Minun "makkaraenduroni" oli Kawasaki KLE. 200kg ja alle 20cm maavaraa.Mikki kirjoitti:Makkaraenturo-pyörästä en tiedä?
Uusi jäsen
- Teppo Ronkainen
- Moottoripyörän malli: R1100S
Re: Uusi jäsen
- Ismo Vaara
- Viesti:
Just näin! EI PYÖRÄT vaan ASENNE! Itse vetelin K100:lla ja K100 LT.llä muutamat talvet, sitten siirryin suosiolla GS:iin. Islannissa olin tonnisella GS:llä, oli liian iso maastossa!Mikki kirjoitti:Makkaraenturo-pyörästä en tiedä?
...Mutta K75 käy kyllä oikein hienosti enturosta: Köröttelin aikoinaan 150 000km C-mallisella pitkin poikin... aikas vaikeahkojakin teitä, mutta yliveto taisi olla Islannin jäähileiset kosket: Koko moottori oli veden alla, mutta BMW vain käydä kurlutti niin kuin ei mitään. Hauskalta tuntui kun moottorin äänet hävisivät veden alle, kuului vain kosken kuohuntaa ja kuplavana seurasi mopon menoa
Tervetuloa porukkaan!
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
- Teppo Ronkainen
- Moottoripyörän malli: R1100S
En raaskisi käyttää nykyistä pyörääni kovin rajuissa olosuhteissa, sillä se on erittäin hyvin pidetty entisten omistajien toimesta.
-
- Moottoripyörän malli: R 1100 RT
Terve.Mun nimi on Urmas ja ma olen kerhon uusi jäsein .Kansalta olen virolainen.Toivon kaikkille aurinkoista säätä ja pitkia kilometreja kesalla.(Toivon ette ümmärätte mitä kirjoitan ,koska meikälaiselle on tosi vaikea kirjoita suomeksi.Puhuminen on aivan OK) Pyöraksi on R 1100 RT.Hei-hei.
- hlpvu8
- Moottoripyörän malli: R1200GS
Teretulemas vaan. Harrastusten kautta sitä saa parhaiten uusia ystäviä ja oppii kielenkin. Itse 20v neljässä maassa Suomen ulkopuolella asuneena tuli nuo koettua moneen kertaan.Virolainen kirjoitti:Terve.Mun nimi on Urmas ja ma olen kerhon uusi jäsein .Kansalta olen virolainen.Toivon kaikkille aurinkoista säätä ja pitkia kilometreja kesalla.(Toivon ette ümmärätte mitä kirjoitan ,koska meikälaiselle on tosi vaikea kirjoita suomeksi.Puhuminen on aivan OK) Pyöraksi on R 1100 RT.Hei-hei.
Hyviä ajoja sullekin.
Pertsa, Free Artist of Life
- Ismo Vaara
- Viesti:
Terve Urmas!Virolainen kirjoitti:Terve.Mun nimi on Urmas ja ma olen kerhon uusi jäsein .Kansalta olen virolainen.Toivon kaikkille aurinkoista säätä ja pitkia kilometreja kesalla.(Toivon ette ümmärätte mitä kirjoitan ,koska meikälaiselle on tosi vaikea kirjoita suomeksi.Puhuminen on aivan OK) Pyöraksi on R 1100 RT.Hei-hei.
Älä anna pienten kielivirheiden vaikuttaa aktiivisuuteesi saitilla, Virolaisnäkökulma on varmasti tervetullutta!
Minulla on jo ennestään Virolaisia Bemaristeja: Urmas Kauniste, Raido Remmelg, Airo Telvik... tuttuja. Onko sinullekin?
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
- Pekkavee
- Moottoripyörän malli: BMW R1100GS
Hei Urmas.Virolainen kirjoitti:Terve.Mun nimi on Urmas ja ma olen kerhon uusi jäsein.
Teretulemas kerhoon ja sinne BMW R1100 koulutuspäivään, johon ilmoittauduit.
Hienoa tavata.
Terveisin
Pekka
-
- Moottoripyörän malli: R 1100 RT
Terve Ismo.Sääli kyllä mutta ei oo tuttud kaverit.Kyllä sealla Virossa tosi paljon on niita BMW pyöria mutta enitein kuitenkin GS malliset.Itse ostin oman vasta vuotta sitten ja sitten tekin kyselyn auto rekisterin etta montako BMW R1100RT-ta on Virossa.Vastaus oli etta 4 kappaletta.Kylla on näita R1150RT monta mutta ei kovin paljon ja on näitä muita malleja kun RS,S.
Terve myös sulleki Pekka.Varmasti olen paikkalla koulutuksessa.
Urmas.
Terve myös sulleki Pekka.Varmasti olen paikkalla koulutuksessa.
Urmas.
Tervehdys,
Uutena jäsenenä toivotan hyvää alkavaa kautta
Olen seurannut palstaa jo jonkin aikaa mutta nyt vasta sain ilmoitettua itseni kerhoon.
Monta vuotta välissä ettei ollut pyörää laisinkaan mutta pari vuotta sitten kävin Saksassa hakemassa vanhan GS:n alle. Ei voi muuta kuin olla tyytyväinen.
Seurataan tapahtumia ja osallistutaan mihin pystytään.
t. Peter
Uutena jäsenenä toivotan hyvää alkavaa kautta
Olen seurannut palstaa jo jonkin aikaa mutta nyt vasta sain ilmoitettua itseni kerhoon.
Monta vuotta välissä ettei ollut pyörää laisinkaan mutta pari vuotta sitten kävin Saksassa hakemassa vanhan GS:n alle. Ei voi muuta kuin olla tyytyväinen.
Seurataan tapahtumia ja osallistutaan mihin pystytään.
t. Peter
1200GS -04
1100GS -94
DR600 -86
GPZ900 -87
Z1000ST -80
Z500 -82
1100GS -94
DR600 -86
GPZ900 -87
Z1000ST -80
Z500 -82