Perkeleet unohtivat prätkät verotuksesta.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Pakkohan se sitten oli rakentaa nestekaasugessu.
Tänään pärähti nätisti käyntiin.
Onkos suurikin salaisuus kuka tuon etanolisarjan teki? Tässä leikittelen ajatuksella pistää LoTja kulkemaan RE85:lla. Olispahan mielenkiintoista puuhaa pyörän kanssa. BTW: Teitkös noille bensatankin tai muille bensaletkuille mitään?Ismo Vaara kirjoitti:Pörähti tuo etanoliLotjakin käyntiin täysin ongelmitta. Nätisti käy, aivan kuin bensalla. Säätöruuvi on etanolista vaikka kisabensaan ja led-valonäytöllä saa kaikenmaailman etanoli/bensasotkutkin kohilleen helposti.
Nyt pitäis kaikki kelvata kamelille, mitä suuhun kaadetaan! Vielä kun lisäisi nestekaasun, niin paketti olisi täydellinen!
Onneksi tuli tuo nuorempi asentaja hommiin taas, niin projektit nytkähti etehenpäin.
Tämä mulle erityisesti tehty malli sopii kaikkiin 1-4 pyttyisiin BMW:n ruiskukoneisiin 1984- eteenpäin missä on tuo sama ruiskusuuttimen liitin. (Johtosarja toki kannattaa tilata sylinterimäärän mukaan) Kaikissa BMW:ssä liitin sama on vielä ainakin reippaasti tälle vuosituhannelle.
Jos pyörässä on Lamda-anturi, käsisäätö on turha, sillä silloin homma hoidetaan vain nappia painamalla ja kaikista kehittyneimmässä versiossa älypuhelimella!![]()
Tankkauksen jälkeen vain 30 sekuntia tyhjäkäyntiä ja kone käy millä tahansa bensa/etanoliseoksella.
Himottais jo lähteä kokeilemaan tehoja ja kulutusta, kun on sivuvaunu ja talvirenkaatkin...