Poistin viime kesänä 1150 GSA:sta vm -03 alkuperäisen pakoputkiston ja laitoin tilalle y-putken ja sliparin.
Tietääkö kukaan, mitkä mahdollisuudet on saada tuollainen laitteisto läpi muutoskatsastuksesta (jossa se kuulemma pitäisi käyttää). Melut tuskin ylittyvät. Miten on päästöt? Kaiketi asiassa palataan vaatimuksiin -03 ja jos ne läpäisee (konttori mittaa?), niin kaikki on OK?
Kokemuksia?
Päästöt ja muutokset putkessa
- Ismo Vaara
- Viestit: 2063
- Liittynyt: 20 Helmi 2006 11:16
- Paikkakunta: Mäntsälä
- Viesti:
- Ismo Vaara
- Viestit: 2063
- Liittynyt: 20 Helmi 2006 11:16
- Paikkakunta: Mäntsälä
- Viesti:
Oletin, että näitä vaihtoja on joku tehnyt täälläkin, jotkut jopa ne katsastanut. Sellaiselta kyselin kokemusta.
edit: MMAF:n saitilla oli käsitys nähdäkseni (mikäli mitään ymmäsin) pääasiassa se, että näitä muutoksia ei oikeastaan kukaan osaa katsastaa ja hyväksyä, kun ei ole pelejä ja vehkeitä eikä taulukoita. Siksi niitä ei kukaan katsastutakaan. Vaikkas tietenkin pitäisi ainakin uudemmissa fillareissa, jos on koskettu johonkin, mikä vaikuttaa/voi vakuttaa ääneen tahi päästöön.
Eli edelleenkin: onko joku koitanut onneaan?
Omat kilkkeeni siis ovat r1150gsa kov. -02, Laser y-putki lambdalla ja Laserin pro d'or pönttö. Katalysaattorin kanssa tuo pönttö on e-hyväksytty, mutta asennettuna y-putken kanssa se on vain hyvä.
edit: MMAF:n saitilla oli käsitys nähdäkseni (mikäli mitään ymmäsin) pääasiassa se, että näitä muutoksia ei oikeastaan kukaan osaa katsastaa ja hyväksyä, kun ei ole pelejä ja vehkeitä eikä taulukoita. Siksi niitä ei kukaan katsastutakaan. Vaikkas tietenkin pitäisi ainakin uudemmissa fillareissa, jos on koskettu johonkin, mikä vaikuttaa/voi vakuttaa ääneen tahi päästöön.
Eli edelleenkin: onko joku koitanut onneaan?
Omat kilkkeeni siis ovat r1150gsa kov. -02, Laser y-putki lambdalla ja Laserin pro d'or pönttö. Katalysaattorin kanssa tuo pönttö on e-hyväksytty, mutta asennettuna y-putken kanssa se on vain hyvä.