Jäsenkortti
-
- Viestit: 68
- Liittynyt: 10 Kesä 2009 21:56
- Moottoripyörän malli: K 1200 S
Jäsenkortti
Muistakaamme ottaa juuri ilmestyneestä kerholehden välistä kerhon jäsenkortti, sitähän joskus kuiten tarvitsee.
KELA Racing Club
Hangaround51
Hangaround51
- Pekkavee
- Viestit: 1252
- Liittynyt: 02 Kesä 2006 17:45
- Moottoripyörän malli: BMW R1100GS
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Jäsenkortti
Joo, siellähän se näytti olevan Rikastin lehden sivuilla liimattuna.Hangaround51 kirjoitti:Muistakaamme ottaa juuri ilmestyneestä kerholehden välistä kerhon jäsenkortti, sitähän joskus kuiten tarvitsee.
Pekka
- hukki
- Viestit: 77
- Liittynyt: 17 Helmi 2006 07:48
- Moottoripyörän malli: K100LT ,R26
- Paikkakunta: Maaninka
Re: Jäsenkortti
Joo, niinpä oli, edellinen kortti menikin vanhaksi vain 6,5 kuukautta sitten...
___________________________
Pekka Hakkarainen
K100LT & R26
-life is too short to drink bad wine-
Pekka Hakkarainen
K100LT & R26
-life is too short to drink bad wine-
Re: Jäsenkortti
Moni on uikuttanut Rikastimen perään. Varmaan siitä joukosta löytyy innokkaita tekijöitä vastaanottamaan lehden teon? Ei varmasti ole helppo homma. Kypärän nosto nykyisille uhrautujille.
- jiitee
- Viestit: 87
- Liittynyt: 07 Syys 2006 09:19
- Moottoripyörän malli: r 1150 gs
- Paikkakunta: Lempäälä
Re: Jäsenkortti
BMW Moottoripyöräkerho ry:n yhtenä tarkoituksena on julkaista kolme kertaa vuodessa ilmestyvää Rikastin-kerholehteä, joten jäsenillä on oikeus uikuttaakin lehden perään...
- Ismo Vaara
- Viestit: 2063
- Liittynyt: 20 Helmi 2006 11:16
- Paikkakunta: Mäntsälä
- Viesti:
Re: Jäsenkortti
Kannattaa laittaa kaksoisnumero peliin, aivan perinteiseen suomalaiseen lehtimiestapaan perustuen. Eli, jos höttö ei riitä lehteen, tehdään yhteenvetoja menneiltä vuosilta. Snadisti paksumpi lehti ja "täyttää" lupauksen kahdesta.kartsa kirjoitti:Moni on uikuttanut Rikastimen perään. Varmaan siitä joukosta löytyy innokkaita tekijöitä vastaanottamaan lehden teon? Ei varmasti ole helppo homma. Kypärän nosto nykyisille uhrautujille.
"Muistatko tämän" olisi aukeaman suuruinen artikkeli jostain vanhasta BMW:stä, perustuen ulkomailla julkaistun artikkelin tietoihin, mutta uusin valokuvin.
"Uusinta" tekniikkaa, olisi juttu netissä julkaistusta uutisista, käännettynä suomeksi.
Näin tehtiin Suomessa lehtiä ennen ja vähän myöhemminkin.
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
Re: Jäsenkortti
Edellinen hallitus "määräsi" Kunkun tehtävään hänen vastustukestaan (pätevät syyt) huolimatta!kartsa kirjoitti:Moni on uikuttanut Rikastimen perään. Varmaan siitä joukosta löytyy innokkaita tekijöitä vastaanottamaan lehden teon? Ei varmasti ole helppo homma. Kypärän nosto nykyisille uhrautujille.
Kyllä hallitus on tietenkin vastuussa lehdestä, kuten muustakin kerhon toiminnasta!
Siihen ei kai ole ketään määrätty vasten omaa tahtoaan?
Onhan se kornia, että lehdessä kerotaan kesän tapahtumat, joista enää muutama on edessäpäin.
