K1300R/S takaiskari
K1300R/S takaiskari
Vaikuttaa siltä että tarttisi uusia, mistäs tohon löytäisi sopulihintaista korviketta?
ESA on mutta sen säilymisellä ei niin väliä ole. Vm -10 R kyseessä mutta S iskari lienee sama?
ESA on mutta sen säilymisellä ei niin väliä ole. Vm -10 R kyseessä mutta S iskari lienee sama?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Re: K1300R/S takaiskari
Ompa hiljaista
Liekö nää vaimentimet samat kuin gessuissa?
Liekö nää vaimentimet samat kuin gessuissa?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
- Kurahousu
- Viestit: 1034
- Liittynyt: 04 Joulu 2007 07:44
- Moottoripyörän malli: G450X, R1200GSA
- Paikkakunta: Pori
Re: K1300R/S takaiskari
Wilbers Oitraconilta
Re: K1300R/S takaiskari
Kiitos, mutta Wilbersitkin olis vähän turhan hinnakkaat pyörään millä koittaa tän suven kitkuttaa ja menee vaihtoon ens keväällä, toki halvempi kuin huokea 3,5t€ alkuperäinen
Iskari lähti Racing Kaukoselle, kahtooten.. koitan myöhemmin muistaa kertoilla että tuliko käypäinen, yllättävää että täältä ei siihen vinkkiä tullut.
Mutta nyt päätän raporttini täältä tähän.
[muoks]
Iskari taas paikallaan, ajoin pikkulenkin ja vaikuttaa toimivan, 150€ + rahdit maksoi huolto, jos kestää ensivuoteen niin wünderbaum.
Ja oliko se to ku lähti ja seuraavan viikon ti tuli eli ei ollut viikkotolkulla reissussa.
[/muoks]
Iskari lähti Racing Kaukoselle, kahtooten.. koitan myöhemmin muistaa kertoilla että tuliko käypäinen, yllättävää että täältä ei siihen vinkkiä tullut.
Mutta nyt päätän raporttini täältä tähän.
[muoks]
Iskari taas paikallaan, ajoin pikkulenkin ja vaikuttaa toimivan, 150€ + rahdit maksoi huolto, jos kestää ensivuoteen niin wünderbaum.
Ja oliko se to ku lähti ja seuraavan viikon ti tuli eli ei ollut viikkotolkulla reissussa.
[/muoks]
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Re: K1300R/S takaiskari
Miksi se tarvii uusia jos on kunnolla huollettu?? Haetko jotain uutta ja mitä? Kyllä tuo perusiskari hyvä on, jos nyt ei aivan ratatykkiä havittele.
Omaan K12R Sportiin huollettiin etuiskari, samalla vähän jousta tiukaten, ja jo vain on hyvä taas. Lisättiin kaasupuolelle nippa, joten huolto jatkossa simppelimpi ja halvempi. MP huolto Jarkko Honkanen , Pieksämäki. Originaali iskari, noin 60tkm ajettu. On kuulemma tehnyt aiemmin takaiskarin (ESA) huoltoja myös. Tämä oli eka etuiskari kuulemma.
Omaan K12R Sportiin huollettiin etuiskari, samalla vähän jousta tiukaten, ja jo vain on hyvä taas. Lisättiin kaasupuolelle nippa, joten huolto jatkossa simppelimpi ja halvempi. MP huolto Jarkko Honkanen , Pieksämäki. Originaali iskari, noin 60tkm ajettu. On kuulemma tehnyt aiemmin takaiskarin (ESA) huoltoja myös. Tämä oli eka etuiskari kuulemma.
Re: K1300R/S takaiskari
Hei
Sain tältä firmalta wilbers:in hintaan joka oli tasan 100€ halvempi kuin Oitracon, rahteineen:
http://www.mot-tei.de" onclick="window.open(this.href);return false;
Harald siellä osasi hyvin englantia ja oli erittäin auttavainen oikean mitoituksen valinnassa(mitä en voisi sanoa oitraconista).
hinta jäi siis alle 400, ja vaikka se onkin paljon rahaa, se kyllä kannattaa jos aikoo pitää pyörän joitakin vuosia, saat näet paljon paremman pyörän.
terveisiä , MK
Sain tältä firmalta wilbers:in hintaan joka oli tasan 100€ halvempi kuin Oitracon, rahteineen:
http://www.mot-tei.de" onclick="window.open(this.href);return false;
Harald siellä osasi hyvin englantia ja oli erittäin auttavainen oikean mitoituksen valinnassa(mitä en voisi sanoa oitraconista).
hinta jäi siis alle 400, ja vaikka se onkin paljon rahaa, se kyllä kannattaa jos aikoo pitää pyörän joitakin vuosia, saat näet paljon paremman pyörän.
terveisiä , MK
Re: K1300R/S takaiskari
Kas, ei paha, pitää pitää tuo mielessä jos nuo lahoavat ennenkuin ehdin vaihtaa yömahaan, jamaha ei pahama, nää puimurit tuntuu olevan vikaherkkiä ja h*llllvetin kalleita ehjätä.
Yst. vast. tlk. nimim. kaksi puimurin konetta kilahtanut.
No, nyt on n. 4tkm takana korjatulla iskarilla ja hyvin tuntuu toimivan.
@Peeky: Noitahan ei ole alunperin tarkoitettu huollettaviksi vaan vaihdettaviksi.
Yst. vast. tlk. nimim. kaksi puimurin konetta kilahtanut.
No, nyt on n. 4tkm takana korjatulla iskarilla ja hyvin tuntuu toimivan.
@Peeky: Noitahan ei ole alunperin tarkoitettu huollettaviksi vaan vaihdettaviksi.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Re: K1300R/S takaiskari
Kummankaan pään iskarit (ESA) eivät ole huollettaviksi tehtyjä, mutta kummankin pystyy huoltamaan MP-huolto Jarkko Honkanen Pieksämäellä. Hän lisää kaasunipan, jolloin huolto on jatkossakin mahdollista normaalisti. Myös muihin merkkeihin, eikä ole kallista. Hänellä on myös iskaridynamometri.
Re: K1300R/S takaiskari
Mitäpä maksoi?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Re: K1300R/S takaiskari
Rahteineen pari sataa per pää muistaakseni. Eli työn osuus noin 150€, osien kunnolla/vaihdolla pientä hajontaa. Tarkempi tieto Jarkolta suoraan. Ratapyörän iskarit (3) hän teki neljään sataan, johon sisältyi takaiskarin muokkaus huollettavaksi, eli kaasunipan hitsaus.
Jarkko osaa nämä bemarin räätälöidyt WP:n iskarit ja on tarkka kaveri.
Jarkko osaa nämä bemarin räätälöidyt WP:n iskarit ja on tarkka kaveri.