Aina ulkona

R80/7
Moottoripyörän malli: BMW R80/7

Aina ulkona

Viesti Kirjoittaja R80/7 »

Mikähän siinä on kun joka kerta joudun kirjautumaan uudelleen tullessani tänne keskustelupalstalle? Aina ruksaan kirjautuessani ruudun ''muista minut''.
hannulahtinen
Kurahousu
Moottoripyörän malli: G450X, F900GS

Re: Aina ulkona

Viesti Kirjoittaja Kurahousu »

Mielestäni tuo "muista minut" ei vaikuta muuhun kuin että tallentuu käyttäjätunnus ja salasana koneelle niin ei tarvitse niitä erikseen täyttää joka kerta, näin ainakin minulla.
G450X - R1100GS - F900GS
R80/7
Moottoripyörän malli: BMW R80/7

Viesti Kirjoittaja R80/7 »

Tämä on nyt uusi juttu. Aiemmin pysyin kirjautuneena sivustolle kun olin ruksannut tuon ''muista minut''-ruudun mutta nykyisin joudun joka kerta kirjoittamaan uudelleen tunnuksen ja salasanan kun tulen sivustolle. Se on ärsyttävää.
hannulahtinen
Tuomas Aho
Moottoripyörän malli: S1000 XR

Viesti Kirjoittaja Tuomas Aho »

R80/7 kirjoitti: 12 Maalis 2024 06:47 Tämä on nyt uusi juttu. Aiemmin pysyin kirjautuneena sivustolle kun olin ruksannut tuon ''muista minut''-ruudun mutta nykyisin joudun joka kerta kirjoittamaan uudelleen tunnuksen ja salasanan kun tulen sivustolle. Se on ärsyttävää.
Ylläpito ei ole muuttanut asetuksia tuon suhteen. Voisiko syynä olla selaimen asetukset? Selain päivittyy kuitenkin paljon useammin kuin keskustelupalsta, joten siellä ne turvallisuusasetukset kannattaa ensimmäisenä tarkistaa.

Tuomas
Ei ole tärkeää minne on menossa, pitää vain tietää mistä on tulossa ;)
Vastaa Viestiin