No, jokainen tekee omat päätelmänsä.
R1150GS
R100RT
R60/2
R35
R100RT
R60/2
R35
- Kurahousu
- Viestit: 1034
- Liittynyt: 04 Joulu 2007 07:44
- Moottoripyörän malli: G450X, R1200GSA
- Paikkakunta: Pori
Re: Jäsenkortti
Harmikseni täytyy todeta että lehti myöhästyi todella pahasti ja myönnän että virhe on varmasti omalta osaltani tapahtunut, harrastustoiminnassa en ole tottunut tekemään nopeita päätöksiä jotka vaikuttavat toisten ihmisten tekemisiin. Materiaali oli valmiina ajoissa mutta sitä ei vain saatu painotalolle saakka.
Lehden ilmestymisaikatauluun vaikuttavat monet tekijät ja aina löytyy näkemyseroja siitä mikä materiaali on tärkeätä; esim. ovatko luvatut mainokset ja lehden painokustannuksien minimoiminen tärkemämpiä kuin jäsenistölle ajoissa menevä informaatio, kuten tapahtumakalenteri, tilipäätös, jne.
Monen käänteen jälkeen jouduttiin tekemään ratkaisu ja siirtämään lehden taitto uusiin käsiin. Tämä siirto vei tietysti myös hieman aikaa ja lehden informaatio vanhentui ja juttuja piti uudestaan työstää, joitakin jätettiin pois suoraan jne.
Muistutan kylläkin että ketään ei ole "määrätty" johonkin tehtävään vaan kerhon tehtävät on otettu vastaan ja niistä on voinut myös kieltäytyä. Foorumilla ei näitä asioita kannata käydä puimaan ja pahoittamaan kenenkään mieltä. Kaikki tietävät että painettua sanaa voi tulkita monella tavalla enkä missään tapauksessa siirrä vastuuta itseltäni pois.
Toivottavasti siis kukaan ei tulkitse tätä syyttelyksi tai selittelyksi, vaan ainoastaan anteksipyynnöksi omalta osaltani ja kuuluisana ilmaisuna että "kehitys kehityy" ja katse on jo seuraavassa lehdessä.
Tähdätään siihen että seuraavan lehden materiaali saadaan painotalolle kivuttomammin ja saamme myös edelleen nauttia Kunkun tarinoista ja varustetestauksista sekä tietysti yhteistyökumppaniemme ilmoituksista. Juttuja tarvitsemme edelleen ja olemme pyrkineet vähentämään päätoimittajan taakkaa lehden taiton osalta.
Toivotan kaikille mukavia ajoretkiä joista voisi mahdollisesti lehteen kirjoittaa lyhyen tarinan
Lehden ilmestymisaikatauluun vaikuttavat monet tekijät ja aina löytyy näkemyseroja siitä mikä materiaali on tärkeätä; esim. ovatko luvatut mainokset ja lehden painokustannuksien minimoiminen tärkemämpiä kuin jäsenistölle ajoissa menevä informaatio, kuten tapahtumakalenteri, tilipäätös, jne.
Monen käänteen jälkeen jouduttiin tekemään ratkaisu ja siirtämään lehden taitto uusiin käsiin. Tämä siirto vei tietysti myös hieman aikaa ja lehden informaatio vanhentui ja juttuja piti uudestaan työstää, joitakin jätettiin pois suoraan jne.
Muistutan kylläkin että ketään ei ole "määrätty" johonkin tehtävään vaan kerhon tehtävät on otettu vastaan ja niistä on voinut myös kieltäytyä. Foorumilla ei näitä asioita kannata käydä puimaan ja pahoittamaan kenenkään mieltä. Kaikki tietävät että painettua sanaa voi tulkita monella tavalla enkä missään tapauksessa siirrä vastuuta itseltäni pois.
Toivottavasti siis kukaan ei tulkitse tätä syyttelyksi tai selittelyksi, vaan ainoastaan anteksipyynnöksi omalta osaltani ja kuuluisana ilmaisuna että "kehitys kehityy" ja katse on jo seuraavassa lehdessä.
