Pientä huoltoa

Luxury touring
raikka66
Viestit: 84
Liittynyt: 20 Kesä 2008 03:28
Moottoripyörän malli: K1200LT

Pientä huoltoa

Viesti Kirjoittaja raikka66 »

Tuli tehtyä 22.6 pieniä Juhannus taikoja lotjaan, vaikka oli muutenkin hyvän oloinen niin nyt tuntuu oikeasti hyvältä. Asensin accelerator modulen (muuttaa moottorin imuilman lämpötilan anturin parempaan paikkaan) ja vaikutus oli suuri, nyt vetää pienillä kierroksilla todella jouheasti (helpottaa hidasta-ajoa)+ paransi/pehmensi vakionopeussäätimen toimintaa. Samalla kun tankki oli pois tarkastin bensa liittimet+ vaihdoin ilmansuodattimen+ tulpat (pa-suodatin vaihdettu parituhatta kilsaa sitten)+tangont tupit ja öljyt +suodatin. Sitten katselin ohjaus iskaria ja päätyruuvissa oli jälkiä, ajattelin että jotain on joskus tehty (totuuden nimissä ohjus tuntui välillä hitaassa ajossa omituiselta). Iskari irroitus näytti että oli orkkis liimat ruuvissa (elikkä oli vissiin yritetty täyttää paikallaan) , irrallaan painellessä toimi ihan epäloogisesti (veikkaan että oli ilmaa tosi paljon). Uudet öljyt iskariin ja pyörän kasaus.... Koeajo yllätti kuinka paljon tuo iskarin huolto vaikutti ajoon, ei mitään oireilua ja tuntuu että kulkee vieläkin vakaammin+ tuo moottorin vedon tasaisuus. Vieläkin on olosuhteista johtuva pyörän myynti ajankohtainen, mutta pienenee kokoajan. Taidan kokeilla täällä myyntiä kerran vielä.
Raikka
K1200LT