No nii ny 1600 Gt kotona, muuten kaikki ok, mutt kauko ohjaimet ei toimi.
Ei auta pariutumis yritykset eikä muutkaa synkronoinnit.
"Ville Visuri" puhu että vois olla vikana pyörässä olevan kauko ohjaimen antenni ongelma??
Toinen mikä tuli vastaan on toi huono pleksi, kyllä se on oikeen suhinamasina.
Tosin foorumeilla sitä on jo puitu jonkin verran, eli ei tullu yllärinä moinen.
Taidanpa laittaa CB:n tilakseen.
BMW 1600 GT kauko ohjain ongelma
Re: BMW 1600 GT kauko ohjain ongelma
Onko takuu voimassa? Jos on niin kannattaa käydä huollossa näyttämässä kauko-ohjainta. Oman kokemuksen mukaan se toimii huonosti mutta toimii kuitenkin kun vie tarpeeksi lähelle eli satulan päälle. Tämä ei kyllä vastaa käsitystäni "kauko-ohjaimesta"
Tuulilasiongelma on sama GTL-mallissa. Kuka näitä korvaavia myy?
Tuulilasiongelma on sama GTL-mallissa. Kuka näitä korvaavia myy?
-Kaitsu-
K1600GTL
K1600GTL
-
- Viestit: 53
- Liittynyt: 22 Marras 2009 21:31
Re: BMW 1600 GT kauko ohjain ongelma
Minulla toimii kaukosäädin n. 10 - 20 metrin etäisyydeltä, lienee siis takuujuttuja, jos se vaatii kaukosäätimen viemisen aivan viereen.
Eilen käytin oman GTL:n 20000km-huollossa. Odotetellessa testasin ja vertasin uutta koeajo GTL:ää omaani. Voimansiirron välykset olivat selvästi pienentyneet, ns. klonk-klonk ilmiö jo siedettävä. Omassani on Ceebaileysin tuulilasi luukulla ja ekstra wide, ja edelleen originaali antoi huomattavasti enemmän kypärämelua, mutta huomasin myös mitallin toisen puolen, tuo Ceebaileys tekee pyörän tuuliherkemmäksi, esim. rekan perässä tai sitä ohitettaessa pyörteet puistelevat pyörää selkeästi enemmän kuin aerodynaamisemmalla orggislasilla.
PS: Kävin koeajamassa myös uuden "vesigessun", yllättävän vakaa ajettava motarillakin, toisaalta puolelta toiselle kallistellessa niin LT kuin myös GTL ovat herkemmän tuntoisia. En saanut sitä "ahaa -elämystä", että tähän lopulta päätyisin, edelleen lähtisin reissuun mieluummin sekä LT:llä että GTL:llä. Samoin neljän ruuhkassa kaupungilla ajelee noilla aivan yhtälailla kuin gessullakin.
Eilen käytin oman GTL:n 20000km-huollossa. Odotetellessa testasin ja vertasin uutta koeajo GTL:ää omaani. Voimansiirron välykset olivat selvästi pienentyneet, ns. klonk-klonk ilmiö jo siedettävä. Omassani on Ceebaileysin tuulilasi luukulla ja ekstra wide, ja edelleen originaali antoi huomattavasti enemmän kypärämelua, mutta huomasin myös mitallin toisen puolen, tuo Ceebaileys tekee pyörän tuuliherkemmäksi, esim. rekan perässä tai sitä ohitettaessa pyörteet puistelevat pyörää selkeästi enemmän kuin aerodynaamisemmalla orggislasilla.
PS: Kävin koeajamassa myös uuden "vesigessun", yllättävän vakaa ajettava motarillakin, toisaalta puolelta toiselle kallistellessa niin LT kuin myös GTL ovat herkemmän tuntoisia. En saanut sitä "ahaa -elämystä", että tähän lopulta päätyisin, edelleen lähtisin reissuun mieluummin sekä LT:llä että GTL:llä. Samoin neljän ruuhkassa kaupungilla ajelee noilla aivan yhtälailla kuin gessullakin.
Re: BMW 1600 GT kauko ohjain ongelma
Laitoin samanlaisen CB pleksin tilaukseen 26" korkeena, koska GT:ssä ollaan hieman ylempänä ja CB:n sivut kertoi että matkaajalle on toi korkein paras, noh on se ainakin tota alkuperäistä parempijorma winter kirjoitti:Minulla toimii kaukosäädin n. 10 - 20 metrin etäisyydeltä, lienee siis takuujuttuja, jos se vaatii kaukosäätimen viemisen aivan viereen.
Eilen käytin oman GTL:n 20000km-huollossa. Odotetellessa testasin ja vertasin uutta koeajo GTL:ää omaani. Voimansiirron välykset olivat selvästi pienentyneet, ns. klonk-klonk ilmiö jo siedettävä. Omassani on Ceebaileysin tuulilasi luukulla ja ekstra wide, ja edelleen originaali antoi huomattavasti enemmän kypärämelua, mutta huomasin myös mitallin toisen puolen, tuo Ceebaileys tekee pyörän tuuliherkemmäksi, esim. rekan perässä tai sitä ohitettaessa pyörteet puistelevat pyörää selkeästi enemmän kuin aerodynaamisemmalla orggislasilla.
PS: Kävin koeajamassa myös uuden "vesigessun", yllättävän vakaa ajettava motarillakin, toisaalta puolelta toiselle kallistellessa niin LT kuin myös GTL ovat herkemmän tuntoisia. En saanut sitä "ahaa -elämystä", että tähän lopulta päätyisin, edelleen lähtisin reissuun mieluummin sekä LT:llä että GTL:llä. Samoin neljän ruuhkassa kaupungilla ajelee noilla aivan yhtälailla kuin gessullakin.
Kuten sanoit nii tuuliherkkyys nouseen rekkojen perässä, mutt ohihan niistä mennää heti.