Äkkiä mieleen tulisi särkynyt lämpötila-anturi, joka ei älyä ruiskulle ilmottaa rikastuksen tarpeesta, kun kuvittelee että sitä lämpöistä konetta pyöritellään... Mutta onko muita vaihtoehtoja, mitä lähtisi katsastamaan?
Myyjä kyllä lupasi hoitaa asian kuntoon syksymmällä omaan piikkiinsä, kun huollossa kiireet helpottavat, mutta toki lupasivat myös varaosan, jos itse askartelen-paskartelen vian pois päiväjärjestyksestä. On vain keljussa paikassa tuo anturi, kun edestä pitäisi purkaa katteita ja irrottaa syyläri + laskea nesteet. Pyörä ollut viime vuodet ilmeisen vähällä käytöllä (esim. eturengas, jossa vielä reilu puolet pintaa jäljellä, on paistettu leiman mukaan '00...) ja sentään 25-vuotias, joten hapettumia, hapertumia sun muita löytynee jatkossakin - talvella sähköjen ja bensa- & alipaineletkujen läpikäynti ja uusaus ohjelmassa ennen kuin uskaltaa Juuroopan reissun käydä heittämässä. Sinällään tuntuu jo myös hassulta, että K-sarjalaisetkin saavuttaneet vanhan museoajoneuvoikärajan - sen verran moderni peli kuitenkin (helppo verrata aikalaiseen italoon, kun tallissa nököttää myös vuotta vanhempi Guzzi; tekniikka ja muotoilu kuin eri planeetalta...). Tai sitten sitä on itsekin jo vanha...
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)