Museoitu R 90 S
Museoitu R 90 S
Kävin tänään katsomassa museoitua 90s:ää. Ihmetytti kun
runkoon oli uudestaan meistetty numerot. Museointipaperissa luki
runkonumerot vahvistettu? Mielestäni ne runkonumerot on
alkujaan meistetty kohoavaan osaan mutta tässä pyörässä
oli hiomalaikalla se poistettu? Edellinen omistaja joka oli
nimeltään muistaakseni papereissa t.parvinen.(tai parkkinen)
Tunteeko joku ko. pyörän, ostettu viime kesänä kangasalalta.
Vielä kysyisin onko R90/6 ja R100/7 rungoiltaan samanlaisia kuin
R90S?
Tämä pyörä oli museoitu 2004 Tampereella.
Jos joku tuntee tämän pyörän historiaa (tuotu englannista 2004)
niin olisi mukava kuulla, ja tuohon runkoasiaan olisi kiva saada
jotain kommenttia, kun tuntuu että se runko on vaihdettu?
runkoon oli uudestaan meistetty numerot. Museointipaperissa luki
runkonumerot vahvistettu? Mielestäni ne runkonumerot on
alkujaan meistetty kohoavaan osaan mutta tässä pyörässä
oli hiomalaikalla se poistettu? Edellinen omistaja joka oli
nimeltään muistaakseni papereissa t.parvinen.(tai parkkinen)
Tunteeko joku ko. pyörän, ostettu viime kesänä kangasalalta.
Vielä kysyisin onko R90/6 ja R100/7 rungoiltaan samanlaisia kuin
R90S?
Tämä pyörä oli museoitu 2004 Tampereella.
Jos joku tuntee tämän pyörän historiaa (tuotu englannista 2004)
niin olisi mukava kuulla, ja tuohon runkoasiaan olisi kiva saada
jotain kommenttia, kun tuntuu että se runko on vaihdettu?
pertsa
R 1200 R
R 80 R
R 1200 R
R 80 R
-
- Viestit: 290
- Liittynyt: 17 Marras 2012 12:52
Re: Museoitu R 90 S
!?! En tunne k.o. S:n historiaa, mutta kyllähän se "haisee..."
R90/6:n kohdalla houktus tehdä koiruuksia on suuri, koska niillä pääsee helpohkosti hyville tuntipalkoille...
Eikä niitä runkonumeroita ole mitään syytä "vahvistaa".
Tarkasta aitous:
Runkonumerot ovat väliltä 4070001 - 4100000
Js on jälkituotu jenkeistä: 4950001 - 4960000 TAI: 4980001 - 5000000
Rungossa se on oikealla tukilevyssä lähellä alimmaista ohjauslaakeria
Moottorissa TÄYTYY olla sama numero öljyntäyttöreijän vieressä.
R90/6:n ja R90S:n runko on sama.
R100/7:n runkokin on vaihtokelpoinen, mutta siitä pitäisi löytyä ohjauslaakerien välistä / edestä kaksi M8X1 kierrettä, jotka on peitetty muovitulpilla. Ne on RS ja RT - mallien katteen kiinnitystä varten.
Wanha Bemari on halvempi ostaa Englannista, kuin Saksasta.
Mutta englantilaisille ei pitäisi koskaan antaa mitään työkaluja käteen. Syntyy sutta ja sekundaa...
Lisäksi he ajavat paljon, ja jäähdyttelevät sinä välissä mozkareitaan meressä....
Ruostetta ja sammakonkutua on löytynyt myös tekniikan SISÄPUOLISISTA osista...
Onnea ja menestystä tämän mootoripyörämaailman helmen metsästyksessä !
Terveisin Reijo Myllymaa
R90/6:n kohdalla houktus tehdä koiruuksia on suuri, koska niillä pääsee helpohkosti hyville tuntipalkoille...
Eikä niitä runkonumeroita ole mitään syytä "vahvistaa".
Tarkasta aitous:
Runkonumerot ovat väliltä 4070001 - 4100000
Js on jälkituotu jenkeistä: 4950001 - 4960000 TAI: 4980001 - 5000000
Rungossa se on oikealla tukilevyssä lähellä alimmaista ohjauslaakeria
Moottorissa TÄYTYY olla sama numero öljyntäyttöreijän vieressä.
