reitti saksan halki
reitti saksan halki
Onko hyviä reitti ehdotuksia,rostokista etelään italia kohteena.vähemmän baanaa.
- desmo
- Viestit: 61
- Liittynyt: 18 Helmi 2006 18:51
- Moottoripyörän malli: Paris Dakar
- Paikkakunta: Helsinki
...mikä on sitten hyvä sitä ei tiedä kuin ajamalla... yks vaihtoehto on ajaa Rostockista ulos E55- rampista 103 -> 189-> Magdeburg -> 81-> Halberstadtin jälkeen kivaa mutkatietä Nordhauseniin -> 80-> 85-> Weimar -> Jena-> 88-> Rudolstadt-> Saalfeld-> 281-> mukava mutkatie-ja maisemareitti Eisfeld-> 4-> Bambergiin josta autobahnia Nurnbergiin -> 2-> 13-> Muncheniin (bemari kauppa Frankfurter Ring 35, löytyy aika helposti ) -> E52 -> 318 -> Kreuth-> 307 -> Jenbach-> 171 länteen ja ennen Imst´iä 186 pitkin Meranoon ja oletkin jo kuin huomaamatta Italiassa
Tietenkin reitin voi suunnitella myös majoitusvaihtoehtojen mukaan, esimerkiksi kts. http://www.tourenfahrer-hotels.de/DesktopDefault.aspx
tai ajaa Rostockista Berliinin kautta Dresdeniin ja Tsekin sekä Itävallan kautta Italiaan. Ossi-Saksassa ja Tsekeissä saa olla kyllä tarkkana kiertoteiden suhteen, koska EU-rahalla rakennetaan uusia teitä. Eksymisen kautta kyllä löytää paikkoja, joita ei muuten osaisi edes etsiä.
Jos välttelee pääasiallisesti baanoja, aikaa matkaan kuluu helpohkosti päiviä. Toisaalta näkee ja kokee jotain sellaista mitä varten me teemme moottoripyörämatkoja. Yksi tapa on myös ajaa Saksan läpi mahdollisimman nopeasti ja nauttia sitten perillä
RK
Tietenkin reitin voi suunnitella myös majoitusvaihtoehtojen mukaan, esimerkiksi kts. http://www.tourenfahrer-hotels.de/DesktopDefault.aspx
tai ajaa Rostockista Berliinin kautta Dresdeniin ja Tsekin sekä Itävallan kautta Italiaan. Ossi-Saksassa ja Tsekeissä saa olla kyllä tarkkana kiertoteiden suhteen, koska EU-rahalla rakennetaan uusia teitä. Eksymisen kautta kyllä löytää paikkoja, joita ei muuten osaisi edes etsiä.
Jos välttelee pääasiallisesti baanoja, aikaa matkaan kuluu helpohkosti päiviä. Toisaalta näkee ja kokee jotain sellaista mitä varten me teemme moottoripyörämatkoja. Yksi tapa on myös ajaa Saksan läpi mahdollisimman nopeasti ja nauttia sitten perillä
RK
jos tietää mitä etsii, löytää vain sen
Kiitos .sitä katsoo karttaa aivan toisin silmin kun saa vähän vihjeitä.Viime kesänä tuli ajettua tuo Berliini-dresnden-praha-linz reitti.dresdenistä eteen päin mukavaa tietä. Sinäänsä sattumaa ehdottamasi tie 186 ötz-merano,viime kesänä se oli ajo suunnitelmassa meranosta ötziin,mutta en löytänyt tien alkua ja olin vähän väsynyt ,niin ajoin tietä 38 landeckiin.
Re:
desmo kirjoitti:...mikä on sitten hyvä sitä ei tiedä kuin ajamalla... yks vaihtoehto on ajaa Rostockista ulos E55- rampista 103 -> 189-> Magdeburg -> 81-> Halberstadtin jälkeen kivaa mutkatietä Nordhauseniin -> 80-> 85-> Weimar -> Jena-> 88-> Rudolstadt-> Saalfeld-> 281-> mukava mutkatie-ja maisemareitti Eisfeld-> 4-> Bambergiin josta autobahnia Nurnbergiin -> 2-> 13-> Muncheniin (bemari kauppa Frankfurter Ring 35, löytyy aika helposti ) -> E52 -> 318 -> Kreuth-> 307 -> Jenbach-> 171 länteen ja ennen Imst´iä 186 pitkin Meranoon ja oletkin jo kuin huomaamatta Italiassa
Tietenkin reitin voi suunnitella myös majoitusvaihtoehtojen mukaan, esimerkiksi kts. http://www.tourenfahrer-hotels.de/DesktopDefault.aspx
tai ajaa Rostockista Berliinin kautta Dresdeniin ja Tsekin sekä Itävallan kautta Italiaan. Ossi-Saksassa ja Tsekeissä saa olla kyllä tarkkana kiertoteiden suhteen, koska EU-rahalla rakennetaan uusia teitä. Eksymisen kautta kyllä löytää paikkoja, joita ei muuten osaisi edes etsiä.
Jos välttelee pääasiallisesti baanoja, aikaa matkaan kuluu helpohkosti päiviä. Toisaalta näkee ja kokee jotain sellaista mitä varten me teemme moottoripyörämatkoja. Yksi tapa on myös ajaa Saksan läpi mahdollisimman nopeasti ja nauttia sitten perillä
RK