K 1300 GT, minkälaisia kokemuksia,ongelmia

K-sarjan pyörät
niinioll
Viestit: 6
Liittynyt: 12 Marras 2010 21:00

K 1300 GT, minkälaisia kokemuksia,ongelmia

Viesti Kirjoittaja niinioll »

Hei
Hankin kk sitten 2009 mallisen 1300GT:n. Forumilla aika vähän juttua pyörästä joten kyselenkin omistajilta oletteko olleet tyytyväisiä ja mitä mahdollisia ongelmia on esiintynyt.
Matti1
Viestit: 59
Liittynyt: 04 Loka 2011 10:10

Re: K 1300 GT, minkälaisia kokemuksia,ongelmia

Viesti Kirjoittaja Matti1 »

Ainut ongelma minulla oli se joka 1600sessakin on, että polven kulmaa pitäisi saada muuttaa radikaalimmin.

Pyörä hyvä, kaksin ja yksin, muuta en oikein muista.
hanhi
Viestit: 5
Liittynyt: 22 Kesä 2015 08:43
Moottoripyörän malli: BMW K1300GT

Re: K 1300 GT, minkälaisia kokemuksia,ongelmia

Viesti Kirjoittaja hanhi »

09 K1300GT ja kahvalämppärit ei toimi.
Mistä vois vikaa lähtee ensihätään hakemaan?
Avatar
Mohawk
Viestit: 128
Liittynyt: 29 Helmi 2012 23:03
Moottoripyörän malli: BMW K1600GT

Re: K 1300 GT, minkälaisia kokemuksia,ongelmia

Viesti Kirjoittaja Mohawk »

Matti, polvikulmaan löytyy apu:
http://www.suburban-machinery.com/K1600GTL.html

"Shift lever linkage rod extender" jutskaa ei tarvi. Mulla tuli lonkat kipeiksi, mutta jalkatappien alentamiselle pääsi vaivasta.
hanhi
Viestit: 5
Liittynyt: 22 Kesä 2015 08:43
Moottoripyörän malli: BMW K1300GT

Re: K 1300 GT, minkälaisia kokemuksia,ongelmia

Viesti Kirjoittaja hanhi »

hanhi kirjoitti:09 K1300GT ja kahvalämppärit ei toimi.
Mistä vois vikaa lähtee ensihätään hakemaan?
Tätäkö ei nyt sitte muilla ole ollut...laadukas säkä mulla... :eatcorn:
hanhi
Viestit: 5
Liittynyt: 22 Kesä 2015 08:43
Moottoripyörän malli: BMW K1300GT

Re: K 1300 GT, minkälaisia kokemuksia,ongelmia

Viesti Kirjoittaja hanhi »

hanhi kirjoitti:09 K1300GT ja kahvalämppärit ei toimi.
Mistä vois vikaa lähtee ensihätään hakemaan?
Tähän ongelmaan ratkaisu löytyi rikkinäisestä kytkimestä...EMC Oulusta vaihtoi "tehdastakuuna" uuden kytkimen 09 mallin ajokkiin.
C-A-D
Viestit: 217
Liittynyt: 08 Maalis 2006 22:13
Moottoripyörän malli: K1200LT
Paikkakunta: Espoo

Re: K 1300 GT, minkälaisia kokemuksia,ongelmia

Viesti Kirjoittaja C-A-D »

hanhi kirjoitti:
hanhi kirjoitti:09 K1300GT ja kahvalämppärit ei toimi.
Mistä vois vikaa lähtee ensihätään hakemaan?
Tähän ongelmaan ratkaisu löytyi rikkinäisestä kytkimestä...EMC Oulusta vaihtoi "tehdastakuuna" uuden kytkimen 09 mallin ajokkiin.
Olipa yllättävä vika. Kukaan ei vielä ole kuullut sähkökatkaisijoiden vioista Bemareissa :lol:
knuta
Viestit: 37
Liittynyt: 16 Joulu 2006 19:20
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: K 1300 GT, minkälaisia kokemuksia,ongelmia

Viesti Kirjoittaja knuta »

Mulla vaihtoivat aikoinaan -09:in 1300 gt:n molemmat kytkinpaketit kahvoihin maahantuojan piikkiin, kun ei toiminut plexin säätö, eikä ottanut vakkaria päälle.
Oli kuullema yleinen vika.
Muutoin kyllä ihan kestävä pyörä. Ykkös vaihteen kun laittoi päälle kolahdus oli kyllä kuin olis lyönyt lekalla moottorin kylkeen, ei kuulema saanut tyhjäkäyntiä pienemmälle.
8)
hanhi
Viestit: 5
Liittynyt: 22 Kesä 2015 08:43
Moottoripyörän malli: BMW K1300GT

Re: K 1300 GT, minkälaisia kokemuksia,ongelmia

Viesti Kirjoittaja hanhi »

n.44tkm ajettu 1300 GT syö/juo öljyä max->min välin 2500km matkalla.Kenellään vastaavaa? ja jos ollu nii mikä ollu diagnoosi?
Paljonko perän stefa pitäis kestää normi ajossa kilsoja?

T:Harri
Satalvis
Viestit: 2
Liittynyt: 03 Tammi 2014 22:45

Re: K 1300 GT, minkälaisia kokemuksia,ongelmia

Viesti Kirjoittaja Satalvis »

Minulla on 24 000 ajettu -09 gt. Ostin 2013 sen 900 km ajettuna.
moottori söi öljyä alkuun tuon saman määrän kun mainitsit.
Olen nyt ajanut reippaalla kaasulla 23 500 km ja öljyn kulutus on reilusti vähentynyt. 2 dl 10 000 km.
reipas kaasu tarkoittaa määrä ajoin pitkiä aikoja yli 6000 rpm kierroksia, eli nelosella ja vitosella suomessa.

terveisin mika
hanhi
Viestit: 5
Liittynyt: 22 Kesä 2015 08:43
Moottoripyörän malli: BMW K1300GT

Re: K 1300 GT, minkälaisia kokemuksia,ongelmia

Viesti Kirjoittaja hanhi »

Satalvis kirjoitti:Minulla on 24 000 ajettu -09 gt. Ostin 2013 sen 900 km ajettuna.
moottori söi öljyä alkuun tuon saman määrän kun mainitsit.
Olen nyt ajanut reippaalla kaasulla 23 500 km ja öljyn kulutus on reilusti vähentynyt. 2 dl 10 000 km.
reipas kaasu tarkoittaa määrä ajoin pitkiä aikoja yli 6000 rpm kierroksia, eli nelosella ja vitosella suomessa.

terveisin mika
Mroo.

Mitä öljyä käytät?

T:Harri
Vastaa Viestiin