Onko vinkkiä uudeksi etujarrulevy-paketiksi?
Onko jollakin kokemusta Siebenrockin big-bore-kit paketista verrattuna HPN-n tarjoamaan "vastaavaan"? Olisiko ylipäätään iso projekti vaihtaa kapulat? Vai kannattaisiko harkita vielä jotakin kolmatta vaihtoehtoa, joku paja Berliinin lähellä (en nyt muista nimeä, moto-israel tms. saattaapi arvaus mennä aika lailla metsäänkin)?
R100GS
- Ismo Vaara
- Viestit: 2063
- Liittynyt: 20 Helmi 2006 11:16
- Paikkakunta: Mäntsälä
- Viesti:
Muistaakseni HPN:kin myy nykyään tätä ERINOMAISTA Siebenrockin BBKittiä. Omassa boGSerissani on BBKitti ja 6-7 sarjaa olen myynyt asiakkailleni. Pelkkää hyvää sanottavaa kaikilla.
HPN:llä on myös oma kittinsä, paljon kalliimpi, vaatii myös sylinterien, työntötankojen ja tt:n suojaputkien lyhentämisen, mikäli alkuperäisiä käytetään.
HPN:n osista ei ole omaa kokemusta, mutta toissa keväänä olin HPN-rallissa Saksassa ja siellä tulin vakuuttuneeksi laadusta(en puhu nyt hinnasta!).
Samaa tavaraa ristiin ja rastiin tarjoaa monetkin firmat. Tuo mitä muistelit, taitaa olla www.motoren-israel.de
SORRY, nyt vasta tajusin! Siebenrockilla on vaihdettu tuotteiden nimiä. Ennen oli Power-Kit nimellä Big-Bore-Kit. Nyt se on aivan toinen juttu. Uudesta BBK:sta ei ole muuta kokemusta, kuin että tuote jäi saamatta toimitusvaikeuksiin vedoten, sen markkinoille tultua. En myöhemmin uusinut enää tilausta.
Parasta jarrulevypakettia en osaa sanoa, mutta mielenkiintoinen systeemi on Kölniläisen ystäväni gemssussa. Otetaan ylimääräinen GS:n oikea etupään alaputki ja koneistetaan se vasemmalle puolelle sopivaksi. Etupyörä on varustettu kahdella 2v K-mallin jarrulevyllä. Jarrupuristimina on 4v K-mallin nelimäntä puristajat. Jollen väärin muista, jarrupääsylinterinä on GS:n oma. Teräspunosletkut. Muita osia ei tarvitse muokata, kuin tuota alaputkea ja sekin on helppo homma.
PYSÄHTYY!
HPN:llä on myös oma kittinsä, paljon kalliimpi, vaatii myös sylinterien, työntötankojen ja tt:n suojaputkien lyhentämisen, mikäli alkuperäisiä käytetään.
HPN:n osista ei ole omaa kokemusta, mutta toissa keväänä olin HPN-rallissa Saksassa ja siellä tulin vakuuttuneeksi laadusta(en puhu nyt hinnasta!).
Samaa tavaraa ristiin ja rastiin tarjoaa monetkin firmat. Tuo mitä muistelit, taitaa olla www.motoren-israel.de
SORRY, nyt vasta tajusin! Siebenrockilla on vaihdettu tuotteiden nimiä. Ennen oli Power-Kit nimellä Big-Bore-Kit. Nyt se on aivan toinen juttu. Uudesta BBK:sta ei ole muuta kokemusta, kuin että tuote jäi saamatta toimitusvaikeuksiin vedoten, sen markkinoille tultua. En myöhemmin uusinut enää tilausta.
Parasta jarrulevypakettia en osaa sanoa, mutta mielenkiintoinen systeemi on Kölniläisen ystäväni gemssussa. Otetaan ylimääräinen GS:n oikea etupään alaputki ja koneistetaan se vasemmalle puolelle sopivaksi. Etupyörä on varustettu kahdella 2v K-mallin jarrulevyllä. Jarrupuristimina on 4v K-mallin nelimäntä puristajat. Jollen väärin muista, jarrupääsylinterinä on GS:n oma. Teräspunosletkut. Muita osia ei tarvitse muokata, kuin tuota alaputkea ja sekin on helppo homma.
PYSÄHTYY!