WUnderlich Performance Controller - kokemuksia?

R-sarjan pyörät
Avatar
esyvanen
Viestit: 53
Liittynyt: 29 Touko 2007 14:57
Moottoripyörän malli: R1150RS, R65
Paikkakunta: Espoo, Finland

WUnderlich Performance Controller - kokemuksia?

Viesti Kirjoittaja esyvanen »

Wunderlich myy Bemariin sopivaa virityslastua. Onko kellään kokemuksia vekottimesta?

Tietoa löytyy osoitteesta:
http://www.wunderlich.de/shop.php?rubri ... 7efccd6f31

Englanniksi selostusta täältä:
http://www.wunderlich.de/shopdownload/8 ... 05.pdf.pdf

Pitäisi kasvattaa tehoa n. 10% ja mikä parasta, vähentää tuota R-boxerille niin tyypillistä kierrosten vaeltelua 2500-3000 kierroksella.
Säätää ilmeisesti vähän rikkaampaa seosta.
Avatar
Garba
Viestit: 56
Liittynyt: 17 Helmi 2006 22:54
Moottoripyörän malli: R1200gs
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Garba »

Juu, samanlaisesta vekottimesta on kokemusta hankittuna Harri Piensalmelta joka myös säätää boksin penkissä. Mulla lähtee 1100S takapyörältä 98,4 hp boksin kanssa, en tosin tiedä mitä oli ennen sitä.
Mitään muita muutoksia ei ole tehty.Boksi on myös helppo liittää ja poistaa, toisin kun 'lastut' joiden takia joutuu puoli pyörää purkamaan.

Kari


http://www.viaber.com/

http://www.dobeckperformance.com/
Hra1150
Viestit: 40
Liittynyt: 17 Kesä 2006 23:31

Viesti Kirjoittaja Hra1150 »

Tuo 98,4 hp takapyörältä r1100:een eli about 20-30 hp lisää pelkällä boxin laittamisella kuullostaa aika hurjalta. On tainnut olla varsin antelias penkki...

Hain tänään 1150GSA:n Ansavuorelta. Pantiin K&N ja Power Commander ja uudet kartat. Ennestään oli laitettuna suora y-putki ja Laserin avoin slipari.

Krittiset muutokset:

ennen maxhp 77,62 ja maxNm 99,21
jälkeen maxhp 84,52 ja maxNm 105,95

Laittaisin tähän käppyrät liitteeksi, jos osaisin. Ansavuori lupasi syödä hatullisen, jos joku ottaa 1100 boxerista 100 kaakkia takapyörältä pelkällä ruiskun säädöllä..
Mara
Viestit: 22
Liittynyt: 25 Helmi 2007 15:52
Moottoripyörän malli: K1200S
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja Mara »

[quote="Hra1150"]Tuo 98,4 hp takapyörältä r1100:een eli about 20-30 hp lisää pelkällä boxin laittamisella kuullostaa aika hurjalta. On tainnut olla varsin antelias penkki...

Taitaa Hra1150 sotkea nyt eri pyörämallit. Samoja luokkia tehot oli Biken ja Moton testeissä oliko nyt 02 vai 03 millon se tuli. 1100S oli Bemarin tehokkain bokseri kautta aikain ennen nykystä 1200Sää sekä uutta HP2 kyykkyä 8)
Hra1150
Viestit: 40
Liittynyt: 17 Kesä 2006 23:31

Viesti Kirjoittaja Hra1150 »

Juu,en tarkistanut mallia ja lisäksi unohdin, että 1100:ssa ei ole katalysaattoripönttöä virtausta estämässä. Näyttäisi olevan maahantuojan mukaan 72 kW eli 96,5 hv kampiakselilta. Ja jos kerroin on jotain tuollaista 20 % luokkaa (en muista tarkaan miten tää nyt meni), 20 hepoa (?) on tullut lisää takapyörälle pelkällä ruiskunsäädöllä. Hyvä ostos.

Tuohon R1150GS:ääni on vakiona laitettu 62 kW eli 83 hv kampiakselille. Power Commanderilla, uudella pakoputkella ja ilmanputsarilla siitä saa 84,5 hv:aa takapyörälle.
Vastaa Viestiin