Huono alku, rasvat kintuille

R-sarjan pyörät
raisio.offroad
Viestit: 4
Liittynyt: 02 Elo 2007 09:16

Huono alku, rasvat kintuille

Viesti Kirjoittaja raisio.offroad »

Ostin ekan Motorradi Bemarini. R 1200 S se on tyypiltään. Oli kiva lähteä uudella ajamattomalla liikkeen pihasta, mutta melkein harmitti, kun piti saman tien kurvata takaisin.

Oli aika pluikasta kaartaa oikealle, kun peräöljyt oli pitkin vanteita ja renkaan kylkiä.

Ainaskin perän stefa meni het uutuuttaan vaihtoon. Ilmeisesti maanantai päivänä kasattu konepyörä. Sinänsä naurattaa, että aiemmat kaudet olen ajellut Triumph merkkisellä ja niissä pysyi ns. sopat sisässä... :oops:
raisio.offroad
Viestit: 4
Liittynyt: 02 Elo 2007 09:16

Nyt mennään

Viesti Kirjoittaja raisio.offroad »

Tänään sain konepyörän uudemman kerran ajoon. Stefa oli huonosti asennettu tehtaalla. Nyt pysyy mehut sisällä, toivottavasti pitkään.

Aikast makiaa on kyyti. Ei kiemurtele heitoissa kesken kaarteen. En nyt ylistä, mutta oli vaan helppoa tommonen "performance kruisailu" tällä häkkyrällä. Ei Trumppakaan huono ollut. Öhlinssi on tehnyt tähän aika osuvan alusta paketin. Enää ei muista olleskaan noita muutamia piinapäiviä ilman motskaria. Onneks oli Jyskälä viikonloppu, niin oli muutakin ajateltavaa.
raisio.offroad
Viestit: 4
Liittynyt: 02 Elo 2007 09:16

Todellinen syy

Viesti Kirjoittaja raisio.offroad »

Ei kuulemma ollenkaan ainutkertainen tapahtuma.

Liikaa öljyä perässä. Pieni tila, ja lämmetessä paine nousee, eli jostain se öljy sitten pyrkii ulos. Pullauttaa stefan ja täts it.
Avatar
Ismo Vaara
Viestit: 2063
Liittynyt: 20 Helmi 2006 11:16
Paikkakunta: Mäntsälä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ismo Vaara »

Umpiperät, kuivat kardaanit... Laakeripronssit rasvanippoineen korvataan nylon-holkeilla. Kehitystä?
Vastaa Viestiin