Uusi jäsen

Keskustelua aiheesta ja aiheen vierestä
Avatar
Klasu
Viestit: 9
Liittynyt: 14 Syys 2008 10:36
Moottoripyörän malli: R1200GSA
Paikkakunta: Vantaa

Uusi jäsen

Viesti Kirjoittaja Klasu »

Heips,
en tiedä onko täällä tapana esittäytyä, mutta laitanpa nyt kuitenkin kaikille tervehdyksen, että olen uusi jäsen kerhossa ja gessu on pyörä.

terveisin
Klasu
Avatar
Heimari
Viestit: 114
Liittynyt: 02 Maalis 2006 21:25
Moottoripyörän malli: R 100/7T
Paikkakunta: Karkku

Re: Uusi jäsen

Viesti Kirjoittaja Heimari »

Lämpimästi tervetuloa :D
T: Heimari
R100/7T 1980
R 1200 RT 2005
Dnepr K650 1970
pozo izquierdo
Viestit: 341
Liittynyt: 27 Helmi 2006 22:22
Moottoripyörän malli: K 1200 LT
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Uusi jäsen

Viesti Kirjoittaja pozo izquierdo »

Morjens Klasu ja tervetuloa sakkiin!

Tuolla foorumilla on ihan oma gessuosastokin sekä kerholla gessumestari Juha Saari alias "Kurahousu", jos pyörätyyppikohtaisia neuvoja / ajatuksenvaihtoa kaipaat.

Ja sitten kun rupeaa se kurarymistely kyllästyttämään ja oikea kätesi alkaa vaatia vakinopeudensäädintä ynnä repsikka kitisee aina likaisista ajovarusteista (sikäli kuin tulee kyytiin ollenkaan :lol: :lol: ) ja lopulta vaihdat Luxury Toureriin, niin on meillä myös sen sortin hulluille oma (mutta ei suljettu) osastomme. :D :D

Terveisin ja vielähän toki ajokausi jatkuu vai kuinka..?

t. pozo
LT:n parantelukuvia: https://mygoodoldlt.blogspot.com/
Amerikan reissublogi 2006: http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/
Amerikan reissublogi 2010: http://finnstoccr3.blogspot.com/
Amerikan reissublogi 2011: http://finnstoccr2011.blogspot.com/
Avatar
Pekkavee
Viestit: 1252
Liittynyt: 02 Kesä 2006 17:45
Moottoripyörän malli: BMW R1100GS
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi jäsen

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Heippa Klasu

Tervetuloa kerhoon.
BMW kerhossakin noi GS asiat ja All Road jutut yleistyy.
Monet ovat huomanneet, että GS Bemari on mainio yleispyörä hiekalle, matkaan ja aika hauska peli vaikka radalla.

Tuolla on kanssa paljon matkaendurojuttua ja GS tarinaa.
http://www.matkaendurot.net/phpBB3/index.php

Esim. R1100GS huolto-ohjeita löytyy noilta sivuilta tuolta
http://www.matkaendurot.net/forum/viewtopic.php?t=857

Pekka
:shock: :shock: :shock:
Viimeksi muokannut Pekkavee, 09 Loka 2008 22:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Kurahousu
Viestit: 1034
Liittynyt: 04 Joulu 2007 07:44
Moottoripyörän malli: G450X, R1200GSA
Paikkakunta: Pori

Re: Uusi jäsen

Viesti Kirjoittaja Kurahousu »

Tervetuloa myös minunkin puolesta! Olin viikonloppuna ajelemassa noita Satakunnan polkuja kun katsastettiin paikkoja ensi vuoden Allroad -tapahtumaa varten. Tapahtumasta lisää sitten kun suunnitelmat etenee...
Todella kivoja reittejä löytyi ja tulihan sitä ihan enduroradallakin käytyä ja todistettua crossiradalla että kyllä se iso gessukin hienosti lentää.
Kiimakallion kivikossa tuli myös pyörään hieman vaurioita, vaihteenvaihtajan puoleinen jalkatappikiinnitys murtui vaikka turhatekin hardparts -vahvikkeet onkin. Matka olisi kylläkin jäänyt siihen ilman TT:n vahvikkeita.
Talveksi siis hieman projektia ja toinen etustefakin alkoi ruikkimaan silmille kotimatkalla mutta hauskaa oli :lol:
G450X - R1100GS Scrambler - R1200GSA
Avatar
Pekkavee
Viestit: 1252
Liittynyt: 02 Kesä 2006 17:45
Moottoripyörän malli: BMW R1100GS
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi jäsen