Tähdätään siihen että seuraavan lehden materiaali saadaan painotalolle kivuttomammin ja saamme myös edelleen nauttia Kunkun tarinoista ja varustetestauksista sekä tietysti yhteistyökumppaniemme ilmoituksista. Juttuja tarvitsemme edelleen ja olemme pyrkineet vähentämään päätoimittajan taakkaa lehden taiton osalta.
Toivotan kaikille mukavia ajoretkiä joista voisi mahdollisesti lehteen kirjoittaa lyhyen tarinan
Re: Jäsenkortti
Kortti tuli ja lehti oli parempi kuin odotin.
Subaru.
Citroen.
Zetor 7211.
F250 cart.
Vain vessassa on pytyt pystyssä...
Citroen.
Zetor 7211.
F250 cart.
Vain vessassa on pytyt pystyssä...
Re: Jäsenkortti
Tsemppiä Kunkku! Tottakai itsekin odottaa saavansa kerhon lupaaman lehden, mutta varmaankin olen myös itse jäsenenä oikeutettu samaan lehden ajallaan, mutta myös itsekin vastuussa siitä, että lehti saadaan ulos. Harrastuspohjallahan tässä mennään, ei ole palkattua lehden tekijää! Hallituksella on kova paikka miettiä, että kuinka saadaan kevennettyä lehden tekoa, eli jakamaan vastuuta laajemmalle taholle. Itte en oo sen parempi kuin muutkaan.posting.php?mode=reply&f=63&t=4520#" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Jäsenkortti
Pitäisikö kerhon siirtyä pelkästään nettisivuston käyttöön ja jättää paperilehti kokonaan pois?
Paperilehti on kyllä omasta mielestäni parempi, mutta vähentäisikö tämä toimenpide johtokunnan ja lehtitoimituksen työtaakkaa?
Paperilehti on kyllä omasta mielestäni parempi, mutta vähentäisikö tämä toimenpide johtokunnan ja lehtitoimituksen työtaakkaa?
- jiitee
- Viestit: 87
- Liittynyt: 07 Syys 2006 09:19
- Moottoripyörän malli: r 1150 gs
- Paikkakunta: Lempäälä
Re: Jäsenkortti
Varmaan tuotakin ideaa jossain pyöritellään, onhan se ajan henki. Jos paperilehti jäisi pois, niin silloin hyvästelisin BMW kerhon...
-
- Viestit: 78
- Liittynyt: 23 Loka 2008 16:53
- Moottoripyörän malli: R 850 R
- Paikkakunta: Riihimäki
Re: Jäsenkortti
Lehti ja jäsenkortti tuli, siitä kiitos. Odotus palkittiin.
Jostain syystä en osaa vapaaehtoisuuteen tai muuhun järjestötoimintaan kuuluvan asian rullaavan kuin Saksalainen kone.
Homma toimii paremminkin kuin Venäläinen kopio, se toimii ja täyttää tehtävänsä. Jotkut luulevat sitä jopa originaaliksi ja odottavat tätä täsmällisyyttä.
Tämä yllä oleva vertaus ei ole todellakaan mikään pahansuopa isku, vaan kuvaus, jolla ajattelen asioiden etenevän yhteisen harrastepohjaisen toiminnan puolesta... ei poliittisen, vaan täysin vapaaehtoisuuteen perustuvan harrastetoiminnan; BMW merkkisen moottoripyöräilyyn perustuvan sellaisen.
Tämä on ensimmäinen kerho, jossa näin laajalla pohjalla homma toimii niin foorumia, lehteä, aktiviteetteja, kuin korttia myöden mielestäni hyvin.
Jos kortti on myöhässä, uskon yhteiskumppaneiden tietävän tästä ja hyväksyvän vanhan kortin.
Jos lehti on myöhässä, siihen on varmasti hyvä syynsä.
Moniko miettii tällaisella viivästyksen hetkellä, oliko juttuja riittävästi, jotta lehti kannattaa painaa? Minä mietin...
