Että tännekö nyt sitten kaikki keskustelu LoTjiin liittyen? No pyörä on iso ja ominaisuuksia paljon, joten tarinaa pitäisi piisata. Vielä kun saa "Sticky"-tyyppiseksi kaikki LT:n perusmurheet ja ratkaisut noihin.
- vajaasti toimiva pakki
- kytkinmurheet ja niiden ennaltaehkäisy
- legendaarinen "perä"
- vakionopeussäätimen säätäminen
- ....jne....
Onnea uudelle foorumille
-
- Viestit: 341
- Liittynyt: 27 Helmi 2006 22:22
- Moottoripyörän malli: K 1200 LT
- Paikkakunta: Hyvinkää
-
- Viestit: 5
- Liittynyt: 20 Helmi 2008 22:07
-
- Viestit: 40
- Liittynyt: 23 Maalis 2008 18:56
Re: Onnea uudelle foorumille
C-A-D on mielestäni aivan oikeassa! Todella hieno pyörä johon päädyttyään on hankala jollei jopa mahdoton palata takaisin normaalille ”järkevälle” pyöräilyn tasolle. Kakkospyörä tallissa lienee ainoa tapa. On hyvä kuitenkin pitää mielessä, ettei se nyt kuitenkaan täysin virheetön peli ole ja kritiikkiäkin pitää kestää. Asiallinen kritiikki kun yleensä vielä saattaa synnyttää uusia ideoita ja parannuksia mahdollisiin puutteisiin.C-A-D kirjoitti:Että tännekö nyt sitten kaikki keskustelu LoTjiin liittyen? No pyörä on iso ja ominaisuuksia paljon, joten tarinaa pitäisi piisata. Vielä kun saa "Sticky"-tyyppiseksi kaikki LT:n perusmurheet ja ratkaisut noihin.
- vajaasti toimiva pakki
- kytkinmurheet ja niiden ennaltaehkäisy
- legendaarinen "perä"
- vakionopeussäätimen säätäminen
- ....jne....