No täytyy ottaa ainakin tämä kausi tuntumaa tällä pelillä ja katsoa sitten "syssymmällä" mihin suuntaan veri vetää. Enduroa olen joskus kotarilla ajellut, mutta ei se ole tietenkään sama asia, kun matkailu tarkoitus.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ohjekirja sanoo, että K1 kuluttaa 90/kmh 4,2L ja RS 4,7L ja 120/kmh 5,00 ja RS 5,30L. Joten eikö ole haarukassa.eizzi kirjoitti:Tällä hetkellä mittarissa 114tkm. Ajoin viikon aikana tonnin ennen talvisäilytystä. Bensan kulutus yllätti positiivisesti. Viimeisen päivän lenkillä matkaa tuli n.350km ja tankatessa bensan kulutus 4.56litraa/100km. Ei mitenkään paha noin raskaalle pyörälle ja todellakaan ei tullut pyörittyä muiden jaloissa..![]()
Muutenkin tuntui toimivan moitteettomasti ja kevyt ja helppo ajaa. Alkuperäinen tuuliohjain piti hieman kypärä melua mutta ei mitenkään pahasti.
Onko muilla kokemuksia K100RS 16v mallista ja abs jarruista..???
Onko siinä jotain perää kun olen kuullut jostain foorumista että ajoitusta säätämällä aikaisemmaksi on saanut tuota keskikierroksen väännön puutetta paremmaksi mutta samalla pitänyt siirtyä 98-oktaaniseen polttoaineeseen..???Ismo Vaara kirjoitti:Itselläni on ollut useita K100 malleja ja kilometrejäkin on tullut niillä yli 200tkm reilusti.
Mielestäni tuo eka 4vK-malli oli vähemmän hyvä, kahden paremman välissä. Suurin syy on väännössä oleva tyhjä kohta keskikierrosalueella. Toinen heikkous on venttiilinvarsien stefat jotka alkaa falskaamaan öljyä n.100tkm:n kohdalla. Tämä koskee myös K1100 malleja.
I.