Aktiviteettien ongelmat tulevat julki välittömästi ja siitä varmasti palaute tulee suoraan järjestäjälle ja viiveellä tänne foorumille.
Minä en ole koskaan tällaisen järjestelyistä pahaa kuullut.
Yllä on tullut monta hyvää ja kaunista, jottei kaikki olisi niin Baijerin oluen + makkaran maukasta, niin moitteet suon meille kaikille foorumilaisille..
Onko meillä uskalluksen puute kirjoittaa omaa mielipidettä jostain asiasta?
Minulla on, kun tiedän "linjoilla" olevan ammattilaisia, jotka tietävät enemmän kuin opin elämäni aikana... Eikö me voitasi tästä ottaa se oppi, että omaan vastaukseen saattaa saada myös korjaavan vastauksen, jolla oma tieto paranee?!
Foorumi näyttää välillä luvattoman kuolleelta.. toki kesäajan ymmärrän, mutta muuten.
Olen ehkä vaatimaton ja tyydyn vähään, mutta kuka meistä ottaisi vastuun ja nostaisi rimaa kaupalliselle tasolle ilman tuntuvaa kustannusten nousua?
Niin foorumin, markkinoin, julkaisun, toiminnan, kuin juttujenkin puolella.
Minä lasken käteni.
Eddie.
Jostain syystä en osaa vapaaehtoisuuteen tai muuhun järjestötoimintaan kuuluvan asian rullaavan kuin Saksalainen kone.
Homma toimii paremminkin kuin Venäläinen kopio, se toimii ja täyttää tehtävänsä. Jotkut luulevat sitä jopa originaaliksi ja odottavat tätä täsmällisyyttä.
Tämä yllä oleva vertaus ei ole todellakaan mikään pahansuopa isku, vaan kuvaus, jolla ajattelen asioiden etenevän yhteisen harrastepohjaisen toiminnan puolesta... ei poliittisen, vaan täysin vapaaehtoisuuteen perustuvan harrastetoiminnan; BMW merkkisen moottoripyöräilyyn perustuvan sellaisen.
Tämä on ensimmäinen kerho, jossa näin laajalla pohjalla homma toimii niin foorumia, lehteä, aktiviteetteja, kuin korttia myöden mielestäni hyvin.
Jos kortti on myöhässä, uskon yhteiskumppaneiden tietävän tästä ja hyväksyvän vanhan kortin.
Jos lehti on myöhässä, siihen on varmasti hyvä syynsä.
Moniko miettii tällaisella viivästyksen hetkellä, oliko juttuja riittävästi, jotta lehti kannattaa painaa? Minä mietin...
Aktiviteettien ongelmat tulevat julki välittömästi ja siitä varmasti palaute tulee suoraan järjestäjälle ja viiveellä tänne foorumille.
Minä en ole koskaan tällaisen järjestelyistä pahaa kuullut.
Yllä on tullut monta hyvää ja kaunista, jottei kaikki olisi niin Baijerin oluen + makkaran maukasta, niin moitteet suon meille kaikille foorumilaisille..
Onko meillä uskalluksen puute kirjoittaa omaa mielipidettä jostain asiasta?
Minulla on, kun tiedän "linjoilla" olevan ammattilaisia, jotka tietävät enemmän kuin opin elämäni aikana... Eikö me voitasi tästä ottaa se oppi, että omaan vastaukseen saattaa saada myös korjaavan vastauksen, jolla oma tieto paranee?!
Foorumi näyttää välillä luvattoman kuolleelta.. toki kesäajan ymmärrän, mutta muuten.
Olen ehkä vaatimaton ja tyydyn vähään, mutta kuka meistä ottaisi vastuun ja nostaisi rimaa kaupalliselle tasolle ilman tuntuvaa kustannusten nousua?
Niin foorumin, markkinoin, julkaisun, toiminnan, kuin juttujenkin puolella.
Minä lasken käteni.
Eddie.
Ajuri ei sääennusteita kattele!