LT:n kyljen mustat muovisuojat naarmuilla / radion näyttö

Luxury touring
RIVIURALI
Viestit: 79
Liittynyt: 29 Maalis 2013 08:29
Moottoripyörän malli: K 100 RT

LT:n kyljen mustat muovisuojat naarmuilla / radion näyttö

Viesti Kirjoittaja RIVIURALI »

Lotja on vissiin joskus piehtaroinut, kun oikean puolen kyljen mustat muovisuojat ovat naarmuilla. Mitenkähän niitä saisi sivisteltyä? Sopisikohan oikein hieno hiomapaperi, jolla silittelisi rösöjä?

Radion näyttöä vaivaa aika paha kaihi myös. Mistäköhän sitä muovin hionta-ainetta saisi, jolla kaihi poistetaan?
pozo izquierdo
Viestit: 341
Liittynyt: 27 Helmi 2006 22:22
Moottoripyörän malli: K 1200 LT
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: LT:n kyljen mustat muovisuojat naarmuilla / radion näytt

Viesti Kirjoittaja pozo izquierdo »

Jos tarkoitat niitä muovisia kaatumarautojen peitteitä, niin ehkä koettaisin jollain hioa skraaduja himmämmiksi ja sitten lopuksi jotain "bumper carea" eli auton muoviosien silikonipitoista hoitoainetta päälle.
Jollei onnistu, niin ei ne uudetkaan muistaakseni ihan maltaita maksaneet...
Radionäyttöönkin löytyy hionta-aineet ja varmaan joku kokenutkin sen kertoo.

t. pozo
LT:n parantelukuvia: https://mygoodoldlt.blogspot.com/
Amerikan reissublogi 2006: http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/
Amerikan reissublogi 2010: http://finnstoccr3.blogspot.com/
Amerikan reissublogi 2011: http://finnstoccr2011.blogspot.com/
C-A-D
Viestit: 217
Liittynyt: 08 Maalis 2006 22:13
Moottoripyörän malli: K1200LT
Paikkakunta: Espoo

Re: LT:n kyljen mustat muovisuojat naarmuilla / radion näytt

Viesti Kirjoittaja C-A-D »

Ite oon putsannut radion näytön kerran hammastahnalla :D ja pari kertaa Biltemasta haetulla "Scratch removerilla". Parin minuutin homma.
RIVIURALI
Viestit: 79
Liittynyt: 29 Maalis 2013 08:29
Moottoripyörän malli: K 100 RT

Re: LT:n kyljen mustat muovisuojat naarmuilla / radion näytt

Viesti Kirjoittaja RIVIURALI »

Pittääpä kokkeilla sitä hammastahnaa, sitä pitäisi löytyä tekohammaskupin vierestä.. :D
RIVIURALI
Viestit: 79
Liittynyt: 29 Maalis 2013 08:29
Moottoripyörän malli: K 100 RT

Re: LT:n kyljen mustat muovisuojat naarmuilla / radion näytt

Viesti Kirjoittaja RIVIURALI »

Se hammastahna oli hyvä, tuli melkein kuin uusi. Kiitos vinkistä. Vaihdoin eteen tänään teräspunosjarruletkut, hyvin onnistui vaikka hirvitti se ilmaushomma. Koetin sitä oikean puolen satulan päällä olevaa mutikkaa irti, mutta eihän se mihinkään lähtenyt, vaikka lämmitinkin. Nylppääntyi vain se kuusiokolo. Hyvin kuitenkin ilmaantui molemmat puolet, kun palat puristavat hyvin ja kahva on ok. Saapi nähdä räpyttääkö abs valot kun lähden ajamaan, no aika näyttää.
Jarruletkujen vaihto johtui siitä, kun luin täältä niistä lukkiutumistaipumuksista. Jotakin muroa siellä olikin..
C-A-D
Viestit: 217
Liittynyt: 08 Maalis 2006 22:13
Moottoripyörän malli: K1200LT
Paikkakunta: Espoo

Re: LT:n kyljen mustat muovisuojat naarmuilla / radion näytt

Viesti Kirjoittaja C-A-D »

RIVIURALI kirjoitti:Se hammastahna oli hyvä, tuli melkein kuin uusi. Kiitos vinkistä. Vaihdoin eteen tänään teräspunosjarruletkut, hyvin onnistui vaikka hirvitti se ilmaushomma. Koetin sitä oikean puolen satulan päällä olevaa mutikkaa irti, mutta eihän se mihinkään lähtenyt, vaikka lämmitinkin. Nylppääntyi vain se kuusiokolo. Hyvin kuitenkin ilmaantui molemmat puolet, kun palat puristavat hyvin ja kahva on ok. Saapi nähdä räpyttääkö abs valot kun lähden ajamaan, no aika näyttää.
Jarruletkujen vaihto johtui siitä, kun luin täältä niistä lukkiutumistaipumuksista. Jotakin muroa siellä olikin..
Se oikean jarrusylinterin päällä oleva kuulaventtiili-ilmaus-syndrooma lähtee irti lenkkiavaimella (juuressa lenkkiavaimelle "tasanteet") mutta pitää lämmittää ja hakea tilalle 10mm:n ilmausruuvi vaikka Biltemasta.
RIVIURALI
Viestit: 79
Liittynyt: 29 Maalis 2013 08:29
Moottoripyörän malli: K 100 RT

