Urban Motors Nine T

Keskustelua aiheesta ja aiheen vierestä
Avatar
Kurahousu
Viestit: 1034
Liittynyt: 04 Joulu 2007 07:44
Moottoripyörän malli: G450X, R1200GSA
Paikkakunta: Pori

Urban Motors Nine T

Viesti Kirjoittaja Kurahousu »

Hieno on Urban Motorsin customoitu R Nine T :eatcorn:

http://motorblog.urban-motor.de/de/2013 ... k-grinder/" onclick="window.open(this.href);return false;

:hat:
Avatar
Kurahousu
Viestit: 1034
Liittynyt: 04 Joulu 2007 07:44
Moottoripyörän malli: G450X, R1200GSA
Paikkakunta: Pori

Re: Urban Motors Nine T

Viesti Kirjoittaja Kurahousu »

http://www.bikeexif.com/bmw-r-ninet-custom" onclick="window.open(this.href);return false;
Avatar
Ismo Vaara
Viestit: 2063
Liittynyt: 20 Helmi 2006 11:16
Paikkakunta: Mäntsälä
Viesti:

Re: Urban Motors Nine T

Viesti Kirjoittaja Ismo Vaara »

Itse pidän tällä tyylillä rakennetuista pyöristä.
Tämä kyseinen on kyllä tuossa kunnossa vain näyttelyyn. En usko, että kukaan raaskii ajaa ilman takalokaria ja pelkät kiihdytyssuppilot ruiskurungoissa...
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
cake
Viestit: 55
Liittynyt: 15 Joulu 2008 03:17
Moottoripyörän malli: R

Re: Urban Motors Nine T

Viesti Kirjoittaja cake »

Ei ihan mun makuuni, vaikka sinänsä siistin oloinen.
Nämä perästään katkotut pyörät (tää ei ole pahimmasta päästä) tuo jotenkin mieleen sorsan jolta on revitty pyrstö.
Clip-onit ja nappularenkaat on myös hieman outo yhdistelmä.
Mistä, muuten, mahtaa tulla tää muoti laittaa katupyörään maastorenkaita?

cake
Avatar
Ismo Vaara
Viestit: 2063
Liittynyt: 20 Helmi 2006 11:16
Paikkakunta: Mäntsälä
Viesti:

Re: Urban Motors Nine T

Viesti Kirjoittaja Ismo Vaara »

cake kirjoitti: Mistä, muuten, mahtaa tulla tää muoti laittaa katupyörään maastorenkaita?
cake
Muoti tulee 60-70 luvun taitteen Amerikasta, mistäs muualta. Kun varsinaisia isoja maastopyöriä, scramblereita, ei ollut, alettiin niitä tekemään tavallisista katupyöristä. Leveä tanko, pakoputket yläkautta, ylimääräiset osat lepikkoon ja rupulikumit... valmis!

BMW teki myös 60-luvun jenkkimarkkinoille US-mallit, niissä käytettiin tehtaan kisapyörien maastokeulaa ja reilua ohjaustankoa. /5-sarjaan ja eteenpäin keula tuli myös eurooppalaisiin, kunnes jouston pituutta(208mm) lyhennettiin(200mm) ekaan enduroon! Myös katumallit saivat tämän keulan, kunnes taas -85 joustoa lyhennettiin katumalleihin. R45, R65 ja R80 ST malleissa keulat olivat omansa.

Mistä tahansa 2v boxerista saa loistavan herrasmieskatuenduron, kun stereoperän vaihtaa G/S:n monoksi, laittaa leveän tangon ja rupulikumit. Kevennystä maun mukaan.
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
AJS
Viestit: 153
Liittynyt: 29 Huhti 2012 11:45
Paikkakunta: Kajaani

Re: Urban Motors Nine T

Viesti Kirjoittaja AJS »

https://www.youtube.com/watch?v=MVIqaxAZvNY" onclick="window.open(this.href);return false;
Onkohan noilla jotain tekemistä tuon rakentelutyylin kanssa?
Subaru.
Citroen.
Zetor 7211.
F250 cart.
Vain vessassa on pytyt pystyssä...
Vastaa Viestiin