Olisiko kenellään ylimääräisenä etu- ja takavanteita, mielellään levyineen, myytävänä?
jari.ilkka(at)live.com
Ostetaan vanteet R1200GS 2012
Alueen säännöt
Osto- ja myynti-ilmoituksia ei poisteta systeemistä. Kun kaupat on tehty, muuta ensimmäiseksi jättämäsi viestin otsikkoon maininta asiasta (esim. MYYTY)
Osto- ja myynti-ilmoituksia ei poisteta systeemistä. Kun kaupat on tehty, muuta ensimmäiseksi jättämäsi viestin otsikkoon maininta asiasta (esim. MYYTY)
- hlpvu8
- Moottoripyörän malli: R1200GS
Re: Ostetaan vanteet R1200GS 2012
Minulta löytyy tummat aluvanteet. Päällä melko pitkälle ajetut katukumit. Vanteissa jarrulevyt ja mukaan sopivat pultitkin.
Nähtävänä Hartolassa. Kuviakin voin tarvittaessa ottaa. pertti.vuokko at hotmail.com 0405052467
Nähtävänä Hartolassa. Kuviakin voin tarvittaessa ottaa. pertti.vuokko at hotmail.com 0405052467
Pertsa, Free Artist of Life
- hlpvu8
- Moottoripyörän malli: R1200GS
Re: Ostetaan vanteet R1200GS 2012
Tarkistin vanteet, kun en ollu vähään aikaan niitä käyttänyt. Ei oo tummat, vaan vaaleet. Kuva ohessa.
Etunen on ihan ok, takanen melko kulunut. Vanteet & jarrulevy suoralla vaihdolla valmiit käyttöön.
Itse käytin 2007 gessussa.
Hinnaksi ajattelin 660:- Itse olen yhteensä niistä maksanut runsaasti enemmän.
Etunen on ihan ok, takanen melko kulunut. Vanteet & jarrulevy suoralla vaihdolla valmiit käyttöön.
Itse käytin 2007 gessussa.
Hinnaksi ajattelin 660:- Itse olen yhteensä niistä maksanut runsaasti enemmän.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Pertsa, Free Artist of Life