Radio jälkiasennuksena
Radio jälkiasennuksena
Oliskohan kellään kokemuksia radion/soittimen jälkiasennuksesta R1200 rt -06:seen. BMW:llä sanotaan, että vain tehdasasennuksena onnistuu. Olisi mukava kuulla merisää, ehtookellot ja ja vähän soittovakin.
- Ismo Vaara
- Viesti:
-
- Moottoripyörän malli: R1150RT
- Viesti:
Itse vaihdoin R1100RT:n oman soittimen Sonyn minidisk-radioon ja käytän siinä Sonyn langallista ohjainsauvaa. Minidiskillä ei tullut sitä cd-soittimen mahdollista pysty ongelmaa. Lisäksi muutin takakaiutinliitännän plugiliitännäksi ja samalla sain siitä kypärään kuulokkeille oman liitännän. Näin ollen voin kuunnella faderiä käyttäen joko pyörän omilla kaiuttimilla tai kuulokkeilla.
pd.kuvat.fi
Re: Radio jälkiasennuksena
Saksassa pyörissä tuntuu radio olevan usein vakiovarusteena.Tuo TLV:n hinta Suomessa on kyllä suolainen.
Onko kukaan hommannut Bemarin omaa radiota Saksasta.
Toinen kysymys: yllä oli puhetta Sonyn minidisk radiosta, vaatinee myös ulkopuilisen antennin .
Onko kukaan hommannut Bemarin omaa radiota Saksasta.
Toinen kysymys: yllä oli puhetta Sonyn minidisk radiosta, vaatinee myös ulkopuilisen antennin .
Minulla olisi hakusessa 1150 RT:hen orig. kahvaan tulevat radion ohjain nappulat ja se LCD-näyttö joka näkyy olevan kojetaulussa joissakin kuvissa. Lieneekö se alkuperäistä systeemiä, kun en ole luonnossa nähnyt ?
Nappulat ja mahd. näyttö tulis muuhun tarkoitukseen, joten radiota en tarvitse. Kaikista vinkeistä suur kiitos!
Nappulat ja mahd. näyttö tulis muuhun tarkoitukseen, joten radiota en tarvitse. Kaikista vinkeistä suur kiitos!
Löytyykö tuolta apuja ongelmaan http://www.ake-elektronik.de/ .Itse tilasin tuolta edelliseen pyörään R1100RT adapterin jolla sain uudemman blaukkarin toimimaan rt:n omalla kaukosäätimellä ja on siellä myös myytävänä bemarin orkkis kaukosäätimiäkin,tavara tuli kotiin 4 päivässä.
Raikka
K1200RS
HUSGVARNA TE 310
K1200RS
HUSGVARNA TE 310