Akselilla on ns. etäisyysholkki jolla säädetään laakereiden sisäkartioiden etäisyys toisistaan. Niitä on saatavana 6,30mm-7,70mm, 0,05mm välein. Sopiva säätö: "välyksetön, mutta herkästi pyörivä". Säädettäessä akseli pitää olla kiristettynä paikoilleen.
Hieno systeemi ja rasvat vaihtaen ikuinen kestävyys!
Olipa kerran aika, jolloin bemarit olivat jatkuvasti tien päällä, myös säätöjen ja rasvausten ajan, eikä seisseet merkkikorjaamoilla "päivityksissä" ja "komponenttien vaihdossa"!
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-