Tiedätkö ainoatakaan K1200 LT:tä jolla olisi ajettu yli 100tkm ilman laakerinvaihtoa? Siis silleen, että koko ajohistoria on TODELLA tiedossa. Käytetyn myyjä ei yleensä kerro tehdyistä/tulevista peräremonteista...similja kirjoitti:Voi hyvää päivää. Tämä peräkeskusteluhan on jo mennyt aivan hysteeriseksi. Pitäisköhän ottaa jo järki käteen eikä paisutella älyttömyyksiin koko asiaa. Minulla ja tuttavilla ( 2 LT:tä ) on yhteensä kolme pyörää. Ajettu 40K, 60K ja 85K. Perät rullaa kaikissa tosi nätisti. Että haloo... rahoittukaapa jo vähän että saatte unenpäästä kiinni öisin.Ismo Vaara kirjoitti:No, kuinkahan moni nuolee haavat kotonaan? Ei jokainen viitsi/kehtaa kertoa remonteista netissä. Joku vaihtaa laakereita jatkuvasti ja kehuu, ettei perä koskaan hajoa!
Laakerointi, mikä suunniteltiin alunperin 200kg pyörään, ei kestä lähes 400kg:n painoa, ilman rakennemuutosta.
Noi mainitsemasi ajomäärät on just sellaisia, että niistä ne ongelmat alkaa...
Saksalainen Rieslingi vetoa, että yksi noista kolmesta hajoaa/"huolletaan" perästä ennen 100tkm!
PS: Jos teen, tai teetän LT:n perän, missä lautaspyörän alumiiniosa on vaihdettu teräksiseen, olisiko LT-kuskeista testiajajiksi? Eikä maksaisi mitään muuta kuin raportoinnin täällä! Yli 50tkm vuodessa ajavat etusijalla.