Sateella ajettaessa takana istujan jalat saava uuden värin samoin takalaukut.
Yksin ajaessa jopa takalaukun etuseinä on rapattu luonnon materiaaleilla.
Pyörässä on vakiopleksi ja sen asennolla ei ole vaikustusta nousevan kuran määrään.
Vanha K1200RS toki sotki sateella, mutta RT:ssa nousevan lian määrä on toista luokkaa.
Onko kokemuksia samanlaisesta ominaisuudesta ja mahdollisesta korjauksesta.
R1200RT vm 2010 kuraa takamatkustajan
-
- Viestit: 40
- Liittynyt: 13 Maalis 2007 16:09
- Moottoripyörän malli: R1200RT
- Paikkakunta: Helsinki
Re: R1200RT vm 2010 kuraa takamatkustajan
BMW:n suunnittelija on asettanut ulkonäön käytännöllisyyden edelle ja jättänyt takamatkustajan jalkatapin eteen aukon, josta takapyörän roiskima vesi pääsee vapaasti kastelemaan saappaat. Wunderlich myy asiaan ratkaisua:
http://www.wunderlich.de/shop/wunderlic ... -5083.html" onclick="window.open(this.href);return false;. Se auttaa ainakin jonkun verran ja on ihan hyvän näköinen.
http://www.wunderlich.de/shop/wunderlic ... -5083.html" onclick="window.open(this.href);return false;. Se auttaa ainakin jonkun verran ja on ihan hyvän näköinen.
Re: R1200RT vm 2010 kuraa takamatkustajan
Kiitos vinkinstä.
Osa kurasta nousee jo etujalkatappien jälkeen.
Osa kurasta nousee jo etujalkatappien jälkeen.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: R1200RT vm 2010 kuraa takamatkustajan
Enpäs ole moista huomannut, vaikka kelissä kuin kelissä on ajeltu. Omassa on etulokasuojan jatke, mahtaisikohan se lieventää asiaa?
Re: R1200RT vm 2010 kuraa takamatkustajan
Morjens,
Wuderlichin muovipaloista oli apua.
Viikko pohjoisessa: Narvikissa, Lofooteilla ja Tromssassa ja yhtenä päivänä ei satanut.
Ei hätää, kun oli kunnon ajovarusteet ja ylimääräinen reikä tukossa.
PP
Wuderlichin muovipaloista oli apua.
Viikko pohjoisessa: Narvikissa, Lofooteilla ja Tromssassa ja yhtenä päivänä ei satanut.
Ei hätää, kun oli kunnon ajovarusteet ja ylimääräinen reikä tukossa.
PP