R1150 etummainen pönttö - katti vai ei?

R-sarjan pyörät
Matti1150
Viestit: 114
Liittynyt: 17 Elo 2015 08:41
Moottoripyörän malli: R1200GSA

R1150 etummainen pönttö - katti vai ei?

Viesti Kirjoittaja Matti1150 »

Achtung!

Onko kyseinen pönttö siis katti vai pelkkä äänenvaimennin - romuna pyörii nurkissa ja mietin, jotta jos katti niin sehän on selvää rahaa?

Edit: Katiksi eppäilen kun siinä oli Lambda kiinni?