R90/6:n ja R90S:n runko on sama.
R100/7:n runkokin on vaihtokelpoinen, mutta siitä pitäisi löytyä ohjauslaakerien välistä / edestä kaksi M8X1 kierrettä, jotka on peitetty muovitulpilla. Ne on RS ja RT - mallien katteen kiinnitystä varten.
Wanha Bemari on halvempi ostaa Englannista, kuin Saksasta.
Mutta englantilaisille ei pitäisi koskaan antaa mitään työkaluja käteen. Syntyy sutta ja sekundaa...
Lisäksi he ajavat paljon, ja jäähdyttelevät sinä välissä mozkareitaan meressä....
Ruostetta ja sammakonkutua on löytynyt myös tekniikan SISÄPUOLISISTA osista...
Onnea ja menestystä tämän mootoripyörämaailman helmen metsästyksessä !
Terveisin Reijo Myllymaa
Re: Museoitu R 90 S
Joo kyllä se numero rungosta oli juuri siitä kohtaa hiottu pois
ja vieläpä tökerösti stanssattu (vinksin,vonksin) uudet numerot
samaan kohtaan. Eli eipä paljon epäilystä oliko "aito" runko.
Kiitos Reijo vastauksesta!
ja vieläpä tökerösti stanssattu (vinksin,vonksin) uudet numerot
samaan kohtaan. Eli eipä paljon epäilystä oliko "aito" runko.
Kiitos Reijo vastauksesta!
pertsa
R 1200 R
R 80 R
R 1200 R
R 80 R
Re: Museoitu R 90 S
Hitsi mitä ***kaa sitä museoidaan! Taitaa olla tätä hyvävelitoimintaa....
Re: Museoitu R 90 S
Terve
Täältä löytyis 2kpl takuulla aitoja.
Riku
Täältä löytyis 2kpl takuulla aitoja.
Riku
Re: Museoitu R 90 S
Joo, kyllä swe musta "everstin" pyörä kiinnostaa.
Katsotaan onko se sulla vielä keväällä niin tulen
katsomaan.
Katsotaan onko se sulla vielä keväällä niin tulen
katsomaan.
pertsa
R 1200 R
R 80 R
R 1200 R
R 80 R
Re: Museoitu R 90 S
Soita museokatsastajille jotka pyörän ovat katsastaneet ja katsastustodistuksen allekirjoittaneet ja kysele pyörän historista. Sitä vartenhan ko dokumentit tehdään. Ja uskallanpa epäillä että on ns "automiesten" katsastama.pertsa kirjoitti:Joo kyllä se numero rungosta oli juuri siitä kohtaa hiottu pois
ja vieläpä tökerösti stanssattu (vinksin,vonksin) uudet numerot
samaan kohtaan. Eli eipä paljon epäilystä oliko "aito" runko.
Kiitos Reijo vastauksesta!
Re: Museoitu R 90 S
Eipähän kiinnosta enää kyseinen vempula
Löytyyhän niitä kunnolla entisöityjä.
Oli se katsastajan nimi tietenkin siinä paperissa,
mutta mitäpä nyt ihmistä mollaamaan.
Kyllä mielestäni yhtä suuri vastuu on sillä pyörän
omistajalla ja mitähän vakuutusyhtiö tuollaisesta
asiasta olisi mieltä, onhan se aika hyöty vuodessa
museoidulla pyörällä.
Onneksi ei tullut kauppoja ko. pyörästä.
Löytyyhän niitä kunnolla entisöityjä.
Oli se katsastajan nimi tietenkin siinä paperissa,
mutta mitäpä nyt ihmistä mollaamaan.
Kyllä mielestäni yhtä suuri vastuu on sillä pyörän
omistajalla ja mitähän vakuutusyhtiö tuollaisesta
asiasta olisi mieltä, onhan se aika hyöty vuodessa
museoidulla pyörällä.
Onneksi ei tullut kauppoja ko. pyörästä.
pertsa
R 1200 R
R 80 R
R 1200 R
R 80 R