkkipaikalla. Ala-asennollakin ajelee kun jalkatappeja sai alemmas.
Re: K1600 satulatesti
Ennenkuin tilailet mitään sarjoja, tee istumatesti GT:lle.
Penkki on n.6-8cm korkeampi jo vakiona, jalkatapit taaempana ja stonga edempänä ja (ainakin suhteessa satulaan) alempana.
Ajoasento tekee siitä aivan eri pyörän. Jos mielii aktiivisempaa ajamista kannatta unohtaa se L.
cake
Penkki on n.6-8cm korkeampi jo vakiona, jalkatapit taaempana ja stonga edempänä ja (ainakin suhteessa satulaan) alempana.
Ajoasento tekee siitä aivan eri pyörän. Jos mielii aktiivisempaa ajamista kannatta unohtaa se L.
cake