Onko kenellekään mulle tullut tällainen ongelma, että peruutsuvaide ei mene päälle kun nappia painaa.
R vilkkuu hetken näytössä ja sitten palautuu vapaalle, eli pakki ei mene päälle.
En tedä, että johtuuko viime elokuussa tehdystä isosta ohjemistopäivitykestä vai muusta.
Mutta tuon päivityksen jälkeen alkoi sitä satunnaisesti tekemään. Josku menee päälle kun jonkun matkaa ajanut,
mutta tallista lähdettäessä pääsääntöisesti ei mene päälle.
Pyörä tosiaankin 1600 GT vm 2017 ja ajettu 40 000 km.
1600 gt vm 2017 pakki ei mene päälle
-
- Moottoripyörän malli: BMW1600GT
Re: 1600 gt vm 2017 pakki ei mene päälle
Sivuseisontatuen mikrokytkimen toiminta kannattaa ainakin tarkastaa ensimmäisenä.
Jos pyörä olettaa että sivujalka on alhaalla, pakki ei mene päälle.
Jos pyörä olettaa että sivujalka on alhaalla, pakki ei mene päälle.
-
- Moottoripyörän malli: BMW1600GT
Moi, sitä myös olen epäillyt. Kytkin toimii kuitenkin kun vaihteen laittaa päälle ja jalka on ulkona niin moottori sammuu.
Mutta voisiko olla niin, että siinä erit kärjet eteenpäin ja pakille?
Mikrokytkin oli minulla jo irrotettuna ja ulkoisesti näytti ihan ok, mutta eipä tullut mitattua sitä kun kuitenkin vaihteen päälle laittaessa toimi?
Mutta voisiko olla niin, että siinä erit kärjet eteenpäin ja pakille?
Mikrokytkin oli minulla jo irrotettuna ja ulkoisesti näytti ihan ok, mutta eipä tullut mitattua sitä kun kuitenkin vaihteen päälle laittaessa toimi?
Ei kai kierroksilla ollut väliä, jos kone käy ryypyllä, ei mielestäni.
Varmaan olisi hyvä käydä varmuuden vuoksi läpi kaikki estoon vaikuttavat mikrot, jarrujen kaikki mikrot, kytkimen mikro ja kaltevuus, se taisi olla 7 % toleranssilla.
Mutta harva talli on vinossa mihinkään suuntaan, heh.
Varmaan olisi hyvä käydä varmuuden vuoksi läpi kaikki estoon vaikuttavat mikrot, jarrujen kaikki mikrot, kytkimen mikro ja kaltevuus, se taisi olla 7 % toleranssilla.
Mutta harva talli on vinossa mihinkään suuntaan, heh.