Vihdoinkin kunnon foorumi

Keskustelua aiheesta ja aiheen vierestä
Avatar
oldfart
Viestit: 9
Liittynyt: 18 Helmi 2006 10:54
Moottoripyörän malli: R1200GS

Vihdoinkin kunnon foorumi

Viesti Kirjoittaja oldfart »

Nyt bemarikerholaisilla on vihdoinkin kunnon pohja vilkkaalle keskustelulle. Loppu onkin kiinni meistä itsestämme. Ilman käyttäjien keskustelua ja kommentteja ei mikään foorumi elä. Ei sitten muuta kuin näppäimistöt napsumaan...
bemubata
Viestit: 3
Liittynyt: 26 Helmi 2006 21:54

Viesti Kirjoittaja bemubata »

terve bemaristit ja motoristit muutenkin. tänne uutena kirjauduin vaikka bemua ei ainakaan vielä ole omistuksessani, mutta joskus tulevaisuudessa saattaisi olla/kiinnostaa keppiboxeribemu, sellaisista jo pienenä haaveilin ennen ajokortti-ikiä, lähinnä tulisi mieleen uusista tai uudehkoista puheen ollen R100GS, R1150GS, R1200GS, R1200S, siis enemmän raakaa peruspeliä ja maasto-ominaisuuksia pitäisin suotavina, ainakin huonojen teiden kohtalaisia ajo-ominaisuuksia haluaisin. miksei tuo uusi HP-2 voisi kans kiinnostaa, tosin siinä taas matkaominaisuudet ovat niukemmat. tähän saakka olen tullut toimeen ja naatiskellutkin erilaisilla japanilaisilla kaksipyöräisillä, mutta sitä kait alkaa jo iän myötä rauhoittua ja tulla bäk tu basic-fiiliksiin enemmän.

kertokaahan tietävämmät vaikka R-sarjan mallihistoriasta, minulle riittänee tieto 80-luvun lopulta nykypäivien malleihin, miten ovat kehittyneet, jousitukset, venttiilienmäärät, tehot, painot. myös tyyppiviat kiinnostavat erittäin paljon, jos sellaisia on edes.
Avatar
Ismo Vaara
Viestit: 2063
Liittynyt: 20 Helmi 2006 11:16
Paikkakunta: Mäntsälä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ismo Vaara »

Terve bemubata.
Jos haikailet GS:n perään, minulla olisi parikin sellaista tarjolla.
GS historiaa löytyy kirjasta: Faszination BMW GS. Sitä voi kysellä esim. Alfamerista puh: 09-7018766
Kirja on erittäin hyvä ostos GS:stä kiinnostuneille ja käsittelee kaiken historiasta.....tyyppivikoihin! Miinuksena, ainakin allekirjoittaneelle, on toi niksmannien teksti!
Vastaa Viestiin