MYYTY
Alueen säännöt
Osto- ja myynti-ilmoituksia ei poisteta systeemistä. Kun kaupat on tehty, muuta ensimmäiseksi jättämäsi viestin otsikkoon maininta asiasta (esim. MYYTY)
Osto- ja myynti-ilmoituksia ei poisteta systeemistä. Kun kaupat on tehty, muuta ensimmäiseksi jättämäsi viestin otsikkoon maininta asiasta (esim. MYYTY)
Re: BMW R OSIA
Kysyisin missä päin vaihdelaatikkoa kyseinen öljysilmä sijaitsee. Minulla on K 100 RS ja R 1100 RT, kummankaan vaihdelaatikossa ei kyseistä silmää ole. Sitävastoin moottorissa on öljysilmä öljyntarkistusta varten kummassakin.PeteMan kirjoitti:Lisäystä:
-Lasinen öljysilmä vaihteistolaatikoon. Kunnoltaan uudenveroinen. Sopii moneen bemariin mm. R50 - R1150Rockster, K75 - K1100LT. 5€
-Kappa k35. Siisti 35 l takaboksi telineineen. Mukaan kaksi alkuperäistä avainta ja selkäpehmuste. 35€
Kulkuri
- Mikki
- Moottoripyörän malli: R75/5 & R100GS
Re: BMW R OSIA
Hä?
Kyllä mulla ainakin on R100GS:ssä vaihdelaatikossa "öljysilmä".
Tai siis silmähän mulla on päässä, mutta öljyntäyttöropussa on reikä, jossa on lasi, josta näkyy öljynpinta, jos öljyä on sopivasti.
Kyllä mulla ainakin on R100GS:ssä vaihdelaatikossa "öljysilmä".
Tai siis silmähän mulla on päässä, mutta öljyntäyttöropussa on reikä, jossa on lasi, josta näkyy öljynpinta, jos öljyä on sopivasti.