Pilot 4 gt
Pilot 4 gt
Käyttökokemuksia tuolle renkaalle?
Itsellä alla ja ajettu 12444 km ja kuviota jäljellä reippaasti.
On todennäköistä, että vielä muutama tonni tulee tuolle renkaalle. Se pilot 3 oli loppu 11 tonnin jälkeen.
Itsellä alla ja ajettu 12444 km ja kuviota jäljellä reippaasti.
On todennäköistä, että vielä muutama tonni tulee tuolle renkaalle. Se pilot 3 oli loppu 11 tonnin jälkeen.
Re: Pilot 4 gt
Rengas todellakin ihmetyttää minua, sillä suurin osa noista kilsoista on tullut vielä pyörä lastattuna, mutta ehkä ei pidä puhua onnestaan enempää, vaan keskittyä siihen mistä kilometrit syntyy, ajosta.
Pikkasen jäi närästämään, kun en ehtinyt sinne Norjan meetinkiin, mutta ensi vuonna sitten uusi yritys.
Pikku tarina kommelluksista tuolta tien päältä olisi kyllä poikaa, mutta ne on elämää ne, mutta sen verran voisi kertoa, että älkää ladatko uusia karttoja naviin matkallanne, se kun voi johtaa siihen, että puolet eurooppaa tjms häviää siitä navista. Koetin sitten myöhemmin ladata uusiksi, mutta olisi vaatinut 4-8g kortin, jota en jaksanut lähteä metsästämään.
Onneksi nuo kaikki tiet on numeroitu ja älypuhelinkin on keksitty, mutta toivottavasti ei ala satamaan vettä, kuten minulle kävi ja se puhelinkin oireili.
Karttakin voisi olla matkassa, mutta ilmankin pärjää, jos ei välitä niistä harhailuista.
Eikö kenellekään ole tosissaan tuosta renkaasta kokemuksia, olisin kiinnostunut??
Pikkasen jäi närästämään, kun en ehtinyt sinne Norjan meetinkiin, mutta ensi vuonna sitten uusi yritys.
Pikku tarina kommelluksista tuolta tien päältä olisi kyllä poikaa, mutta ne on elämää ne, mutta sen verran voisi kertoa, että älkää ladatko uusia karttoja naviin matkallanne, se kun voi johtaa siihen, että puolet eurooppaa tjms häviää siitä navista. Koetin sitten myöhemmin ladata uusiksi, mutta olisi vaatinut 4-8g kortin, jota en jaksanut lähteä metsästämään.
Onneksi nuo kaikki tiet on numeroitu ja älypuhelinkin on keksitty, mutta toivottavasti ei ala satamaan vettä, kuten minulle kävi ja se puhelinkin oireili.
Karttakin voisi olla matkassa, mutta ilmankin pärjää, jos ei välitä niistä harhailuista.
Eikö kenellekään ole tosissaan tuosta renkaasta kokemuksia, olisin kiinnostunut??
Re: Pilot 4 gt
Eipä ole kokemuksia ko. rinkulasta mutta kinostaisi että miten pitää märällä?
Kuivallahan kaikki renkaat pitää ihan tarpeeksi mutta märällä ja vähän viileämmällä tilanne sitten muuttuu...
Kuivallahan kaikki renkaat pitää ihan tarpeeksi mutta märällä ja vähän viileämmällä tilanne sitten muuttuu...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Re: Pilot 4 gt
Hyvinhän tuo pelittää kosteallakin, kun on ne sutimisenestotkin päällä.
Mitä sitten viileämmällä tekee?, sen aika on myöhemmin, ellei renkaat vaihdu sitä ennen.
Odotellaan, jos jollakulla muulla on jotain exaktia..
M
Mitä sitten viileämmällä tekee?, sen aika on myöhemmin, ellei renkaat vaihdu sitä ennen.
Odotellaan, jos jollakulla muulla on jotain exaktia..
M
Re: Pilot 4 gt
Nyt on ajettu ~10.000km ja kuvioo jäljellä vaikka kuinka. Suurin osa ajettu kaks päällä ja pyörä muutenkin täydessä lastissa.
