R1100 RT:n kuskin satula

R-sarjan pyörät
Teuski1
Viestit: 31
Liittynyt: 03 Heinä 2007 01:07

R1100 RT:n kuskin satula

Viesti Kirjoittaja Teuski1 »

Heipä taas!
Täällä kun on niitä "Pelle pelottomia" unohtamatta ammattimiehiä,ajattelin kysäistä apua itseäni koko ajan vaivanneeseen ongelmaan. Bemussani on matalin myynnissä oleva satula,eikä se tunnu riittävän. Jalat eivät paikallaan ylety kokonaan maahan,vain pelkät päkiät ja olen harmikseni onnistunut kaatamaan pyörän paikallaan ollessa,yleensä parkkeeraustilanteessa.ja on ottanut "pattiin". Onko mitenkään mahdollista puristaa muutamaa senttiä korkeudesta,että ylettyisi koko jalkapohja molemmilta puolin maahan? Niin ja kaatosuunta on oikealle kyljelle. Jos joku tietää avun ongelmaan,olen valmis vaikka tuomaan pyörän laittajalle.Tykkään älyttömästi muuten pyörästä,enkä moisen vaivan takia haluaisi sitä vaihtaa,ahdistaa vaan pirusti se kaatamisen pelko.Pyörälle ei ole tullut mitään vahikoja,itsetunto on vaan kovilla.Please,help me!!!
Niin pyörä on siis R1100RTv.2000.Terv.Teuski
raikka66
Viestit: 80
Liittynyt: 20 Kesä 2008 03:28
Moottoripyörän malli: K1200RS

Re: R1100 RT:n kuskin satula

Viesti Kirjoittaja raikka66 »

Oletko kokeillut säätää takaiskarin esijännitystä löysemmälle ja samalla pitää säätää paluuvaimennus kireämmälle/kovemmalle. Kaveria tuo jelppas vähän mutta kaksi päällä piti kiristää jousi kireämmälle.Tuo juttu pudottaa perää vähän, mutta jos et säädä paluu vaimennusta tulee taka päästä aika löysä.
Raikka
K1200RS
HUSGVARNA TE 310
jussilampi
Viestit: 53
Liittynyt: 26 Huhti 2006 10:30

Re: R1100 RT:n kuskin satula

Viesti Kirjoittaja jussilampi »

Teuski1 kirjoitti:Heipä taas!
Täällä kun on niitä "Pelle pelottomia" unohtamatta ammattimiehiä,ajattelin kysäistä apua itseäni koko ajan vaivanneeseen ongelmaan. Bemussani on matalin myynnissä oleva satula,eikä se tunnu riittävän. Jalat eivät paikallaan ylety kokonaan maahan,vain pelkät päkiät ja olen harmikseni onnistunut kaatamaan pyörän paikallaan ollessa,yleensä parkkeeraustilanteessa.ja on ottanut "pattiin". Onko mitenkään mahdollista puristaa muutamaa senttiä korkeudesta,että ylettyisi koko jalkapohja molemmilta puolin maahan? Niin ja kaatosuunta on oikealle kyljelle. Jos joku tietää avun ongelmaan,olen valmis vaikka tuomaan pyörän laittajalle.Tykkään älyttömästi muuten pyörästä,enkä moisen vaivan takia haluaisi sitä vaihtaa,ahdistaa vaan pirusti se kaatamisen pelko.Pyörälle ei ole tullut mitään vahikoja,itsetunto on vaan kovilla.Please,help me!!!
Niin pyörä on siis R1100RTv.2000.Terv.Teuski

Onko se myös matalimmassa asennossa,siinähän on 3-mahdollista korkeutta,jos on, niin matalampi rengasprofiili vois auttaa jos on myynnissä,se on monesti hyvinkin pienestä kiinni,ja kyllä sitä verhoiliakin saa ainakin sentillä mataloitettua.
raikka66
Viestit: 80
Liittynyt: 20 Kesä 2008 03:28
Moottoripyörän malli: K1200RS

Re: R1100 RT:n kuskin satula

Viesti Kirjoittaja raikka66 »

Eipä muuten löydy 1100 rt sopivaa matalampaa rengasta taakse. Muistelisin että wunderlich myi joskus madallettuja satuloita ja 1150 rt:ssä on muuten sama satula ja löytyyhän täältäkin niitä http://www.motorworks.co.uk
Raikka
K1200RS
HUSGVARNA TE 310
Vastaa Viestiin