Re: LT:n kyljen mustat muovisuojat naarmuilla / radion näytt

Viesti Kirjoittaja RIVIURALI »

C-A-D kirjoitti:
RIVIURALI kirjoitti:Se hammastahna oli hyvä, tuli melkein kuin uusi. Kiitos vinkistä. Vaihdoin eteen tänään teräspunosjarruletkut, hyvin onnistui vaikka hirvitti se ilmaushomma. Koetin sitä oikean puolen satulan päällä olevaa mutikkaa irti, mutta eihän se mihinkään lähtenyt, vaikka lämmitinkin. Nylppääntyi vain se kuusiokolo. Hyvin kuitenkin ilmaantui molemmat puolet, kun palat puristavat hyvin ja kahva on ok. Saapi nähdä räpyttääkö abs valot kun lähden ajamaan, no aika näyttää.
Jarruletkujen vaihto johtui siitä, kun luin täältä niistä lukkiutumistaipumuksista. Jotakin muroa siellä olikin..
Se oikean jarrusylinterin päällä oleva kuulaventtiili-ilmaus-syndrooma lähtee irti lenkkiavaimella (juuressa lenkkiavaimelle "tasanteet") mutta pitää lämmittää ja hakea tilalle 10mm:n ilmausruuvi vaikka Biltemasta.
Ajoin äsken lenkin, ja jarrut toimivat ok. ABS valotkin sammuin heti lähtiessä. Jarrukahva ei ole tosin kivikova, mutta sellainen se oli aiemminkin. Pitäsköhän hommata uudet lasit, kun en sitä lenkkiavainhommaa huomannut. Mulla olis nyt tarjolla kohtuuhyvä K 100 RT v.90 tarjolla tarpeettomana, ja huippuhieno R 80 RT v. 82 myös.
C-A-D
Viestit: 217
Liittynyt: 08 Maalis 2006 22:13
Moottoripyörän malli: K1200LT
Paikkakunta: Espoo

Re: LT:n kyljen mustat muovisuojat naarmuilla / radion näytt

Viesti Kirjoittaja C-A-D »

RIVIURALI kirjoitti:
C-A-D kirjoitti:
RIVIURALI kirjoitti:Se hammastahna oli hyvä, tuli melkein kuin uusi. Kiitos vinkistä. Vaihdoin eteen tänään teräspunosjarruletkut, hyvin onnistui vaikka hirvitti se ilmaushomma. Koetin sitä oikean puolen satulan päällä olevaa mutikkaa irti, mutta eihän se mihinkään lähtenyt, vaikka lämmitinkin. Nylppääntyi vain se kuusiokolo. Hyvin kuitenkin ilmaantui molemmat puolet, kun palat puristavat hyvin ja kahva on ok. Saapi nähdä räpyttääkö abs valot kun lähden ajamaan, no aika näyttää.
Jarruletkujen vaihto johtui siitä, kun luin täältä niistä lukkiutumistaipumuksista. Jotakin muroa siellä olikin..
Se oikean jarrusylinterin päällä oleva kuulaventtiili-ilmaus-syndrooma lähtee irti lenkkiavaimella (juuressa lenkkiavaimelle "tasanteet") mutta pitää lämmittää ja hakea tilalle 10mm:n ilmausruuvi vaikka Biltemasta.
Ajoin äsken lenkin, ja jarrut toimivat ok. ABS valotkin sammuin heti lähtiessä. Jarrukahva ei ole tosin kivikova, mutta sellainen se oli aiemminkin. Pitäsköhän hommata uudet lasit, kun en sitä lenkkiavainhommaa huomannut. Mulla olis nyt tarjolla kohtuuhyvä K 100 RT v.90 tarjolla tarpeettomana, ja huippuhieno R 80 RT v. 82 myös.
Kokemuksesta melkein väitän, jotta sulla on noissa vielä ilmaa. Teräspunosletkuilla jarrutuntuma muuttuu kyllä olennaisesti noihin vanhoihin kumipalloihin verrattuna. Vaati itelläkin pari ilmausta ja lopullisesti ilmat sa pellolle vasta kun irrotin satulat, puristin männät ulkoasentoonsa ja ilmasin sitten alipaine-imurilla. Ne ABS(II):n sammuvat valot ei kerro mitään siitä onko järjestelmässä ilmaa
Vastaa Viestiin