PR3 renkaalla en päässy edes 10.000km.
Märällä kelillä PR4 GT oli motorrad (SAKSA ) lehden testeissä selvästi paras, seuraavassa suomen numerossa varmaankin toi sama testi.
PR3 renkaalla en päässy edes 10.000km.
Märällä kelillä PR4 GT oli motorrad (SAKSA ) lehden testeissä selvästi paras, seuraavassa suomen numerossa varmaankin toi sama testi.
Re: Pilot 4 gt
Onko tähän ketjuun kenelläkään kerrottavaa? Harkinnassa Pr 4 tai Mezlerer 880 me. Mopo on R1100Rt.
Saako tuohon mopoon leveämpää kumia mahtumaan kuin 160? Mites muita merkkejä voisi ajatella? Pr 3 unohdan, ei kestä näillä painoilla, millä ajelen. On kulmikas jo 5 tkm. jälkeen.
http://www.mynetmoto.com/motorradreifen ... nkaat.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuo firma näyttäisi olevan halvin, minkä nyt löysin, onko kellään kokemusta?
Saako tuohon mopoon leveämpää kumia mahtumaan kuin 160? Mites muita merkkejä voisi ajatella? Pr 3 unohdan, ei kestä näillä painoilla, millä ajelen. On kulmikas jo 5 tkm. jälkeen.
http://www.mynetmoto.com/motorradreifen ... nkaat.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuo firma näyttäisi olevan halvin, minkä nyt löysin, onko kellään kokemusta?
R1100RT
-
- Viestit: 68
- Liittynyt: 10 Kesä 2009 21:56
- Moottoripyörän malli: K 1200 S
Re: Pilot 4 gt
Jos kohtuullinen pito riittää niin silloin 880 kestää varmasti, ajoin 1200 LT:llä 32000km piti ihan hyvin
tosin ei sellaista kuin Misukan 4 s 1000 rr alla juuri 10000 maantiellä, pitoa riittää niin kuivalla kuin märällä enempi kuin normaali kuski radalla tarvitsee.
tosin ei sellaista kuin Misukan 4 s 1000 rr alla juuri 10000 maantiellä, pitoa riittää niin kuivalla kuin märällä enempi kuin normaali kuski radalla tarvitsee.
KELA Racing Club
Hangaround51
Hangaround51
Re: Pilot 4 gt
Näin testiä näkemättä... ne kun tykkää tehdä ne märän kelin testit +30c lämpötiloissa jossain Estorilin auringonpaahtamalla radalla niin tilanne on suomalian kesässä +5c märällä asfaltilla himppasen eri.Obelixxx kirjoitti: .....
Märällä kelillä PR4 GT oli motorrad (SAKSA ) lehden testeissä selvästi paras, seuraavassa suomen numerossa varmaankin toi sama testi.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Re: Pilot 4 gt
Älkääs nyt! Kun puhutaan näistä uusista touringrenkaista, niin uskaltaisin väittää lähes kaikista pitoa löytyvän myös ja juurikin märällä. Suurin osa kehitystyöstä on keskitetty juuri tuolle alueelle, kulutuskeston ohella. Ja toimivat myös +5 lämmöissä. Viime syksynä oikein polliisimies kehui jututettaessa PR4:ää parhaaksi ajamakseen renkaaksi ja nehän ajaa vähän kaikilla keleillä, joskus lujaakin. Eli kaupoille vaan.
Itsellä on ollut viime vuosina ajossa vain PR3 ja PP3, eikä noissa todellakaan ollut ongelmaa märällä, toisin kuin aiemmissa malleissa. Ainoat ongelmat kohtasin radalla, mutta se onkin toinen juttu.
Itsellä on ollut viime vuosina ajossa vain PR3 ja PP3, eikä noissa todellakaan ollut ongelmaa märällä, toisin kuin aiemmissa malleissa. Ainoat ongelmat kohtasin radalla, mutta se onkin toinen juttu.