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Kurahousu kirjoitti: Kiimakallion kivikossa tuli myös pyörään hieman vaurioita, vaihteenvaihtajan puoleinen jalkatappikiinnitys murtui vaikka turhatekin hardparts -vahvikkeet onkin. Matka olisi kylläkin jäänyt siihen ilman TT:n vahvikkeita.
Talveksi siis hieman projektia ja toinen etustefakin alkoi ruikkimaan silmille kotimatkalla mutta hauskaa oli :lol:
Mulla hajosi samoin vasen jalkatapin kiinnike kerran vaikka oli Turhatekin vahvikkeet. Hitsaamalla tuli kuntoon. Stefa on helppo vaihtaa yläkautta irroittamatta koko keulaa. 15 min homma.

Pekka
:shock: :shock: :shock:
Avatar
Kurahousu
Viestit: 1034
Liittynyt: 04 Joulu 2007 07:44
Moottoripyörän malli: G450X, R1200GSA
Paikkakunta: Pori

Re: Uusi jäsen

Viesti Kirjoittaja Kurahousu »

Pekkavee kirjoitti:
Kurahousu kirjoitti: Kiimakallion kivikossa tuli myös pyörään hieman vaurioita, vaihteenvaihtajan puoleinen jalkatappikiinnitys murtui vaikka turhatekin hardparts -vahvikkeet onkin. Matka olisi kylläkin jäänyt siihen ilman TT:n vahvikkeita.
Talveksi siis hieman projektia ja toinen etustefakin alkoi ruikkimaan silmille kotimatkalla mutta hauskaa oli :lol:
Mulla hajosi samoin vasen jalkatapin kiinnike kerran vaikka oli Turhatekin vahvikkeet. Hitsaamalla tuli kuntoon. Stefa on helppo vaihtaa yläkautta irroittamatta koko keulaa. 15 min homma.

Pekka
:shock: :shock: :shock:
Jep stefat helppo homma, on tullut vaihdettua omiin mopoihin ja ollut apurina (juonut kaljaa ja neuvonu...) kun muiden mopoihin on tehty sama homma.

Pitää katsoa pystyyko duunissa saamaan hitsattua kiinikkeet vai meneekö alihankintaan :wink: Pekka, kukas hitsas sulle? Toinen vaihtoehto on kattella ebaysta uutta käytettyä...
G450X - R1100GS Scrambler - R1200GSA
Avatar
Pekkavee
Viestit: 1252
Liittynyt: 02 Kesä 2006 17:45
Moottoripyörän malli: BMW R1100GS
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi jäsen

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Kurahousu kirjoitti: Pekka, kukas hitsas sulle? Toinen vaihtoehto on kattella ebaysta uutta käytettyä...
Se oli Raahessa yksi kaveri, joka osasi alumiinihitsausta.
Niitä varmaan löytyy tuolta Espoostakin.
Joku pienkonekorjaamo voisi olla hyvä valinta. Oulussa pienkonekorjaamo Sirkiö hitsasi mun vaihdelaatikon korvan kasaan joskus. Ja tuli hyvä.

No nyt asun Vantaalla.

