bmw vakuutus adventure

Keskustelua aiheesta ja aiheen vierestä
aehirvi
Viestit: 9
Liittynyt: 17 Tammi 2009 16:37
Moottoripyörän malli: adventure

bmw vakuutus adventure

Viesti Kirjoittaja aehirvi »

terve: onko bmw tarjoama oma vakuutus kattava ja edullinen muihin verrattuna,pyörä ois 1200 adventure :?: kohta alkaa rundi kelit
terv aehirvi
Avatar
Klasu
Viestit: 9
Liittynyt: 14 Syys 2008 10:36
Moottoripyörän malli: R1200GSA
Paikkakunta: Vantaa

Re: bmw vakuutus adventure

Viesti Kirjoittaja Klasu »

aehirvi kirjoitti:terve: onko bmw tarjoama oma vakuutus kattava ja edullinen muihin verrattuna,pyörä ois 1200 adventure :?: kohta alkaa rundi kelit
terv aehirvi
ei osaa sanoa...ite otin ko. pyörään vakuutuksen TURVAsta ja tuntuu olevan aikas kilpailukykyinen vaihtoehto....
Avatar
Kosa
Viestit: 19
Liittynyt: 30 Joulu 2006 23:31

Re: bmw vakuutus adventure

Viesti Kirjoittaja Kosa »

Haudi

Minulla on tapana kilpailuttaa vakuutukset parin-kolmen vuoden välein ja olen ainakin yhden asian oppinut: keskittäminen yhteen yhtiöön harvoin kannattaa. Kilpailutin kuukausi sitten moottoripyörävakuutuksen ja autovakuutuksen. Koskapa satun olemaan myös TFMK-lerhon jäsen, kokeilin huvikseni seuraavan linkin kautta Turvan vakuutusta, mikä järjestyy ao. kerhon jäsenille (ehkä muillekin samaan hintaan; en tiedä).http://www.tfmk.com/jasenasiat.html

Tuloksena oli, että minunkaltaiselle asiakasprofiilille (viiskymppinen äijä, ei kolareita historiaa rasittamassa...) mp-vakuutus oli tosi paljon edullisempi Turvan kautta. Sen sijaan autovakuutus jäi edelleen Fenniaan, koska se puolestaan oli siellä halvempi.

Kun kävin katsastuskonttorissa muuttamassa mopon vakuutustiedot, kassarouva ihan "pyytämättä ja yllättäen" loihe lausumaan, että "viime aikoina tosi paljon motoristeja on siirtänyt vakuutuksensa Turvaan". Se ainakin minulle toimi todisteena siitä, että ei ko. siirto ainakaan ihan metsähallituksen puolelle mennyt.

Asiakasprofiilit näyttävät nykyjään olevan kovin tärkeitä. Saattaa olla, että kaksikymppinen kaveri, jolla on maailman nopein kyykkypyörä ei saa edullista vakuutusta mistään mutta ainakin minunkaltaiseni keski-ikäiset tientukkeet jotka ovat ajaneet ströbelsejä välttäen jo vuosikymmeniä hyötyvät uudistuksista.

Kysykääpä huviksenne TFMK:n vakuutusta. Vaikka en olekaan mikään kerhon aktiivinen jäsen, vuosimaksu haukkuu hintansa aika nopeasti. Voi myös olla, että kerhon jäsenyyttä ei tarvita vakuutuksen hankkimiseksi mutta tätä en tiedä varmasti.
aehirvi
Viestit: 9
Liittynyt: 17 Tammi 2009 16:37
Moottoripyörän malli: adventure

Re: bmw vakuutus adventure

Viesti Kirjoittaja aehirvi »

no niin.... vakuutus turvan tarjous oli paljon parempi,kuin omani vanha yhtiö missä oli koti ja yrityksen vakuutukset,tfmk kautta hoitu vakuutus näppärästi ei tarvinut kuin käydä konttorilla tekemässä ilmoitus :Dsäästöä noin 350€(sillä saa litkua mukavasti)
Avatar
Pate
Viestit: 262
Liittynyt: 13 Syys 2008 20:41
Moottoripyörän malli: Solifer
Paikkakunta: Oulu

Re: bmw vakuutus adventure

Viesti Kirjoittaja Pate »

Minä pyysin myös tarjouksen Turvasta koska olen myös TFMK:n jäsen.

Tarjouksessa oli R 1100 RT:n liikenne- ja IsoKaskovakuutukset,laaja kotivakuutus,huvila- + sen irtaimistovakuutus ja auton liikenne- ja kevytkasko vakuutukset.Elikkä olisin siirtänyt kaikki Turvaan.

Yllätys oli aika iso kun nykyinen vakuutusyhtiöni Pohjola oli edullisempi joka osa-alueella Turvaan verrattuna.

Tuo varsinkin yllätti että joka paikassa mainostettu "TFMK:n jäsenvakuutus" oli kalliimpi kuin Pohjolassa.
Ehkä joku toinen pyörämalli olisi ollut edullisempi Turvassa ??

Kannattaa kysellä tarjoukset monesta eri yhtiöstä.
Vastaa Viestiin