Eli mun Rutkulla on tullut eteen kolme murhetta:
1) Öljynsuodatin ei halua pois. Kuppiavaimella kun kääntää se ikäänkuin alkaa aueta, muttei ilmeisesti sitten lähdekkään. Ilmeisesti pitänee ostaa jostain muutamat tiivisteet ja ottaa pohjaa isommin auki... Mutta onkos raati törmännyt moiseen ongelmaan ennen, olenko rikkonut jotain, eli pitäisikö loihtia varmuudenvuoksi jotain muutakin osaa?
2) Jarruvalo ei syty, ei edestä, ei takaa, ja diagnostiikan valo ei sammu. Oletan että BMU on tullut tiensä päähän. Toki voisin koittaa sen uudelleentinailla, mutta mietin onko kukaan kehitellyt mitään sivistyneempää fixiä asiaan, vai olenko mä ihan hakoteillä tässä(kin)
3) Starttinappi lakkasi starttaamasta, samalla hetkellä kun viheriäinen N valo sanoi työsopimuksen irti. Koska digi kuitenkin kertoo iloisesti 0 tilasta, purkkasin "tilapäisen" starttinapin joka kytkee starttirelen suoraan, se pelittää kyllä, mutta onkohan mulla jokin helppo paluu alkuperäisen napin äärelle?
Tämmöistä murhetta tälläerää
Jarkko
K100 1984 ja 3 pikkuvikaa (öljynsuodatin, jarruvalo ja start
- Ismo Vaara
- Viestit: 2063
- Liittynyt: 20 Helmi 2006 11:16
- Paikkakunta: Mäntsälä
- Viesti:
Re: K100 1984 ja 3 pikkuvikaa (öljynsuodatin, jarruvalo ja s
1) Öljypohjassa ei ole tiivistettä.
Olen joskus irroittanut peltisuodattimen väkisin, lyömällä viistoon ison meisselin kyljistä läpi ja kiertämällä sitten.
2) Tarkasta nyt kuitenkin ensin takavalon- ja jarruvalon polttimet, katkaisijat ja liitokset.
3) Poltin- tai liitosvika.
Olen joskus irroittanut peltisuodattimen väkisin, lyömällä viistoon ison meisselin kyljistä läpi ja kiertämällä sitten.
2) Tarkasta nyt kuitenkin ensin takavalon- ja jarruvalon polttimet, katkaisijat ja liitokset.
3) Poltin- tai liitosvika.
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
Re: K100 1984 ja 3 pikkuvikaa (öljynsuodatin, jarruvalo ja s
1) Loistavaa, siispä ei muuta kuin luukkua auki. Kiitos
2) En toki ole kaiken terävin tekniikan ihme, mutta polttimo on tarkistettu, liittimet rassattu ja jarrukytkimiltä tulee sähköä. (Joten olen tuunannut tilapäisavuksi lisäjarruvalon syötön suoraan polkimen katkaisijalta)
3) Pitänee avata se mittaristo, rkele, noh, eikai tässä muukaan auta.
2) En toki ole kaiken terävin tekniikan ihme, mutta polttimo on tarkistettu, liittimet rassattu ja jarrukytkimiltä tulee sähköä. (Joten olen tuunannut tilapäisavuksi lisäjarruvalon syötön suoraan polkimen katkaisijalta)
3) Pitänee avata se mittaristo, rkele, noh, eikai tässä muukaan auta.
-
- Viestit: 40
- Liittynyt: 13 Maalis 2007 16:09
- Moottoripyörän malli: R1200RT
- Paikkakunta: Helsinki
Re: K100 1984 ja 3 pikkuvikaa (öljynsuodatin, jarruvalo ja s
Minä olen joskus avannut tiukan öljynsuodattimen poraamalla tasavälein kolme reikää suodatinavaimen pohjaan ja ruuvaamalla noista reijistä avaimen peltiruuveilla suodattimeen. Ei lipsahda.
- Ismo Vaara
- Viestit: 2063
- Liittynyt: 20 Helmi 2006 11:16
- Paikkakunta: Mäntsälä
- Viesti:
Re: K100 1984 ja 3 pikkuvikaa (öljynsuodatin, jarruvalo ja s
3) Yleensä liitosvika on mittariston pohjan läpi menevien kytkentäpiikkien ja kuparifolion liitoksessa. Neulalla kun raaputtaa pienen reijän piikinjuuresta kuparia näkyviin ja siihen kolvaten tinalla pieni piste. Eristelakkaa päälle, niin hyvä tuli!ladadude kirjoitti:1) Loistavaa, siispä ei muuta kuin luukkua auki. Kiitos
2) En toki ole kaiken terävin tekniikan ihme, mutta polttimo on tarkistettu, liittimet rassattu ja jarrukytkimiltä tulee sähköä. (Joten olen tuunannut tilapäisavuksi lisäjarruvalon syötön suoraan polkimen katkaisijalta)
3) Pitänee avata se mittaristo, rkele, noh, eikai tässä muukaan auta.
Jos on iso savu päässyt poistumaan vermeistä, multa löytyy mittaristoja ja releitä, missä on savut vielä tallella.
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-