Juu, olen samaa mieltä Viitsun kanssa.
Ei sille tarvitse mitään tehdä ennen kuin jotain tehtävää tulee.
Ihan perushuollot kymppitonnin välein.
Ilmanputsari ja bensasuodatin sitten hieman harvemmin.
Perän laakeri tulee sitten joskus sadan tonnin paikkeilla ja kytkinlevy kanssa.
Minulta saat siihen huollosta USB tikun, jossa on kaikki hommat kerrottuna kuvineen yms. juttuineen ihan poropeukaloohjeista venttiilisäädöstä lähtien täyteen moottoriremonttiin.
Hinta sillä tikulla on 19.- euroa toimitettuna ja 8 Gb tikku.
Kysyäkin voi ja soitella voi. puh 050 5768 480
Minun pyörälläni, R1100GS 1999, on ajettu nyt 234.000 km. Perälaakeri on vaihdettu kerran, kytkinlevy kaksi kertaa.
Itse olen tuosta ajanut 190.000 km 14 vuodessa.
Hall anturit olen kanssa vaihtanut. Niiden johdot menevät haperoiksi, jos pyörää käyttää pitkään paikallaan. Alkuperäiset johdot eivät kestä sitä pakokäyrien kuumaa hehkutusta paikallaan.
Kaikenlaista huolto-ohjetta löytyy myös tuolta Pohjolan kurapyöräilijöiden ketjusta.
http://www.matkaendurot.net/phpBB3/view ... =857&hilit
Jarruletkut kannattaa tosiaan vaihtaa kuten Viitsu mainitsi.
Osta Probrake sarja Saksasta.
Se on hyvä ja helppo asentaa
Noita olen asentanut useita.
Soita, niin kerron tuosta lisää.
Pekka
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)