Pekka
:shock: :shock: :shock:
Avatar
Klasu
Viestit: 9
Liittynyt: 14 Syys 2008 10:36
Moottoripyörän malli: R1200GSA
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi jäsen

Viesti Kirjoittaja Klasu »

Heips,
kiitos vastauksille. Innolla odottelen jo seuraavaa kautta, vaikka tämäkään on hädin tuskin loppu. Mielenkiintoista oli tutusta Saaren kuvagalleriaan: mites sitä sitä ite onkin tähän asti viihtynyt vaan kestopäällysteellä noilla konepyörillä??? :shock: ...maastosta on paljonkin kokemusta, sm-tasolla asti, mutta voimanlähteenä ollu omat jalat :oops: ...tästä lähtien saa kyllä boxeri tehä työt :mrgreen:
r1200rt
Viestit: 26
Liittynyt: 09 Helmi 2006 13:09

Re: Uusi jäsen

Viesti Kirjoittaja r1200rt »

Terve Klasu

Olet tehnyt hienon valinnan. BMW moottoripyöräkerhossa on jokaiselle jotakin. Kaudelle 2009 on 11 tapahtumaa. Tervetuloa.

Pj. Reijo Nygård
Avatar
Klasu
Viestit: 9
Liittynyt: 14 Syys 2008 10:36
Moottoripyörän malli: R1200GSA
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi jäsen

Viesti Kirjoittaja Klasu »

r1200rt kirjoitti:Terve Klasu

Olet tehnyt hienon valinnan. BMW moottoripyöräkerhossa on jokaiselle jotakin. Kaudelle 2009 on 11 tapahtumaa. Tervetuloa.

Pj. Reijo Nygård
Kiitos. Meinasinkin jo kirjoittaa tuohon Rikastimeen "oman tarinani", mutta deadline suhahti ohi liiankin nopeasti. Onko noita kauden 2009 tapahtumia jo jossain alustavasti näkyvillä?
Klasu
Avatar
Kurahousu
Viestit: 1034
Liittynyt: 04 Joulu 2007 07:44
Moottoripyörän malli: G450X, R1200GSA
Paikkakunta: Pori

Re: Uusi jäsen

Viesti Kirjoittaja Kurahousu »

Klasu kirjoitti:
r1200rt kirjoitti:Terve Klasu

Olet tehnyt hienon valinnan. BMW moottoripyöräkerhossa on jokaiselle jotakin. Kaudelle 2009 on 11 tapahtumaa. Tervetuloa.

Pj. Reijo Nygård
Kiitos. Meinasinkin jo kirjoittaa tuohon Rikastimeen "oman tarinani", mutta deadline suhahti ohi liiankin nopeasti. Onko noita kauden 2009 tapahtumia jo jossain alustavasti näkyvillä?
Klasu
Seuraavassa Rikastimessa taidetaan julkasta kauden 2009 tapahtumat. Ja kannattaa muuten kirjottaa se tarina valmiiksi kevään Rikastimeen, sekin deadline voi muuten sujahtaa ohi :wink:
G450X - R1100GS Scrambler - R1200GSA
Avatar
Teppo Ronkainen
Viestit: 99
Liittynyt: 27 Marras 2008 16:44
Moottoripyörän malli: R1100S
Paikkakunta: Kajaani

Re: Uusi jäsen

Viesti Kirjoittaja Teppo Ronkainen »

Uutena jäsenenä täälläkin ollaan. Minulla siirtymä tapahtui makkaraenduropyörästä BMW:hen.
Avatar
Mikki
Viestit: 264
Liittynyt: 27 Helmi 2006 10:10
Moottoripyörän malli: R75/5 & R100GS
Paikkakunta: Tyrwää

Re: Uusi jäsen

Viesti Kirjoittaja Mikki »

Makkaraenturo-pyörästä en tiedä?
...Mutta K75 käy kyllä oikein hienosti enturosta: Köröttelin aikoinaan 150 000km C-mallisella pitkin poikin... aikas vaikeahkojakin teitä, mutta yliveto taisi olla Islannin jäähileiset kosket: Koko moottori oli veden alla, mutta BMW vain käydä kurlutti niin kuin ei mitään. Hauskalta tuntui kun moottorin äänet hävisivät veden alle, kuului vain kosken kuohuntaa ja kuplavana seurasi mopon menoa :)
Tervetuloa porukkaan!
Vastaa Viestiin