Ihan ehdottomasti kannattaa tehdä vaikkei sinänsä "tehoja" kaipaisikaan.
Koneesta tulee huomattavasti venyvämpi sekä ala- että yläkierroksilla,
toisin sanoen käyttökelpoinen kierrosalue laajenee mukavasti.
Rakentelusta muuten vielä vähän..
Vastaava muutos tapahtui entiselle räpellykselleni R80GS:älle johon
räpelsin paikoilleen Siebenrockin kitit, isoventtiiliset kannet ja RS:n kaasarit. Taidettiin
siihen räpeltää jotain muutakin ja onnistuttiin räpeltämään
jopa turpamutterit ehjinä auki. Kuten muistakin kymmenistä boksereista jotka on meidän
tallista kulkeneet.
Nykyinen omistaja on tällä räpellyksellä jo ajanut toistakymmentä vuotta
ja kumma kyllä on kovin tyytyväinen yhäkin. Kerran oli tosin kovassa pulassa ja soitteli minulle
kun etsi kaasareihin uusia neuloja ja neulaputkia eikä heti muistanut mistä laitteesta ne olivat
vaikka muistaisin että dokumentaatiota tuli pyörän mukana ihan kivasti. Tästäkin kyllä selvittiin.
Luojan kiitos olen itse pysytellyt vanhoissa poliisipyörissä ja hämärissä Saksan ym. tuonneissa
niin ei tarvitse pelätä että pilaisin jonkun uniikin Suomi-yksilön näillä räpellyksillä. Tämä auttaa
myös säilyttämään maassamme mahdollisimman paljon potenttiaalisia museopyöriä.
Mutta nythän on kiva keli lähteä ajelemaan ja ajelun lomassa voi jokainen miettiä mitä haluaa sille
omalle pyörälle tehdä eikä murehtia toisten pyöriä. Tämä vain kommenttina näihin räpellysjuttuihin