Olisikohan ideaa perustaa venttiilien säätöpalapankki K- ja F-malleille?
Multa on tähänkin saakka saanut tulla ilmaiseksi vaihtamaan niitä, mutta miten tämän saisi toimimaan maanlaajuisesti, ilman että se ei tuottaisi "pankkiirille" kuluja ja liikaa vaivaa?
Valuuttavarantoakin(säätöpalojen määrää) olisi hyvä kasvattaa!
Onko hyviä ideoita?
Säätöpalapankki
- Ismo Vaara
- Viestit: 2063
- Liittynyt: 20 Helmi 2006 11:16
- Paikkakunta: Mäntsälä
- Viesti:
Säätöpalapankki
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
Re: Säätöpalapankki
Hei
En tiedä onko hyvä idea mutta mielestäni palojen vaihdosta voisi kuitenkin jotakin maksaa.
Ajatukseni olisi esim. seuraava:
Palikka laatikko lähtee "tilaajalle" rahtipussissa ja tilaaja säätää/vaihtaa levyjä ja palauttaa laatikon samaisella tavalla. Tilille tai pussissa mukana palojen vaihdosta kertynyt summa sekä rahti maksu korvauksena ensin lähettäneelle.
Itse olen joutunut toisesta pyörästäni(Kawasaki) suorittamaan vaihdon samalla tavalla joskin aluksi työssä meni 2 vuorokautta kun ensiksi mittailtiin ja seuraavana päivänä laitettiin liikkeessä vaihdetut simmit moottoriin. Tällä tavalla moottori vain on auki 2 päivää ja hommassa ei muuten menisi montakaan tuntia.
Tietenkin pankkiiri kertoo "palvelumaksun" suuruuden
En tiedä onko hyvä idea mutta mielestäni palojen vaihdosta voisi kuitenkin jotakin maksaa.
Ajatukseni olisi esim. seuraava:
Palikka laatikko lähtee "tilaajalle" rahtipussissa ja tilaaja säätää/vaihtaa levyjä ja palauttaa laatikon samaisella tavalla. Tilille tai pussissa mukana palojen vaihdosta kertynyt summa sekä rahti maksu korvauksena ensin lähettäneelle.
Itse olen joutunut toisesta pyörästäni(Kawasaki) suorittamaan vaihdon samalla tavalla joskin aluksi työssä meni 2 vuorokautta kun ensiksi mittailtiin ja seuraavana päivänä laitettiin liikkeessä vaihdetut simmit moottoriin. Tällä tavalla moottori vain on auki 2 päivää ja hommassa ei muuten menisi montakaan tuntia.
Tietenkin pankkiiri kertoo "palvelumaksun" suuruuden