R 1100 RT etupyörä

R-sarjan pyörät
pertsa
Viestit: 227
Liittynyt: 12 Maalis 2009 19:46
Moottoripyörän malli: BMW R1200R

R 1100 RT etupyörä

Viesti Kirjoittaja pertsa »

Eipähän ole ennen ollut moottoripyörästä ollut näin vaikeaa
irroittaa etupyörä? Eli pitääkö R 1100 RT:n jarrusatulat purkaa
ennenkuin pyörän saa irti, vai onko parempi ehdotus esim.
jarruletkujen irroitus ja satulat paikallaan renkaan vaihtoon?
pertsa
R 1200 R
R 80 R
Avatar
Kopf
Viestit: 97
Liittynyt: 20 Syys 2009 21:53
Moottoripyörän malli: R1100RS
Paikkakunta: Taivalkoski

Re: R 1100 RT etupyörä

Viesti Kirjoittaja Kopf »

Jep. Satulat irti ja tilan mukaan, jos keulaa ei saa tarpeeksi ylös, lokarin etuosa irti... ei se oo iso homma.
R 1100 RS -92
pertsa
Viestit: 227
Liittynyt: 12 Maalis 2009 19:46
Moottoripyörän malli: BMW R1200R

Re: R 1100 RT etupyörä

Viesti Kirjoittaja pertsa »

Juu, niinhän se normaalisti menee, mutta kun se satula ei mahdu
taittumaan sieltä jarrulevyn ja vanteen välistä pois?
Eipä ollut muuta mahdollisuutta kuin avata satula kahteen osaan?
pertsa
R 1200 R
R 80 R
pertsa
Viestit: 227
Liittynyt: 12 Maalis 2009 19:46
Moottoripyörän malli: BMW R1200R

Re: R 1100 RT etupyörä

Viesti Kirjoittaja pertsa »

No niin, sain Kaitsulta asiantuntemusta ongelmaan ja eihän se olekaan
mikään ongelma kun painaa männät aivan sisään niin se satula mahtuu
taittumaan sieltä jarrulevyn ja vanteen välistä pois, kuulemma nippanappa.
Pitihän se arvata ettei se voi olla niin huonosti suuniteltu onhan se BMW.
pertsa
R 1200 R
R 80 R
pertsa
Viestit: 227
Liittynyt: 12 Maalis 2009 19:46
Moottoripyörän malli: BMW R1200R

Re: R 1100 RT etupyörä

Viesti Kirjoittaja pertsa »

Laitoin etupyörän takaisin niin että satulat levyjen päälle ilman paloja ja kiinni
teleskooppiin.Ja vasta sitten jarrupalat paikoilleen. Tilaa oli mukavasti ja helppo
työskennellä.
pertsa
R 1200 R
R 80 R
Vastaa Viestiin