Moi.
K100 on muutaman vuoden seissyt, ja ongelmana nyt on kierrosten nousu koneen lämmetessä. N. 4000 kierrosta, eikä tokene kuin sammuttamalla. Venttiilit? Ilmavuoto jossain? Onko sattunut moista vastaan?
K 100 käyntiongelma
Re: K 100 käyntiongelma
No, äkkiä vois kuvitella että imuvuoto. Suihkuta jotain starttipilottia tai laske kaasua imukauloille ja imupuolen kumiosiin, sillä kai se selviää. Voisko joku lämpötila-anturi kans tollasta aiheutta? Ekana niitä kumiosia tutkisin, "imukaulat", Z-huohotinletku..
Onko tankissa kaikki ok, jos seisoo bensat sisässä muutaman vuoden niin alkaa kumiosat olemaan aika valmiit.
Onko tankissa kaikki ok, jos seisoo bensat sisässä muutaman vuoden niin alkaa kumiosat olemaan aika valmiit.
Re: K 100 käyntiongelma
Eipä ollut starttipilotilla vaikutusta. Jos bensapumpussa olis vikaa niin miksi se nostais kierroksia? Luulis päinvastoin.
Re: K 100 käyntiongelma
Vika selvis. Kaasu ei vaan palautunut kokonaan. Miksi lämmettyään kierrokset nousi, en tiedä. Tärinä?
Mutta kiitos ehdotuksista.
Mutta kiitos ehdotuksista.
Re: K 100 käyntiongelma
Kaasarikoneissa heikko polttoaineensaanti vetää seosta laihemmalle, ---> kierrokset nousee. Ruisku varmaan osaa toki kompensoida sitä. En ole oikein ruiskumiehiä niin en osaa sanoa mitään siitä.