K 100 RT, vm. 90, startti ja etustefat?

K-sarjan pyörät
RIVIURALI
Viestit: 79
Liittynyt: 29 Maalis 2013 08:29
Moottoripyörän malli: K 100 RT

K 100 RT, vm. 90, startti ja etustefat?

Viesti Kirjoittaja RIVIURALI »

Huoltohommia tehty vaihtelevalla menestyksellä. Kaikki öljyt vaihdoin, kuten myös suodattimet. Ajoin mopon lämpimäksi, ja sammutin. Kun uudelleen starttasin, niin startti pyörähti "tyhjää". Onkohan likainen, vai mikähän on vikana? Kun koetin kohta uudestaan, niin starttasi ok. Vaihdoin myös etustefat teleskooppeihin. Koeajolla molemmat puolet vuoti jonkin verran, stefat alkuperäiset BMW. Onkohan liikaa öljyä, vai mikä. Olin laittavinani 0,36 kumpaankin. Sakemannin ohjekirjasta tuon määrän luin, voi olla väärinkin, kun en noita kieliä osaa. En tullut kokeilleeksi stefaa putkeen irrallaan, onko sopiva, mutta Kuvalta ostin ne ja runkonumero oli esillä. Taitaa nuo remonttitaidot olla ruosteessa!
ilmari
Viestit: 266
Liittynyt: 25 Touko 2006 12:12

Re: K 100 RT, vm. 90, startti ja etustefat?

Viesti Kirjoittaja ilmari »

Moro. Mulla sattu G-bemun keulastefoissa kämmi, asensin ne väärin päin ja eka pompussa öljyt mäjelle. Liekkö sitte K-bemun stefat samanlaiset?

-Ile-
RIVIURALI
Viestit: 79
Liittynyt: 29 Maalis 2013 08:29
Moottoripyörän malli: K 100 RT

Re: K 100 RT, vm. 90, startti ja etustefat?

Viesti Kirjoittaja RIVIURALI »

RIVIURALI kirjoitti:Huoltohommia tehty vaihtelevalla menestyksellä. Kaikki öljyt vaihdoin, kuten myös suodattimet. Ajoin mopon lämpimäksi, ja sammutin. Kun uudelleen starttasin, niin startti pyörähti "tyhjää". Onkohan likainen, vai mikähän on vikana? Kun koetin kohta uudestaan, niin starttasi ok. Vaihdoin myös etustefat teleskooppeihin. Koeajolla molemmat puolet vuoti jonkin verran, stefat alkuperäiset BMW. Onkohan liikaa öljyä, vai mikä. Olin laittavinani 0,36 kumpaankin. Sakemannin ohjekirjasta tuon määrän luin, voi olla väärinkin, kun en noita kieliä osaa. En tullut kokeilleeksi stefaa putkeen irrallaan, onko sopiva, mutta Kuvalta ostin ne ja runkonumero oli esillä. Taitaa nuo remonttitaidot olla ruosteessa!

Stefat oli oikein päin. Olisko ollu väärä koko, kun mopon valmistusvuosi otteessa v.90, mutta tehty kuitenkin v.87.
Nyt taas uudet, ja nyt pitää.. hyvä niin.
Vastaa Viestiin