Jos on tuollaista cruiseria hankkimassa mitä pitää/kannattaa ottaa huomioon..??? Onko tyyppivikoja kardaanissa/vaihteistossa tai muuta sellaista mitä pitää ottaa huomioon..??
Muita kommentteja kyseisestä pyörästä kiinnostaa myös.
R1200C:tä hankkimassa...???
- Kurahousu
- Viestit: 1034
- Liittynyt: 04 Joulu 2007 07:44
- Moottoripyörän malli: G450X, R1200GSA
- Paikkakunta: Pori
Oikein mukava pyörä johon kannattaa heti asentaa matalampi stonga, kivempi ajaa. Sillä pystyy ajaa paljon urheilumaisemmin kuin customilla (ainakin HD FatBoyhin, Yamaha Drag Stariin ja Kawasaki VN800seen verrattuna). Ykkönen kolahtaa aika kovasti paikoilleen ja minun pyörässä oli sellainen pikku oire että jos ykkönen ei mennyt helposti päälle niin piti pikkasen liikuttaa pyörää eteen tai taaksepäin niin johan onnas.
G450X - R1100GS Scrambler - R1200GSA
- Ismo Vaara
- Viestit: 2063
- Liittynyt: 20 Helmi 2006 11:16
- Paikkakunta: Mäntsälä
- Viesti:
Ekoissa vuosimalleissa on luvattoman huonoa kromausta. Irtosi heti ja paljon osia vaihdettiin takuuseenkin. Kannattaa tutkia varsinkin pakoputkisto ja vanteet.
Cruiserissa on paras moottori nykybemareista Suomen nopeusrajoituksille. Voimaa ja varsinkin vääntöä, eikä tarvitse polkea vaihdetta pienempään joka ohituksessa. Ei nyi, vaan nappaa. Customiksi tosi hyvät ajo-ominaisuudet, paitsi kallistusvara.
Jos kyseessä on ABSiton malli, bensatankkiin voi tehdä monen litran lisäyksen, sen allaolevaan tyhjään tilaan.
Jos haluat customoida pyörääsi, käytettyjä osia löytyy multa kivasti. Alkuperäiset voi säästää sitten vaikka myyntiä ajatellen.
PS: Varo polttamasta ajopuvun lahjetta katalysaattorissa, jos lämpösuojat puuttuvat.
Cruiserissa on paras moottori nykybemareista Suomen nopeusrajoituksille. Voimaa ja varsinkin vääntöä, eikä tarvitse polkea vaihdetta pienempään joka ohituksessa. Ei nyi, vaan nappaa. Customiksi tosi hyvät ajo-ominaisuudet, paitsi kallistusvara.
Jos kyseessä on ABSiton malli, bensatankkiin voi tehdä monen litran lisäyksen, sen allaolevaan tyhjään tilaan.
Jos haluat customoida pyörääsi, käytettyjä osia löytyy multa kivasti. Alkuperäiset voi säästää sitten vaikka myyntiä ajatellen.
PS: Varo polttamasta ajopuvun lahjetta katalysaattorissa, jos lämpösuojat puuttuvat.
- Kurahousu
- Viestit: 1034
- Liittynyt: 04 Joulu 2007 07:44
- Moottoripyörän malli: G450X, R1200GSA
- Paikkakunta: Pori
Juu, hyvä pointti tuo kromaus, minunkin pyörästä oli jostakin kohtaa pieni hilseilyn alku.
Ne lämpösuojat tosiaan melkein pakolliset, en tiedä miltä ajohousujen lahkeet olis näyttäny ilman niitä ja ne suojat on vieläpä hyvän näkösetkin.
Ne nahkaset kahvat näyttää kuluneilta melkein uutenakin, ei kannata pelästyä jos meinaan näyttää kulahtaneilta, en ole vielä nähnyt rikki menneitä.
Kallistuvara on tietty pienempi bondin customilla, verrattuna muihin pyörätyyppeihin, mutta parempi kuin useimmilla customeilla. Usein tuli jalkatappeja kuluteltua Norjan mutkaisilla teillä mutta sehän ei haittaa, kun mikään muu ei kerta ota kiinni, eka kerta voi vaan pelästyttää
Ne lämpösuojat tosiaan melkein pakolliset, en tiedä miltä ajohousujen lahkeet olis näyttäny ilman niitä ja ne suojat on vieläpä hyvän näkösetkin.
Ne nahkaset kahvat näyttää kuluneilta melkein uutenakin, ei kannata pelästyä jos meinaan näyttää kulahtaneilta, en ole vielä nähnyt rikki menneitä.
Kallistuvara on tietty pienempi bondin customilla, verrattuna muihin pyörätyyppeihin, mutta parempi kuin useimmilla customeilla. Usein tuli jalkatappeja kuluteltua Norjan mutkaisilla teillä mutta sehän ei haittaa, kun mikään muu ei kerta ota kiinni, eka kerta voi vaan pelästyttää
G450X - R1100GS Scrambler - R1200GSA