Onnea uudelle foorumille

Luxury touring
C-A-D
Viestit: 217
Liittynyt: 08 Maalis 2006 22:13
Moottoripyörän malli: K1200LT
Paikkakunta: Espoo

Onnea uudelle foorumille

Viesti Kirjoittaja C-A-D »

Että tännekö nyt sitten kaikki keskustelu LoTjiin liittyen? :shock: No pyörä on iso ja ominaisuuksia paljon, joten tarinaa pitäisi piisata. Vielä kun saa "Sticky"-tyyppiseksi kaikki LT:n perusmurheet ja ratkaisut noihin.

- vajaasti toimiva pakki
- kytkinmurheet ja niiden ennaltaehkäisy
- legendaarinen "perä"
- vakionopeussäätimen säätäminen
- ....jne....
pozo izquierdo
Viestit: 341
Liittynyt: 27 Helmi 2006 22:22
Moottoripyörän malli: K 1200 LT
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja pozo izquierdo »

Joo, tänne vaan, meillä on ihan viksu webmaster, joka varmaan saa tommoiset "takiaisviestitkin" kiinnitetyksi. Olen semmoista tuossa vähän ollut väkästelemässä aiheesta "tuulilasit", ne kun tuntuvat olevan uuden LaveTtikuskin ensimmäinen huolen ja murheen aihe.

t. pozo
mchuurre
Viestit: 41
Liittynyt: 17 Helmi 2006 14:20

Viesti Kirjoittaja mchuurre »

[- vakionopeussäätimen säätäminen
- ....jne....[/quote]

..........Naaaaa, siiis MIKÄ homma tos cruises sullon ollu ? En oo kuullu et tossa ois jotain.....?
enkelinsieppaaja
Viestit: 5
Liittynyt: 20 Helmi 2008 22:07

Viesti Kirjoittaja enkelinsieppaaja »

Onnittelut täältä länsirannikoltakin uudelle foorumin osiolle ja uudistushalukkuudelle BMW klubissa.

Tieto kiertää ja kohta kaikki osaa samat jipot jotka parantavat käyttöä ja näyttöä.
R a u t a p e r s e
Viestit: 40
Liittynyt: 23 Maalis 2008 18:56

Re: Onnea uudelle foorumille

Viesti Kirjoittaja R a u t a p e r s e »

C-A-D kirjoitti:Että tännekö nyt sitten kaikki keskustelu LoTjiin liittyen? :shock: No pyörä on iso ja ominaisuuksia paljon, joten tarinaa pitäisi piisata. Vielä kun saa "Sticky"-tyyppiseksi kaikki LT:n perusmurheet ja ratkaisut noihin.

- vajaasti toimiva pakki
- kytkinmurheet ja niiden ennaltaehkäisy
- legendaarinen "perä"
- vakionopeussäätimen säätäminen
- ....jne....
C-A-D on mielestäni aivan oikeassa! Todella hieno pyörä johon päädyttyään on hankala jollei jopa mahdoton palata takaisin normaalille ”järkevälle” pyöräilyn tasolle. Kakkospyörä tallissa lienee ainoa tapa. On hyvä kuitenkin pitää mielessä, ettei se nyt kuitenkaan täysin virheetön peli ole ja kritiikkiäkin pitää kestää. Asiallinen kritiikki kun yleensä vielä saattaa synnyttää uusia ideoita ja parannuksia mahdollisiin puutteisiin.
Vastaa Viestiin