Kävin tänään mp-messuilla.
Paikalla ollut "asioista hyvin perillä oleva taho" kertoi, että Suomeen tuoduista uusista R1200 GS malleihin ainakin neljään on jo vaihdettu koko kone. Vika on vaihdelaatikon akselissa, mutta kun tässä uudessa vaihdelaatikon lohko on samaa kuin moottori, niin koko kone lähetetään tehtaalle.
Myös 6-pyttyisiin on vaihdettu koneita. Ongelmana on kuulemma suoraan lohkon alumiiniin ilman laakeriholkkia pyörivä laturin(startin?)akseli.
Joskus Suomen myydyin auto oli Lada ja prätkä Jawa, mutta ei ne välttämättä markkinoiden parhaita olleet!
Ei saa ottaa liian vakavasti, kyllä ne muutkin merkit kilahtaa!
Wanhat bemarit ei taas mee rikki koskaan, ei koooskaaan! Ellet itse tahallaan riko!
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-